Binnen de nieuwsmedia zijn daar wellicht afspraken over gemaakt. Net zoals dat er van een verdachte (en vaak zelfs bij een veroordeelde) alleen de eerste letter van de achternaam wordt genoemd, ondanks dat de volledige achternaam vaak wel bekend is.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:47 schreef woxxel het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dat echt iedereen zich er ook aan houd? Hoe bestaat het. Zoveel mensen. Er is er toch altijd wel een die het toch wel post. Of is dat strafbaar?
En dit.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:55 schreef agter het volgende:
Ik hoef het niet te weten. En ik zoek er ook niet naar.
Mss kunnen we de discussie wie hij is en hoe hem te vinden online, laten rusten?
Ik snap je vraag niet.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:30 schreef Caland het volgende:
Verdachte zit ook vast wegens mogelijke betrokkenheid bij moord, of is dat standaard procedure?
Mogelijke betrokkenheid suggereert ook meerdere verdachten. Als iemand niet bekend zit hij dan altijd vast wegens mogelijke betrokkenheid? Vooral het woordje betrokkenheid gaat het me dan omquote:
Het lijkt me sowieso te vroeg om over moord te spreken, hij wordt verdacht van betrokkenheid bij haar dood.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:30 schreef Caland het volgende:
Verdachte zit ook vast wegens mogelijke betrokkenheid bij moord, of is dat standaard procedure?
Het woord "betrokkenheid" wordt ook inzake Romy gebruikt.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Mogelijke betrokkenheid suggereert ook meerdere verdachten. Als iemand niet bekend zit hij dan altijd vast wegens mogelijke betrokkenheid? Vooral het woordje betrokkenheid gaat het me dan om
Nee, volgens mij is dat niet het geval. Als het OM al snel duidelijke aanwijzingen of bewijzen heeft dat iemand de dader is, dan kunnen ze ook zeggen "verdachte wordt verdacht van de moord op het slachtoffer".quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Mogelijke betrokkenheid suggereert ook meerdere verdachten. Als iemand niet bekend zit hij dan altijd vast wegens mogelijke betrokkenheid? Vooral het woordje betrokkenheid gaat het me dan om
Ik had ook gelezen dat de politie er donderdag vanuit ging dat ze juist niet in Bunschoten was.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:48 schreef agter het volgende:
Ik vraag me af of ze wel in Bunschoten is gebleven.
Amber alert had geen zin.
Ik denk ook dat ze niet in Bunschoten was. Tot en met zaterdag dan..quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:49 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik had ook gelezen dat de politie er donderdag vanuit ging dat ze juist niet in Bunschoten was.
Heb geen FBquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Niets houd je tegen om verder te speuren en op FB te pleuren.
klopt, inderdaadquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:49 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik had ook gelezen dat de politie er donderdag vanuit ging dat ze juist niet in Bunschoten was.
Ik ook, ik begreep zelfs dat ze daar aanwijzingen voor hadden. Dat stond letterlijk zo in een nieuwsbericht namelijk. Er stond helaas niet bij watvoor soort aanwijzingen dat waren.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:49 schreef blanket het volgende:
[..]
Ze hebben het ook niet over doodslag, maar betrokkenheid bij de dood van Savannah.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:46 schreef Leandra het volgende:
Ze zullen, zeker in dit stadium, niet zo snel reppen over verdenking van moord, dat impliceert namelijk een bewuste actie, waar over nagedacht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |