twitter:PieriKaine twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:19:48HUGE number of armed police gathered at London Bridge Crossroads, telling people to move away #LondonBridge @BBCBreaking reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:18:34Passerby says 15-20 people have been run over. "Westminster bridge all over again". Another says 7 or 8. reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:21:01Another cab driver: man crashed into people then there was stabbing attack. London Bridge. reageer retweet
Sjonge wat een zielige toestand zeg.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[ afbeelding ]
Waar de Saud's maar weer eens de respectvolle kant van hun cultuur laten zien!
http://www.nu.nl/voetbal/(...)wk-kwalificatie.html
Gelukkig is blijkbaar zelfs Allah het niet eens met dat gedrag.
Van Marwijk moet zich schamen dat hij niet meteen is weggelopen van dat schandalige zooitje. Nu schijnen ze in SA niet te doen aan minuten stilte, maar wanneer ik in SA ben houd ik mij ook aan de lokale fatsoensregels. Om te kotsen dit.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:21 schreef Perox het volgende:
[..]
Sjonge wat een zielige toestand zeg.![]()
Van Marwijk moet zich schamen dat ie dat toestaat.
In het voetbal zijn minuten stilte wel gewoon gebruikelijk.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Van Marwijk moet zich schamen dat hij niet meteen is weggelopen van dat schandalige zooitje. Nu schijnen ze in SA niet te doen aan minuten stilte, maar wanneer ik in SA ben houd ik mij ook aan de lokale fatsoensregels. Om te kotsen dit.
waarom?quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:21 schreef Perox het volgende:
[..]
Van Marwijk moet zich schamen dat ie dat toestaat.
Oh daarom hoeft hij zich natuurlijk niet te schamen. Want voor 8 miljoen kunnen alle principes gewoon lekker optiefen!quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:36 schreef riazop het volgende:
[..]
waarom?
die verdient 8 miljoen per jaar en lacht iedereen uit
Als je hier de naieve en hypocriet Hollander wil uithangen...quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:44 schreef Perox het volgende:
[..]
Oh daarom hoeft hij zich natuurlijk niet te schamen. Want voor 8 miljoen kunnen alle principes gewoon lekker optiefen!
Ik zou ook schijt hebben voor 8 miljoen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:44 schreef Perox het volgende:
[..]
Oh daarom hoeft hij zich natuurlijk niet te schamen. Want voor 8 miljoen kunnen alle principes gewoon lekker optiefen!
Dat is toch ook triest....quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:45 schreef riazop het volgende:
[..]
Als je hier de naieve en hypocriet Hollander wil uithangen...
De koninklijke familie zelf knuffelt met het vorstenhuis van SA
Ik leef prima en een stuk beter als een stel tokkies die dit wel begrijpelijk vinden.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:49 schreef riazop het volgende:
[..]
welkom in de echte wereld
als naieve Hollander ga je niet overleven hoor
ach met oogkleppen op kun je heel oud worden hoor, en gelukkigquote:Op donderdag 8 juni 2017 15:50 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik leef prima en een stuk beter als een stel tokkies die dit wel begrijpelijk vinden.
Of je doet gewoon mee dit niet acceptabel te vinden en zo een mooiere wereld te creëeren.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:51 schreef riazop het volgende:
[..]
ach met oogkleppen op kun je heel oud worden hoor, en gelukkig
ophouden zou ik zeggen
quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:45 schreef riazop het volgende:
[..]
Als je hier de naieve en hypocriet Hollander wil uithangen...
De koninklijke familie zelf knuffelt met het vorstenhuis van SA
Denk je dat Van Marwijk ook maar 1 seconde wakker van ligt of een naieve Hollander 'dit acceptabel vindt'quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:54 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Of je doet gewoon mee dit niet acceptabel te vinden en zo een mooiere wereld te creëeren.
Van 1 niet, dat is het hele punt.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:57 schreef riazop het volgende:
[..]
Denk je dat Van Marwijk ook maar 1 seconde wakker van ligt of een naieve Hollander 'dit acceptabel vindt'
Jij bent vast gelukkig in het leven.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:57 schreef riazop het volgende:
[..]
Denk je dat Van Marwijk ook maar 1 seconde wakker van ligt of een naieve Hollander 'dit acceptabel vindt'
Echt iemand die vrienden maakt iddquote:Op donderdag 8 juni 2017 15:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij bent vast gelukkig in het leven.
Er zijn heel veel mensen die voor heel veel minder hun principes overboord kieperen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:44 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik gok dat de man een hoop ''vrienden'' heeft, maar weinig vrienden. Emotionele connecties zijn namelijk moeilijk.quote:
Makkelijk praten over hoe wij zouden handelen, omdat wij geen 8 miljoen krijgen, maar toch is het voor de samenleving wel fijn als mensen tenminste de intentie zeggen te hebben om een beetje respectvol te zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2017 16:35 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die voor heel veel minder hun principes overboord kieperen.
http://www.telegraaf.nl/t(...)maakt_excuses__.htmlquote:De voetbalbond van Saudi-Arabië heeft excuses gemaakt voor het feit dat niet alle spelers van het nationale team donderdag meededen aan de minuut stilte ter nagedachtenis aan de slachtoffers van de terreuraanslag in Londen van vorige week.
In een verklaring zegt de voetbalbond van Saudi-Arabië zich te verontschuldigen en het incident diep te betreuren. "De voetbalfederatie van Saudi-Arabië veroordeelt alle acties van terrorisme en extremisme en wil oprecht mededogen tonen richting de families van de slachtoffers en het Verenigd Koninkrijk. Het was niet de intentie van de spelers om zich niet respectvol op te stellen'', zo schrijft de bond.
quote:Aanslagplegers Londen wilden vrachtwagen inzetten
De drie daders van de aanslag in Londen die vorige week op de London Bridge inreden op voetgangers hadden een zwaarder voertuig willen gebruiken. Ze wilden die ochtend een vrachtwagen huren, maar dat lukte niet vanwege betalingsproblemen, zegt de politie.
De drie mannen gebruikten uiteindelijk een kleiner busje.
Bij de aanslag vorige week zaterdag kwamen acht mensen om het leven. Volgens de Londense anti-terreureenheid hadden de gevolgen veel groter kunnen zijn als de daders een vrachtwagen hadden ingezet.
Nieuwe arrestatie
Vandaag werden er opnieuw twee verdachten opgepakt van betrokkenheid bij de aanslag. Het gaat om een 27-jarige en een 28-jarige man.
In de nasleep van de aanslag zijn nu in totaal 18 mensen gearresteerd. Daarvan zitten er nu nog zeven vast, inclusief de mannen die vandaag zijn opgepakt. Vier van de arrestanten komen uit dezelfde wijk, Ilford in het oosten van Londen.
De politie heeft ook een foto vrijgegeven van de messen die de aanvallers gebruikten. Ze zijn op zoek naar meer informatie over de opvallend roze keramische keukenmessen. De aanvallers hadden de wapens aan hun polsen vastgebonden.
(NOS)
twitter:metpoliceuk twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 11:05:39The attackers used distinct, pink-coloured, ceramic kitchen knives. Do you recognise them? Did you see the knives b… https://t.co/IrXLWAMTsH reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |