Dan wordt t tijd voor vakantie.quote:
Is er iets bijzonders of gewoon toevallig dat je morgen gaat?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:41 schreef Twoflower het volgende:
Vraagje tussendoor: ga ik morgen nog heaumeaus tegenkomen in de Efteling?
#durftevragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste dag walgde ik ervan maar al gauw was het #genietenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:01 schreef wonderer het volgende:
Over shakes gesproken, de mijne zijn binnen. Ben benieuwd.
Van alle smaken wat?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:01 schreef wonderer het volgende:
Over shakes gesproken, de mijne zijn binnen. Ben benieuwd.
Alsof dat bij je gaat aanzetten.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:01 schreef Kaas- het volgende:
Wel uurtje sporten per dag hier om beetje te compenseren.
Klopt. Maar ik heb een bedrijfsuitje. De nieuwe attractie is geloof ik pas eind van de maand.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga vandaag een kaartje scoren, maar niet voor morgen nee.
Ik wil gaan als de nieuwe attractiee open is. Da's morgen nog niet toch?
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:00 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben bij m'n schoonouders en die bestellen vanavond Chinees, morgenavond gaan we naar een pannenkoekenrestaurant en zondag maken ze pizza.
[ afbeelding ]Normaal eten noemt ie dat dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Is er een nieuw seizoen?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:42 schreef Renesite het volgende:
Vanavond orange is the new black bingen. Snaai avondje. Morgen maar sporten denk ik
noquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:41 schreef TwisterNederland het volgende:
Zit iedereen hier aan de shakes ofzo?
yesquote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:41 schreef TwisterNederland het volgende:
Zit iedereen hier aan de shakes ofzo?
Yup. Beetje kut om 15 maaltijden in een smaak te kiezen en dat het dan vies blijkt te zijnquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:42 schreef Renesite het volgende:
Vanavond orange is the new black bingen. Snaai avondje. Morgen maar sporten denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 01:19 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]![]()
oe die was wel naisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.strippalicious!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
[..]![]()
pics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Netflix laat me geen screenshots maken maar speciaal voor jullie niet-Netflixers heb ik het opnieuw opgezocht en een foto gemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |