quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:48 schreef Domnivoor het volgende:
Eerder waren er berichten dat het slachtoffer om het leven was gekomen bij snoeiwerkzaamheden.
Dat zal er dan waarschijnlijk niet fraai uit hebben gezien gok ik zomaarquote:
Het lijkt erop dat een medewerker van de plantsoendienst zijn collega gesnoeid heeft.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:00 schreef Zolderkamer het volgende:
De telegraaf spreekt van een persoon met verminkt gelaat in hetzelfde uniform als de aangehouden persoon
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_Wageningen__.html
Ik ben wel benieuwd waarmee...quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat een medewerker van de plantsoendienst zijn collega gesnoeid heeft.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waarmee...
Zal wel geen veger zijn...
quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:16 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Groenwerkzaamheden" http://112vandaag.nl/2017(...)nden-wageningen.html
Dat dacht de politie eerst ook.. maar dat hebben ze ingetrokken en gaan nu uit van een misdrijf..quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:32 schreef Silven het volgende:
Zou ook nog een ongeluk kunnen zijn natuurlijk.
twitter:POL_Gelderland twitterde op woensdag 07-06-2017 om 16:46:31Aan de Gruttoweide in Wageningen is een lichaam aangetroffen. De politie heeft een verdachte aangehouden en houdt rekening met een misdrijf. reageer retweet
twitter:POL_Gelderland twitterde op woensdag 07-06-2017 om 19:09:21Wageningen, getuigen gezocht van incident voet/fietspad Gruttoweide/Nijenoordallee ts. 14-15.30uur. Uploaden beelden?https://t.co/il9XDojaEO reageer retweet
twitter:POL_Gelderland twitterde op woensdag 07-06-2017 om 19:11:40Wageningen, geen beeldmateriaal maar wel iets gehoord/gezien en u wilt dit telefonisch melden? Bel dan het politienummer 0900 8844. ^JA reageer retweet
Het is om 3 uur al gebeurt... alles is afgezet en je komt geheid vast te staan of je word weggestuurd..quote:
Gebeurt wel meer hoor.. door de terugslag/kickback van een kettingzaag kan ie altijd in je gezicht slaan, of nog makkelijker, als je hem op de zijkant vast hebt, dan gaat de kettingrem niet in werking en kun je een stuk verder in jezelf zagen..quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Was er niet ooit een drummer van een rockband die was omgekomen in een 'bizarre gardening accident'?
Boeie... Is sensatie man..quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Het is om 3 uur al gebeurt... alles is afgezet en je komt geheid vast te staan of je word weggestuurd..
Bespaar je de moeite zou ik zeggen..
quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:12 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Boeie... Is sensatie man..
Alsof ik er serieus langs zou gaan
Toto's Jeff Porcaro die een hartaanval kreeg na een allergische reactie op insectenverdelger in zijn tuin?quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Was er niet ooit een drummer van een rockband die was omgekomen in een 'bizarre gardening accident'?
Mijn gedachte.quote:
Ja of mensen met een uitkering die verplicht moeten snoeien van sociale dienst?quote:
Dit kan ik beamen. 3 maanden geleden had iemand kickback en zette een kettingzaag in mijn been.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:02 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Gebeurt wel meer hoor.. door de terugslag/kickback van een kettingzaag kan ie altijd in je gezicht slaan, of nog makkelijker, als je hem op de zijkant vast hebt, dan gaat de kettingrem niet in werking en kun je een stuk verder in jezelf zagen..
Vanaf 0:25:
Dat weet ik nog. Hoe gaat het nu met jouw been?quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen. 3 maanden geleden had iemand kickback en zette een kettingzaag in mijn been.
Oeh.. geen zaagbroek aan?quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen. 3 maanden geleden had iemand kickback en zette een kettingzaag in mijn been.
Zeer goed! Bot/aderen ontweken en slechts een klein beetje spier geraakt. Eigenlijk een grote vleeswond dus die nu bijna helemaal dicht is. Nog een piepklein stukje korst.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat weet ik nog. Hoe gaat het nu met jouw been?
Dat zijn van die dingen waar ik na het feit over leerde, helaasquote:
Permar voert de Wet Sociale Werkvoorziening uit voor de gemeenten Ede, Barneveld, Renkum, Scherpenzeel en Wageningen. Permar verzorgt voor de gemeenten arbeidsparticipatie- en re-integratietrajecten voor mensen met een Wsw indicatie. Permar zorgt voor de diagnose, de ontwikkeling en de begeleiding naar werk. Permar zet deze expertise ook in voor andere doelgroepen van de gemeenten en UWV waarbij zij haar werkbedrijf voor deze cliënten met een (bijstands-)uitkering openstelt voor de ontwikkeling en begeleiding naar regulier werk.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja of mensen met een uitkering die verplicht moeten snoeien van sociale dienst?
Daar zitten ook doorgedraaide mensen tussen.
Dat is mooiquote:Op donderdag 8 juni 2017 13:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Zeer goed! Bot/aderen ontweken en slechts een klein beetje spier geraakt. Eigenlijk een grote vleeswond dus die nu bijna helemaal dicht is. Nog een piepklein stukje korst.
[..]
Neem aan dit ze niet zomaar iedereen een kettingzaag oid geven? Maargoed misschien kregen ze ruzie en sloeg er eentje door.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Permar voert de Wet Sociale Werkvoorziening uit voor de gemeenten Ede, Barneveld, Renkum, Scherpenzeel en Wageningen. Permar verzorgt voor de gemeenten arbeidsparticipatie- en re-integratietrajecten voor mensen met een Wsw indicatie. Permar zorgt voor de diagnose, de ontwikkeling en de begeleiding naar werk. Permar zet deze expertise ook in voor andere doelgroepen van de gemeenten en UWV waarbij zij haar werkbedrijf voor deze cliënten met een (bijstands-)uitkering openstelt voor de ontwikkeling en begeleiding naar regulier werk.
Beoordeling van de baas en hij heeft je eens goed doorgezaagd?quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:05 schreef ems. het volgende:
Dat zijn van die dingen waar ik na het feit over leerde, helaasMaar ik was ook niet de zagende partij.
Hmm tja.. learned the hard way idd..quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Zeer goed! Bot/aderen ontweken en slechts een klein beetje spier geraakt. Eigenlijk een grote vleeswond dus die nu bijna helemaal dicht is. Nog een piepklein stukje korst.
[..]
Dat zijn van die dingen waar ik na het feit over leerde, helaasMaar ik was ook niet de zagende partij.
Het was mijn bloedeigen vader, in factquote:Op donderdag 8 juni 2017 13:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Beoordeling van de baas en hij heeft je eens goed doorgezaagd?Had je nog niet gehoord natuurlijk... Kekke woordgrapjes.
Duidelijk. Het was gewoon een stomme samenloop van omstandigheden van 2 amateurs die meende wel even een omgevallen boom in stukken te zagen. Ik heb ondertussen ook alweer zelf een kettingzaag gehanteerd. Maar als iemand anders, zeker mijn vader, in de buurt is met zo'n ding hou ik voortaan wel mijn afstandquote:
Ja je leert het dan in 1 keer heel goed inderdaad...quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Het was mijn bloedeigen vader, in fact
[..]
Duidelijk. Het was gewoon een stomme samenloop van omstandigheden van 2 amateurs die meende wel even een omgevallen boom in stukken te zagen. Ik heb ondertussen ook alweer zelf een kettingzaag gehanteerd. Maar als iemand anders, zeker mijn vader, in de buurt is met zo'n ding hou ik voortaan wel mijn afstand
Heb geen idee waar die kettingzaag vandaan komt? Met een hark kun je iemand ook flink toetakelen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Neem aan dit ze niet zomaar iedereen een kettingzaag oid geven? Maargoed misschien kregen ze ruzie en sloeg er eentje door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Er staat ook bijvoorbeeld bij he..?quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:33 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb geen idee waar die kettingzaag vandaan komt? Met een hark kun je iemand ook flink toetakelen.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:37 schreef Perrin het volgende:
Doet me denken aan die scene uit Fargo..Zo'n ding heb ik ook... geen beveiliging, en als je achter de takken/bossen die je erin gooit blijft hangen ben je echt de lul.. (als je wat langer bent zoals ik) dat ding trekt ze met een enorme ruk uit je handen, en de chute is al verkleind maar nog steeds groot genoeg om je arm kwijt te raken in een split second..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op echte versnipperaars zit een invoerwals en een no stress systeem... maar dat zit hier allemaal niet op, je kijkt zo naar de messen...
"De brandweer heeft het gras op verzoek van de politie schoongespoten"quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:40 schreef Domnivoor het volgende:
Als we de berichtgeving mogen geloven wisten ze vanmorgen nog niet wie het slachtoffer was. Dus hij zal behoorlijk toegetakeld geweest zijn.
Zojuist is bekend gemaakt dat het een 54-jarige man uit Wageningen is.
http://www.gelderlander.n(...)wageningen~a0b3c7ab/
Daar is echt iemand de hakselaar ingegaan, lijkt 't me.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:45 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
"De brandweer heeft het gras op verzoek van de politie schoongespoten"
kijk op de stoep kan ik daar nog inkomen.. maar op het gras... dan was het ook echt een bende...
Nee alleen zn gelaat was verminkt.. en daarbij.. bij prof. hakselaars is dat vrijwel onmogelijk..quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daar is echt iemand de hakselaar ingegaan, lijkt 't me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |