Ik moet altijd lachen wanneer ik dezelfde post van jou in meerdere SC's tegenkom, aangezien ik dit zelf ook vaak doe en dan altijd hoop dat niemand het doorheeft bij mij.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:21 schreef Rezania het volgende:
Nieuw seizoen Orange is the New Black staat online.![]()
Dit had ik gisteravond ineens toen ik de uitslagenavond op BBC ging volgen. Was gewoon een normale dag met gezond eten en beetje sporten en zo, en toen ineens binnen een kwartier een zak chips en een reep chocola.quote:
Ik heb het van jou.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen wanneer ik dezelfde post van jou in meerdere SC's tegenkom, aangezien ik dit zelf ook vaak doe en dan altijd hoop dat niemand het doorheeft bij mij.![]()
Vervelings.. Iets met regen. Had liever in de stad rond gefietst en zo. Of sporten.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Komt door je spanning over je nieuwe baan?
Tja ik zou ook liever op mijn loungesetje buiten zitten, maar nu zit ik min of meer verplicht binnen. Probeer wat te schrijven, maar dat lukt ook niet. Gelukkig amper honger, dus dat vreten zit er bij mij ook niet in.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vervelings.. Iets met regen. Had liever in de stad rond gefietst en zo. Of sporten.
Dat laatste lukt niet ivm nog steeds spierpijn van crossfit dinsdag!!!!
Heb de rekening gescand en naar de bank gestuurd. Hypotheekleven.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:15 schreef J.Appleseed het volgende:
En hier ben ik, zonder tigduizend euro maar met de laatste aflevering van House of Cards.
#studentenleveng
Oh, dit moet een eitje zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:23 schreef Renesite het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)examen-slaag-jij-wel
Geslaagd! 22 goed
!
Zou. Moeten.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:28 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Oh, dit moet een eitje zijn
Herken het wel. Toen ik examen deed was het bij mij in de groep van gezakt, gezakt, gezakt, gezakt, gezakt, geslaagd, gefeliciteerd (dat was ik).
Ik ook 22quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:23 schreef Renesite het volgende:
Geslaagd! 22 goed
!
Groningen kan ookquote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Duo al sinds gisteren middag proberen te bereiken. 24 uur later nog steeds niet gesproken. Ze willen enkel dat ik langs ga bij een kantoor. Even treinen naar Eindhoven of Arnhem?![]()
21quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:23 schreef Renesite het volgende:
Geslaagd! 22 goed
!
Fuck dat. Beter gewoon dat ze ooit bereikbaar zijn.quote:
3, twee grijze poezen en één rode katerquote:
17 goedquote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:23 schreef Renesite het volgende:
Geslaagd! 22 goed
!
Als je inzicht hebt en netjes kunt fietsen kom je al een heel end. Als je no fuck give'd dan is het ook kansloos gesteld met je theorie.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
17 goed
Vind ik eigenlijk nog best veel voor iemand zonder rijbewijs en met nul theorielessen
Ik heb nooit theorielessen genomen, gewoon dat boek een keer doorgelezen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
17 goed
Vind ik eigenlijk nog best veel voor iemand zonder rijbewijs en met nul theorielessen
Is toch ook voornamelijk gezond verstand?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
17 goed
check. Bijna 10jr geleden kon datquote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:53 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik heb nooit theorielessen genomen, gewoon dat boek een keer doorgelezen.
Ja oké, maar dat dus ook niet gedaan.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:53 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik heb nooit theorielessen genomen, gewoon dat boek een keer doorgelezen.
Twee jaar geleden ook nogquote:
quote:Ideology:
British fascism[1]
Eugenics[2]
Social conservatism[3]
Sex tourism
Right-Wing anal bleaching[4]
"Not Telling"[5]
quote:The DUP are cowardly shits who need to be slaughtered with cythes. The Conservative government let this happen and your children will be smeared in faeces and made into nuclear anus weapons to bollocks fellatio vote for dup YOUR CUNTING DAUGHTER.Although the party is primarily active in Northern Ireland politics, from 2004–05 it had one representative from the English constituency of Basingstoke, as a result of a defection to the party.
Ik ga vandaag een kaartje scoren, maar niet voor morgen nee.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:41 schreef Twoflower het volgende:
Vraagje tussendoor: ga ik morgen nog heaumeaus tegenkomen in de Efteling?
#durftevragen
Dan wordt t tijd voor vakantie.quote:
Is er iets bijzonders of gewoon toevallig dat je morgen gaat?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:41 schreef Twoflower het volgende:
Vraagje tussendoor: ga ik morgen nog heaumeaus tegenkomen in de Efteling?
#durftevragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste dag walgde ik ervan maar al gauw was het #genietenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:01 schreef wonderer het volgende:
Over shakes gesproken, de mijne zijn binnen. Ben benieuwd.
Van alle smaken wat?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:01 schreef wonderer het volgende:
Over shakes gesproken, de mijne zijn binnen. Ben benieuwd.
Alsof dat bij je gaat aanzetten.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:01 schreef Kaas- het volgende:
Wel uurtje sporten per dag hier om beetje te compenseren.
Klopt. Maar ik heb een bedrijfsuitje. De nieuwe attractie is geloof ik pas eind van de maand.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga vandaag een kaartje scoren, maar niet voor morgen nee.
Ik wil gaan als de nieuwe attractiee open is. Da's morgen nog niet toch?
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:00 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben bij m'n schoonouders en die bestellen vanavond Chinees, morgenavond gaan we naar een pannenkoekenrestaurant en zondag maken ze pizza.
[ afbeelding ]Normaal eten noemt ie dat dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Is er een nieuw seizoen?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:42 schreef Renesite het volgende:
Vanavond orange is the new black bingen. Snaai avondje. Morgen maar sporten denk ik
noquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:41 schreef TwisterNederland het volgende:
Zit iedereen hier aan de shakes ofzo?
yesquote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:41 schreef TwisterNederland het volgende:
Zit iedereen hier aan de shakes ofzo?
Yup. Beetje kut om 15 maaltijden in een smaak te kiezen en dat het dan vies blijkt te zijnquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:42 schreef Renesite het volgende:
Vanavond orange is the new black bingen. Snaai avondje. Morgen maar sporten denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 01:19 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]![]()
oe die was wel naisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.strippalicious!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
[..]![]()
pics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Netflix laat me geen screenshots maken maar speciaal voor jullie niet-Netflixers heb ik het opnieuw opgezocht en een foto gemaaktquote:
Mama Bramquote:
In dat soort gevallen blijkt het altijd een bekende van de politie te zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 08:14 schreef Ang3l het volgende:
Wel flauw G_E, om een terreurmelding te doen bij Guus Meeuwis.
Maar dus... er is dus gister wel een verdachte opgepakt. Bekende van politie Amsterdam ivm radicalisering. Hele avond helikopters gehoord, en sirenes. Maar concert ging gewoon door. Sterker nog, werd verlengd om de mensen rustig binnen te houden.
Case closed.
Hopelijk.
Shit, dat is naar.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 11:33 schreef TwisterNederland het volgende:
Fuck, ik heb vandaag een internetstoring. Gaat waarschijnlijk nog de hele dag duren![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 10:40 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Netflix laat me geen screenshots maken maar speciaal voor jullie niet-Netflixers heb ik het opnieuw opgezocht en een foto gemaaktIs dat Badr Hari of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, dit is wel de eerste keer ooit dat ik een fokker z'n moeder zie showen. Chill Bram. Ik stem maar ff dan, al heb ik geen idee waar het voor is.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 10:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Omdat ik hier heel actief ben deel ik het graag met jullie:
[ afbeelding ]
UTO / Utopia-kandidaat Vera beantwoordt jullie vragen! Q&A | AMA #1
Een live Q&A met mijn moeder omdat ze genomineerd is voor Utopia! Ik zou het zeer waarderen als jullie even 1 minuutje hebben om op haar te stemmen. Iedere stem telt!
Ja. Ik zei net ook in het Utopia COS topic zo van: Bevraag mijn moeder maar (wat ik nooit had verwacht om op FOK te zetten).quote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, dit is wel de eerste keer ooit dat ik een fokker z'n moeder zie showen. Chill Bram. Ik stem maar ff dan, al heb ik geen idee waar het voor is.
Ik vind haar er trouwens ook wel uitzien als een moeder van jou. Vrolijk en bloemetjes en zo.
Mag ik in dat topic ook ondeugende en pikante vragen aan je moeder stellen? :squote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. Ik zei net ook in het Utopia COS topic zo van: Bevraag mijn moeder maar (wat ik nooit had verwacht om op FOK te zetten).
Thanks dat je stemt. Het betekend zo veel voor haar en ze doet echt haar best. Ze is natuurlijk geen 20iger met een flink social media account en veel reach, dus alle stemmen zijn welkom!
Ze is ook echt mijn moeder hoor.
Ehm ja. Doe je ding. Ze beantwoord snel weerquote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mag ik in dat topic ook ondeugende en pikante vragen aan je moeder stellen? :s
Dinsdag avond geloof ik. Dan woensdag ochtend...quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:05 schreef Paxcon het volgende:
Maandag wordt bekend of zij bij de laatste twee zit?
Oh dan pasquote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dinsdag avond geloof ik. Dan woensdag ochtend...
Ik durf het niet zeker te zeggen hoor. Als we iets weten gaat het FOK op natuurlijkquote:
Ja waarschijnlijk mag je dat ook niet eerder zeggen dan het op de site staat of dat ze met z'n tweeën binnenkomen op het terreinquote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik durf het niet zeker te zeggen hoor. Als we iets weten gaat het FOK op natuurlijkEr is ook al over FOK contact geweest met Talpa.
¿Qué?quote:
Van mij niet, maar op zich wel verfrissend om er iemand bij te hebenn die niet alleen voor twinks gaat.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:13 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
¿Qué?
Badr Hari en die gast lijken toch helemaal niet op elkaar
Dit is wel zo ongeveer mijn droomvent![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:13 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
¿Qué?
Badr Hari en die gast lijken toch helemaal niet op elkaar
Dit is wel zo ongeveer mijn droomvent![]()
Wauwquote:
Lijkt mij wel. Zal wel spannend zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk mag je dat ook niet eerder zeggen dan het op de site staat of dat ze met z'n tweeën binnenkomen op het terrein
Ik denk meer Duitsers in deze leeftijdscategorie. Die komen daar massaal studeren, waar Belgen liever thuisblijven vanwege het lagere collegegeldtarief.quote:
Stel dat ze erin komt, ga je dan de streams volgen?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Zal wel spannend zijn.
I don't know. Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stel dat ze erin komt, ga je dan de streams volgen?
Er zijn een hoop Duitse studenten, maar ik kom verrassend weinig Duitse homo's tegen onder de studenten. Wel veel andere nationaliteiten, zoals je in dat andere topic hebt kunnen lezenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:29 schreef Kaas- het volgende:
Zijn er veel leuke boys in Mestreech JA? Veel Duitsers zeker.
Vooral op Tinder is het verschrikkelijk, omdat je dichtbij Luik en Aachen zit krijg je inderdaad een gigantische hoeveelheid buitenlanders. Op zich geen probleem, maar er zijn er in mijn leeftijdscategorie om één of andere manier niet veel die goed Engels kunnen...quote:
Gauw verhuizen na je bachelor dus.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:35 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Er zijn een hoop Duitse studenten, maar ik kom verrassend weinig Duitse homo's tegen onder de studenten. Wel veel andere nationaliteiten, zoals je in dat andere topic hebt kunnen lezen![]()
De Nederlandse homo's hier in de buurt zijn voornamelijk twinks, eigenlijkIk weet niet of het zoiets is als "het gras is altijd groener aan de overkant", maar in andere steden kijk ik vaak m'n ogen uit
[..]
Vooral op Tinder is het verschrikkelijk, omdat je dichtbij Luik en Aachen zit krijg je inderdaad een gigantische hoeveelheid buitenlanders. Op zich geen probleem, maar er zijn er in mijn leeftijdscategorie om één of andere manier niet veel die goed Engels kunnen...
Nah. Goal in progress..quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:38 schreef Kaas- het volgende:
Bram is ook gewoon nog een twink, al beschouwt hij zich liever als twunk.
Grote kans dat ik in een andere stad meer succes zal hebben, maar op zich vind ik Limburg heel fijn wonen* en ik kom toch wel regelmatig leuke jongens tegen. Ik heb een tijd met een Braziliaanse en daarna ook een Libanese jongen gedate, en zelfs contact met m'n ouders (in het Engels) ging ontzettend goed, dus dat is het probleem niet maar vaak blijven die maar een korte periode in Maastricht. Een echte toekomst zit er niet in danquote:
Zei je een half jaar geleden ook, dus zal wel nooit echt gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:44 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik moet ook maar weer eens wat vaker bewegen
Volgens mij kom je hem binnenkort tegen JA.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:44 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Grote kans dat ik in een andere stad meer succes zal hebben, maar op zich vind ik Limburg heel fijn wonen en ik kom toch wel regelmatig leuke jongens tegen. Ik heb een tijd met een Braziliaanse en daarna ook een Libanese jongen gedate, en zelfs contact met m'n ouders (in het Engels) ging ontzettend goed, dus dat is het probleem niet maar vaak blijven die maar een korte periode in Maastricht. Een echte toekomst zit er niet in dan
Uiteindelijk komt 't er wel van
Klopt, ik ben gewoon hartstikke drukquote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zei je een half jaar geleden ook, dus zal wel nooit echt gaan gebeuren.
Klopt, maar de laatste tijd is het vooral liepquote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:48 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht jij veel hardloopte/liep Twister
Haha, who knowsquote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij kom je hem binnenkort tegen JA.
Wel chill weer in de zomerquote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Klopt, maar de laatste tijd is het vooral liep
Ik ga heel vaak een eindje lopen, maar dat gaat niet echt hard.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:54 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb geen tuin en zo en dan is hardlopen ook wel een chill excuus om toch maar ff buiten te kunnen zijn. Liever zo dan beetje op een bankje langs een drukke straat zitten.
Hoe harder je loopt, hoe meer je kan zien in dezelfde tijd en dus hoe leuker.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:56 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik ga heel vaak een eindje lopen, maar dat gaat niet echt hard.
Maar het is in ieder geval iets
Muziekje in, beetje vrienden via whatsapp spammen met wat omgevingsfoto's. Ik vermaak mij wel.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe harder je loopt, hoe meer je kan zien in dezelfde tijd en dus hoe leuker.
Al houd ik wel enorm van samen wandelen hoor. Vind dat wel lekker rustig.Alleen in je eentje is dat minder leuk.
Beetje door de Groningse natuur fietsen is sowieso nice. Ik mis dat behoorlijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:04 schreef Paxcon het volgende:
Je kan ook erg mooie fietstochtjes maken rondom de stad
Picknickmandje meequote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:10 schreef TwisterNederland het volgende:
Gaan we met zijn allen op een mooie, zonnige dag een rondje door het Ommeland maken!
Ja lekker manquote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje door de Groningse natuur fietsen is sowieso nice. Ik mis dat behoorlijk.
Hehe. Als ik van huis naar school fietst stapte ik wel eens af om koetjes en paardjes te aaienquote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja lekker man
Wat een rust, koetjes, groen
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Picknickmandje mee
René bakt zoete broodjes
Ik kom eigenlijk nauwelijks buiten de stad... Eigenlijk best wel slechtquote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja lekker man
Wat een rust, koetjes, groen
Joe. Ga op reis door Nederland, misbruik je studenten-OV op kosten van suikeroom DUO. Toerist in eigen land uithangen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:14 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
[..]
Ik kom eigenlijk nauwelijks buiten de stad... Eigenlijk best wel slecht
Hehe wat liefquote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe. Als ik van huis naar school fietst stapte ik wel eens af om koetjes en paardjes te aaiennu zie ik die alleen nog bij m'n ouders, als Bram (de hond) z'n vriendinnetje opzoekt
Hoewel ik de hele provincie prachtig vind, is het dan weer niet echt dat ik kan zeggen van 'ja, daar moet je even heen fietsen of met de bus naartoe'. Ik vind de Woldstreek wel een van de mooiere gebieden van Nederland. Bus (1)78 van Groningen naar Siddeburen/Appingedam gaat daar doorheen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:14 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
[..]
Ik kom eigenlijk nauwelijks buiten de stad... Eigenlijk best wel slecht
Hij is ook wel mijn lievie die manquote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van mij niet, maar op zich wel verfrissend om er iemand bij te hebenn die niet alleen voor twinks gaat.
Ik heb al jarenlang geen studenten-OV meerquote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:15 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Joe. Ga op reis door Nederland, misbruik je studenten-OV op kosten van suikeroom DUO. Toerist in eigen land uithangen.
Ik ben niet echt bekend in Groningen. Misschien is het ook wel mijn afkomst dat ik enigszins neerkijk op de provincie Groningen. Ik merk al dat ik meer een stadsmens ben want ik vind het erg handig dat de voorzieningen dichtbij zijn dan dat ik elke keer een eindje onderweg ben. Maar de rust die er af en toe heerst is inderdaad heerlijk, maar die vind ik ook wel elders. Plus je moet elke keer weer een eind reizen, verder matig OV. Dat soort dingen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoewel ik de hele provincie prachtig vind, is het dan weer niet echt dat ik kan zeggen van 'ja, daar moet je even heen fietsen of met de bus naartoe'. Ik vind de Woldstreek wel een van de mooiere gebieden van Nederland. Bus (1)78 van Groningen naar Siddeburen/Appingedam gaat daar doorheen.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:26 schreef TwisterNederland het volgende:
Misschien is het ook wel mijn afkomst dat ik enigszins neerkijk op de provincie Groningen.
Neerkijken op anderen siert niemand.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:26 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik heb al jarenlang geen studenten-OV meer
[..]
Ik ben niet echt bekend in Groningen. Misschien is het ook wel mijn afkomst dat ik enigszins neerkijk op de provincie Groningen. Ik merk al dat ik meer een stadsmens ben want ik vind het erg handig dat de voorzieningen dichtbij zijn dan dat ik elke keer een eindje onderweg ben. Maar de rust die er af en toe heerst is inderdaad heerlijk, maar die vind ik ook wel elders. Plus je moet elke keer weer een eind reizen, verder matig OV. Dat soort dingen.
Ja volgens mij is hij best wel een chille kerel.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is ook wel mijn lievie die man!
Laat ik het dan herformuleren naar 'neerkijken op whatever siert niemand'.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Niet op de personen, maar wat er zoal in de provincie is.
Snap ik. Ik ga even de deur uit nu!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laat ik het dan herformuleren naar 'neerkijken op whatever siert niemand'.
Nou nou nou nou Renéquote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:46 schreef Renesite het volgende:
Behalve dat je op Friesland wél mag neerkijken
Nee, dat mag nietquote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:46 schreef Renesite het volgende:
Behalve dat je op Friesland wél mag neerkijken
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 10:40 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Netflix laat me geen screenshots maken maar speciaal voor jullie niet-Netflixers heb ik het opnieuw opgezocht en een foto gemaaktHoe bevalt dat nou, zo'n gebogen scherm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |