Goed kijken blinde. (cola glas)quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:42 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Geen sigaar in de OP, klacht ongegrond verklaard.
Pho dac biet = speciale Vleessoep ( dat rode is hoeveelheid chili pepertjes die ik erin flikkerde.)quote:
Thais is daarom ook mijn lieveling keuken. De Noord-Thaise keuken dan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:42 schreef 6star6lord6 het volgende:
Vietnamees.![]()
Thais en Jerapans zijn veel lekkerd.
Ooit echt Japans gegeten?quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Goed kijken blinde. (cola glas)
[..]
Pho dac biet = speciale Vleessoep ( dat rode is hoeveelheid chili pepertjes die ik erin flikkerde.)
[..]
Thais is daarom ook mijn lieveling keuken. De Noord-Thaise keuken dan.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:41 schreef Azpilicueta het volgende:
Dit ziet eruit als het resultaat na een flinke avond zuipen
Vind het nog geen culinair hoogstandje, sorry.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:19 schreef Iwanius het volgende:
Zoals ik al zei: Het ziet er zo 'raar' uit omdat ik er veel pepertjes in geflikkerd had waardoor dus die rode gloed in de bouillon komt. Hieronder ziet het er normaal uit zonder die rode pepertjes.
[ afbeelding ]
Probeer ook dan eens de HK versie:quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:57 schreef BlackEyedAngel het volgende:
* BlackEyedAngel krijgt er trek van
Hebben ze daar dan geen McDonald's?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat denk jezelf als je in Japan bent geweest? Of waar dan ook in Azië.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |