Dit onderzoek is uitgevoerd voordat Feyenoord kampioen werd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit volgend jaar is, nadat Ajax weer kampioen is geworden. Leuk topic Caland
Het kampioenschap van de Rotterdamse club heeft, volgens het Amsterdamse onderzoeksbureau, bijdragen aan de populariteitstijging van de club maar de groeiende populariteit was ook voor de titel al te zien.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit onderzoek is uitgevoerd voordat Feyenoord kampioen werd.
Ik niet minder, het lijkt wel alsof hij ons gek probeert te maken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kampioenschap van de Rotterdamse club heeft, volgens het Amsterdamse onderzoeksbureau, bijdragen aan de populariteitstijging van de club maar de groeiende populariteit was ook voor de titel al te zien.
Ik ben ernstig in de war nu.
Tekenend dat je niet eens de moeite hebt genomen om op de link te klikken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kampioenschap van de Rotterdamse club heeft, volgens het Amsterdamse onderzoeksbureau, bijdragen aan de populariteitstijging van de club maar de groeiende populariteit was ook voor de titel al te zien.
Ik ben ernstig in de war nu.
Als ik een Topicstarter op fok al niet meer op zijn woord kan geloven dan heeft het allemaal weinig zin meer.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Tekenend dat je niet eens de moeite hebt genomen om op de link te klikken.
De mogelijkheden van Feyenoord op sponsoring- en merchandisegebied worden al geruime tijd onderbenut gelaten. Nu hebben ze eindelijk met adidas wel een goede deal maar van het spul en aanbod in de fanshops bijvoorbeeld word je echt niet vrolijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:04 schreef AFCNiels het volgende:
Wel apart dat Feyenoord niet wat meer geld weet binnen te halen via sponsors en merchandising als ze zo populair zijn.
Toch heel erg zonde dat ze deze potentiële inkomstenbronnen zo slecht benutten. Je kunt alles er wel op gooien dat de Kuip een oud stadion is, maar dat is niet de enige inkomstenbron. Daarnaast is het ook geen automatisme dat een nieuw stadion vanzelf veel meer geld oplevert.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
De mogelijkheden van Feyenoord op sponsoring- en merchandisegebied worden al geruime tijd onderbenut gelaten. Nu hebben ze eindelijk met adidas wel een goede deal maar van het spul en aanbod in de fanshops bijvoorbeeld word je echt niet vrolijk.
Om over de hoofdsponsor nog maar te zwijgen
Is dat laatste echt zo moeilijk dan? Zo ja, dan snap ik niet hoe Eencellig Edje dat bij ons voor elkaar gekregen heeft.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
De mogelijkheden van Feyenoord op sponsoring- en merchandisegebied worden al geruime tijd onderbenut gelaten. Nu hebben ze eindelijk met adidas wel een goede deal maar van het spul en aanbod in de fanshops bijvoorbeeld word je echt niet vrolijk.
Om over de hoofdsponsor nog maar te zwijgen
'Ajax en Amsterdam ziet men als een tikje arrogant maar wel met internationale allure'quote:Op donderdag 8 juni 2017 07:15 schreef Bugno het volgende:
En over de grens kijkt iedereen je aan alsof je gek bent als je het over Feyenoord hebt...![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |