Op dat stuk is het redelijk rustig en raakt de 14 jarige jongen steeds verder verwijderd van zijn woonplaats.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Staat dat stukje bekend om aanrandingen etc. of is dat meer een conclusie die getrokken kan worden, omdat het een beetje afgelegen is?
Simonquote:Op woensdag 7 juni 2017 23:57 schreef Basxt het volgende:
Wat is de voornaam van deze gek? Vriendin heeft een tijdje daar in de buurt gewoond en vraagt zich af of ze hem kent.
Ik volg je even niet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:57 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Op dat stuk is het redelijk rustig en raakt de 14 jarige jongen steeds verder verwijderd van zijn woonplaats.
Tot Achterveld is het blokje om, daarna moet je terugfietsen.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:09 schreef Stien_Struis het volgende:
In Wageningen is nog een rechercheur nodig.
Nee, het is vooral een afgelegen stukje, het staat niet slecht bekend, ik zou er zo rustig gaan wandelen (nou ja, nu niet, want waarschijnlijk veel zelfbenoemde speurneuzen ramptoeristen).quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Staat dat stukje bekend om aanrandingen etc. of is dat meer een conclusie die getrokken kan worden, omdat het een beetje afgelegen is?
Ja. Gezien.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
NWS / Dode in Wageningen, verdachte aangehouden
Raak helemaal overwerkt zo.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:12 schreef agter het volgende:
[..]
Ja. Gezien.
Pas maar goed op jezelf. er gebeuren rare dingen in die regio op het moment.
Henk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:57 schreef Basxt het volgende:
Wat is de voornaam van deze gek? Vriendin heeft een tijdje daar in de buurt gewoond en vraagt zich af of ze hem kent.
Nilis, de zoon van Krelis.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:57 schreef Basxt het volgende:
Ik dacht even: "dan hadden haar ouders beter kunnen zeggen dat ze niet alleen mocht fietsen naar school en naar huis?". Maar gelijk bedacht ik dat zo denken met de kennis van nu tot stand komt en vertellen wat ze 'beter hadden kunnen... is welliswaar een menselijk trekje maar direct ook een grove beschuldiging richting rouwende ouders en dat is absoluut niet de richting die ik wil opgaan hier!quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik ook, en al helemaal als je weet dat er één dag eerder ook een 14-jarig meisje is verdwenen.
In Tilburg is het weer goed afgelopen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:48 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ja, met al die 'vermissingen' kan je het maar druk hebben..![]()
Dat soort dingen blijven lastig, en helemaal met pubers die je net moet loslaten.quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:41 schreef Princip-Bohemia1 het volgende:
[..]
Ik dacht even: "dan hadden haar ouders beter kunnen zeggen dat ze niet alleen mocht fietsen naar school en naar huis?". Maar gelijk bedacht ik dat zo denken met de kennis van nu tot stand komt en vertellen wat ze 'beter hadden kunnen... is welliswaar een menselijk trekje maar direct ook een grove beschuldiging richting rouwende ouders en dat is absoluut niet de richting die ik wil opgaan hier!
Maar toen dacht ik aan mijn eigen 'bezorgde momentjes' die ik had om mijn inmiddels ex-vriendinnetje. Zei ik: "Bel je me even als je thuis bent, anders wordt ik ongerust?!" Er is gelukkig nooit wat voorgevallen en als het wel flink mis zou zijn had ik zeker nog wel een klein kwartiertje langer gewacht voordat ik zou besluiten haar maar eens te gaan bellen! Tja; ze kwam ook weleens een vriendin tegen in haar straat en bleef dan 10 minuten ouwehoeren maar bellen ho maar! Wat Romy overkomen is kan je achteraf beoordelen maar het gros van de ouders denkt weleens: "Wat als..." maar kunnen actief toch echt weinig anders dan erop vertrouwen dat dergelijk onheil hun gezin niet zal treffen. Anders wordt je stapelgek.
Helemaal mee eens! En helaas voor de PVV'ers zal de Rechter altijd onderbouwing vragen inzake de mate van Autisme en dat gegeven moeten bezien in samenhang met het feit waarvan hij wordt verdacht. Typisch voor de PVV om levenslange opsluiting te gaan schreeuwen. Populistisch gelulquote:Op donderdag 8 juni 2017 02:14 schreef Stien_Struis het volgende:
De ouders van 14 jarige jongen zitten nu met zelfde dilemma, was het verantwoord om hem naar school te laten fietsen?
Ligt eraan of hij in de omgeving bekend stond als aanrander [en uiteindelijk moordenaar]quote:Op donderdag 8 juni 2017 02:14 schreef Stien_Struis het volgende:
De ouders van 14 jarige jongen zitten nu met zelfde dilemma, was het verantwoord om hem naar school te laten fietsen?
Daarom FvDquote:Op donderdag 8 juni 2017 02:47 schreef Princip-Bohemia1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! En helaas voor de PVV'ers zal de Rechter altijd onderbouwing vragen inzake de mate van Autisme en dat gegeven moeten bezien in samenhang met het feit waarvan hij wordt verdacht. Typisch voor de PVV om levenslange opsluiting te gaan schreeuwen. Populistisch gelul
De ouders van de dader hebben een monster op de wereld gezet. Waarschijnlijk zelf normale mensen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In Tilburg is het weer goed afgelopen.
Dit verhaal is een drama voor beide ouders.
Nog een punt om ze vrijheid te geven is de geestelijke ontwikkeling, spreken en afspreken werkt 1000 x beter dan hen de vrijheid ontnemen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 02:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat soort dingen blijven lastig, en helemaal met pubers die je net moet loslaten.
Je kunt ze vaak beter wat ruimte geven dan dat je ze heel erg beperkt qua vrijheid, want als ze dan een keer de vrijheid hebben kunnen ze er misschien niet mee omgaan, of het niet doseren.
En dan betreft dit ook nog het naar school fietsen, dat kun je als ouder van een 14-jarige vrijwel niet meer voorkomen, en de vraag is maar of je dat moet willen.
Ja, deze ouders willen dat met de kennis van nu wel, maar dit zijn gelukkig nog steeds uitzonderingen.
Hou toch op. Een kind van 14 kan gewoon alleen naar school fietsen. Dit valt niet te voorzien.quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:41 schreef Princip-Bohemia1 het volgende:
[..]
Ik dacht even: "dan hadden haar ouders beter kunnen zeggen dat ze niet alleen mocht fietsen naar school en naar huis?". Maar gelijk bedacht ik dat zo denken met de kennis van nu tot stand komt en vertellen wat ze 'beter hadden kunnen... is welliswaar een menselijk trekje maar direct ook een grove beschuldiging richting rouwende ouders en dat is absoluut niet de richting die ik wil opgaan hier!
Maar toen dacht ik aan mijn eigen 'bezorgde momentjes' die ik had om mijn inmiddels ex-vriendinnetje. Zei ik: "Bel je me even als je thuis bent, anders wordt ik ongerust?!" Er is gelukkig nooit wat voorgevallen en als het wel flink mis zou zijn had ik zeker nog wel een klein kwartiertje langer gewacht voordat ik zou besluiten haar maar eens te gaan bellen! Tja; ze kwam ook weleens een vriendin tegen in haar straat en bleef dan 10 minuten ouwehoeren maar bellen ho maar! Wat Romy overkomen is kan je achteraf beoordelen maar het gros van de ouders denkt weleens: "Wat als..." maar kunnen actief toch echt weinig anders dan erop vertrouwen dat dergelijk onheil hun gezin niet zal treffen. Anders wordt je stapelgek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |