quote:
Dat zegt deze marokkaanse, omdat ze dermate weinig eigenwaarde hebben t.o.v. de eigenwaarde die ze menen te verdienen, daarom zeggen ze zulke dingen die impliceren dat alleen maar marokkanen echte mensen zijn.quote:
Maar wie zegt dat we geen zelfde gemeenschappelijke voorouder hebben?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
Dinosaurussen zijn meer de voorouder van de kip.
Hebben we wsl ook wel, maar ten tijde van de dino's al niet meer (wsl).quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat we geen zelfde gemeenschappelijke voorouder hebben?
Die zijn er ook wel, maar dan moet je wel nog een stukje verder terugkijken.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat we geen zelfde gemeenschappelijke voorouder hebben?
Alleen autisten kunnen objectief denken (voor een mens). Mensen zonder autisme kunnen het niet laten om toch te menen dat het onmogelijk is voor een mens om objectief te denken.quote:
Zie je wel, ik zei het, Loka bewees hetquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die zijn er ook wel, maar dan moet je wel nog een stukje verder terugkijken.
[ afbeelding ]
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen autisten kunnen objectief denken (voor een mens). Mensen zonder autisme kunnen het niet laten om toch te menen dat het onmogelijk is voor een mens om objectief te denken.
Aangezien je niet autistisch bent, zal je niet zop goed objectief kunnen denken als de -echte- objectieve denkers zullen kunnen. Je kunt niet altijd -overal- de beste in zijn.
je liegt. De inhoud bevalt je gewoon niet, daarom kom je met een "stoer antwoord" want "niet gelezen" klinkt cooler dan ...zo'n beetje elk ander antwoord ook.quote:
Autisme wordt overdreven door mensen die hypes waarde toekennen, maar dit zijn standaardmatig mensen zonder autisme.quote:
Hier klinkt te veel inlevingsvermogen voor een autist. Jij bent gewoon een faker die net alsof doet om autimatische chicks te scorenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
je liegt. De inhoud bevalt je gewoon niet, daarom kom je met een "stoer antwoord" want "niet gelezen" klinkt cooler dan ...zo'n beetje elk ander antwoord ook.
Jij bent altijd tegen mij en je bent een klapjosti.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:35 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Hier klinkt te veel inlevingsvermogen voor een autist. Jij bent gewoon een faker die net alsof doet om autimatische chicks te scoren
Vraag me sowieso af in hoeverre autisme bestaat.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Autisme wordt overdreven door mensen die hypes waarde toekennen, maar dit zijn standaardmatig mensen zonder autisme.
Sensatiezoekers.
Haha nu reageer je te snel. Je had die opmerkingen even moeten laten zakken en dan een sluwe backhand moeten terug serveren. Gemiste kans!!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent altijd tegen mij en je bent een klapjosti.
Owja? En -wat- zit ik hier dan nu te faken?
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Dat zegt deze marokkaanse, omdat ze dermate weinig eigenwaarde hebben t.o.v. de eigenwaarde die ze menen te verdienen, daarom zeggen ze zulke dingen die impliceren dat alleen maar marokkanen echte mensen zijn.
Ze krijgen -ineens- een schot voor open doel (zo zien zij), maar over een paar jaar wordt er -weer- een oudere oermens in een totaal ander land ontdekt.
Relativeren kunnen ze niet, alles draait om de status van hun eigen groep, zoals nu zichtbaar en uitvergroot wordt. Zielig.
Het bestaat zeker. Maar de definitie is wel nogal onduidelijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vraag me sowieso af in hoeverre autisme bestaat.
Nogmaals. Wat zit ik hier dan te faken?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:37 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Haha nu reageer je te snel. Je had die opmerkingen even moeten laten zakken en dan een sluwe backhand moeten terug serveren. Gemiste kans!!
Waarschijnlijk is het gewoon een Nederlandse zolderbewoner die denkt dat hij een grappige troll neerzet.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:37 schreef vaarsuvius het volgende:
Laat ik nou al die tijd denken dat broeder PSV een Turk was.... d'oh!
Wel gelezen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
je liegt. De inhoud bevalt je gewoon niet, daarom kom je met een "stoer antwoord" want "niet gelezen" klinkt cooler dan ...zo'n beetje elk ander antwoord ook.
Dat je autist bent. Want die ene reply bevatte te veel inleveingsvermogen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nogmaals. Wat zit ik hier dan te faken?
Je lult onzin als een soort sociotist.
Marokkanen zijn totaal niet autistisch he?quote:
Ik bedoelde dat ik het met jou eens benquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mwah...ik geef je gewoon een [ afbeelding ] omdat je nieuwe ava wel cool is
(voor de rest begrijp ik je reactie niet, maar wilde toch laten merken dat ik m gezien had)
Echt respect voor anderen heb jij, jaquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Marokkanen zijn totaal niet autistisch he?
Veel liegen, meer stelen, meer ander crimineel gedrag, meer anderen lastig vallen, meer een grote bek, minder respect voor anderen, meer hokjesdenken.
Allemaal gedragingen die a-typisch zijn voor autisme.
Wat vinden marrokanen zelf van autisten?
Wat hebben autisten en inlevingsvermogen volgens jou dan met elkaar te maken?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:45 schreef Villas__Rubin het volgende:
..
[..]
Dat je autist bent. Want die ene reply bevatte te veel inlevevingsvermogen.
Ik geef anderen het respect dat ze naar mijn idee ook verdienen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt respect voor anderen heb jij, ja
Kennelijk vallen Mocro's direct af.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geef anderen het respect dat ze naar mijn idee ook verdienen.
Dat doet toch iedereen? Of niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |