Je wist het al van jezelf?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:40 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik ook alleen ben nu in mijn 2de pubertijd ben bezig ;-)
maar ik heb ook wel eens moord nijgingen maar goed , tussen het denken en het daadwerkelijk uitvoeren zit een heel groot verschil ,
Een bekennende verklaring, geen onbelangrijk detail.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:28 schreef Leandra het volgende:
Nu bij Jinek
De verdachte heeft een verklaring in de hoofdlijnen afgelegd.
Ja hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:39 schreef FlipjeHolland het volgende:
het ergste is nog wel dat de dader minder jarig is en er dus af komt met een vrij lichte straf.
als ik familie zou zijn dan zou ik m hoogst persoonlijk opwachten wanneer ie vrij komt en m alsnog de nek om draaien.
Goedzo, heeft je andere kind geen zusje meer en een vader in de bak, dat is vast een enorme opsteker voor de rest van je gezin.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:39 schreef FlipjeHolland het volgende:
het ergste is nog wel dat de dader minder jarig is en er dus af komt met een vrij lichte straf.
als ik familie zou zijn dan zou ik m hoogst persoonlijk opwachten wanneer ie vrij komt en m alsnog de nek om draaien.
die zullen dat vast wel begrijpen. oog om oog, tand om tand.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goedzo, heeft je andere kind geen zusje meer en een vader in de bak, dat is vast een enorme opsteker voor de rest van je gezin.
Als je zo primitief bent wel ja....quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:45 schreef FlipjeHolland het volgende:
[..]
die zullen dat vast wel begrijpen. oog om oog, tand om tand.
Nee.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:45 schreef FlipjeHolland het volgende:
[..]
Wel een begrijpelijke reactie overigens en heel natuurlijk!quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:45 schreef FlipjeHolland het volgende:
[..]
Nee. Niet als je verstand prevaleert.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:59 schreef .Exe het volgende:
[..]
Wel een begrijpelijke reactie overigens en heel natuurlijk!
Van nature prevaleert verstand niet. Vroeger deed met het anders!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Niet als je verstand prevaleert.
Nee, dank je. Ik prefereer een rechtsstaat...quote:Op vrijdag 9 juni 2017 01:10 schreef .Exe het volgende:
[..]
Van nature prevaleert verstand niet. Vroeger deed met het anders!
Ja.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik prefereer een rechtsstaat...
? wat wist ik alquote:
Ik heb ooit samengewoond met een man die mij mishandelde.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
hoeft niet als je niet anders weet , als jij dus en vader heb gehad die elke dag je moeder mept omdat ze geen bier neer zit of geen sex wil ... en dan gelijk alle hoeken van de kamer laat zien ( als ik de dames mag geloven hebben bijna 88% van de vrouwen zo'n man gehad of mee gemaakt
ik ben zelf man maar ik kijk al niet eens meer raar op als een vrouw aankomt met het verhaal ik ben misbruikt of geslagen door mijn ex vriend of wat ...
soms lijkt wel of ik steeds het zelfde cd hoor als ze weer beginnen te blaten :-(
dus het is ook maar wat je gewend bent
maar oke dat er iets niet goed zit dat is 1 ding zeker
Die maatschappij die dat prettig vindt bestaat slechts uit het groepje primaten* met twee-cijferig IQ dat doorgaans ook PVV stemt. Normaal opgevoede en rationeel denkende mensen denken er echt niet zo over.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:47 schreef Helsinki het volgende:
Het is nog altijd een kind van 14. Ergens in een cel stoppen en weg laten rotten is misschien wat de maatschappij wel prettig zou vinden maar dat kind is veel meer gebaat bij behandeling.
Dat maakt het verhaal van mishandeling toch niet normaler?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
hoeft niet als je niet anders weet , als jij dus en vader heb gehad die elke dag je moeder mept omdat ze geen bier neer zit of geen sex wil ... en dan gelijk alle hoeken van de kamer laat zien ( als ik de dames mag geloven hebben bijna 88% van de vrouwen zo'n man gehad of mee gemaakt
ik ben zelf man maar ik kijk al niet eens meer raar op als een vrouw aankomt met het verhaal ik ben misbruikt of geslagen door mijn ex vriend of wat ...
soms lijkt wel of ik steeds het zelfde cd hoor als ze weer beginnen te blaten :-(
dus het is ook maar wat je gewent ben
maar oke dat er iets niet goed zit dat is 1 ding zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |