abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171522612
Hallo,

het lijkt erop dat er wat frustratie is bij verschillende gebruikers over VBL en de algemeen heersende sfeer. Aangezien wij dat graag bespreekbaar willen maken, is er hier ruimte om deze frustraties aan te geven, en zo begrip tussen users onderling, en mods te kweken. Dus, brand maar los!
pi_171522741
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En dat is wat er mis is met de moderatie: het zien van haxball posts en wat posts over eten zien als ontregelen. Wat is er ontregelen aan? Het is al door meerdere users gepost hoe zij het livetopic zien; als kroeg waar er over voetbal EN andere zooi gepraat word.

Ik heb maar 1 doel hier: gezellig over voetbal ouwehoeren. Dat is waarom ik hier ben gaan posten. Als je dat gezellige deel weg gaat halen door er beleid van te maken (wat ik als enige mogelijkheid zie) dan heb ik er geen plezier meer in en post ik er gewoon niet meer.
Je weet net zo goed als ik, dat we het laten staan als het bij 'wat' posts blijft. Daarnaast laten we ook veel staan als de wedstrijd zich ertoe leent (lees, saai is). Als er in het topic gezegd wordt ermee op te houden, omdat het storend is voor andere users (en ja, dat kunnen wij zien via TR's) dan is dat blijkbaar het signaal om het te gaan overdrijven. Als er daarna ge-edit / verwijderd wordt komen de posts 'HIER WORDT GEMODEREERD' en niet maar 1x, meedere keren.

Weet je, ik vind het persoonlijk vreemd dat ik dit moet uitleggen aan een volwassen kerel.
BFF met GGMM
pi_171522760
Er is toch ook een Haxbal topic? Poat daar dan
pi_171522856
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:23 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Je weet net zo goed als ik, dat we het laten staan als het bij 'wat' posts blijft. Daarnaast laten we ook veel staan als de wedstrijd zich ertoe leent (lees, saai is). Als er in het topic gezegd wordt ermee op te houden, omdat het storend is voor andere users (en ja, dat kunnen wij zien via TR's) dan is dat blijkbaar het signaal om het te gaan overdrijven. Als er daarna ge-edit / verwijderd wordt komen de posts 'HIER WORDT GEMODEREERD' en niet maar 1x, meedere keren.

Weet je, ik vind het persoonlijk vreemd dat ik dit moet uitleggen aan een volwassen kerel.
Wat heeft volwassenheid er nou weer mee te maken? :')

Ik ervaar dat overdrijven dus niet. Hell, ik ervaar het compleet niet als storend, en als het wel storend is ben ik de eerste die er iets van zegt. Genoeg posts van mij waarin ik vraag of het wat ontopic kan. Is dat wel volwassen genoeg voor je? :').

Sorry, maar als het de klauwen uitloopt, wat ik schijnbaar niet mee krijg (en ik ben er ook geen onderdeel van) en jullie zorgen er niet voor dat het de volgende keer niet meer gebeurt, doen jullie je werk slecht. Dan is er dus niet zoveel mis met VBL, maar met de moderatie (of de maatregelen van de FA's).
pi_171522894
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:24 schreef hafcfan het volgende:
Dat gebeurt ook voornamelijk.

Het is alleen in de rust een traditie geworden om dan ook te haxballen. En niemand die mij kan wijsmaken dat dat tijdens de wedstrijd overmatig gebeurt, los van 'wie gaat er straks hosten' waar misschien 3/4 reacties op komen.i
  woensdag 7 juni 2017 @ 13:28:27 #6
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171522903
Overigens, even in het algemeen: maak alsjeblieft gewoon een TR aan als je gedrag ziet dat jij storend vindt of wat dan ook. Wij kunnen het ook niet ruiken dat je de sfeer in het topic als vervelend ervaart; daar hebben we jullie hulp ook bij nodig. We zijn er tenslotte niet voor onszelf :+
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_171522952
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ervaar dat overdrijven dus niet. Hell, ik ervaar het compleet niet als storend, en als het wel storend is ben ik de eerste die er iets van zegt. Genoeg posts van mij waarin ik vraag of het wat ontopic kan. Is dat wel volwassen genoeg voor je? :').

Sorry, maar als het de klauwen uitloopt, wat ik schijnbaar niet mee krijg (en ik ben er ook geen onderdeel van) en jullie zorgen er niet voor dat het de volgende keer niet meer gebeurt, doen jullie je werk slecht. Dan is er dus niet zoveel mis met VBL, maar met de moderatie (of de maatregelen van de FA's).
Omdat jij iets niet als storend ervaart, is het dus ook meteen niet storend voor anderen?
BFF met GGMM
  woensdag 7 juni 2017 @ 13:31:55 #8
446803 Tagliano
pi_171523003
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dus users kunnen kutten wat ze willen zonder enige zelfkritiek (geldt niet voor iedereen, wel voor een paar figuren hier) en als wij dat niet in de hand weten te houden ligt dat maar aan de moderatie/ander beleid? Dat vind ik wel heel makkelijk
pi_171523020
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat gebeurt ook voornamelijk.

Het is alleen in de rust een traditie geworden om dan ook te haxballen. En niemand die mij kan wijsmaken dat dat tijdens de wedstrijd overmatig gebeurt, los van 'wie gaat er straks hosten' waar misschien 3/4 reacties op komen.i
Het gaat niet alleen om Haxball Scrummie. Het gaat om:
- posten van massas gifjes
- praten over eten
- persoonlijke aanvallen
- haxball
- bij iedere wedstrijd van Real of Barca een hele Messi vs CR7 discussie
- etc.

Ik reageerde op jouw post, maar het betreft dus niet alleen haxball.
BFF met GGMM
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 juni 2017 @ 13:33:49 #10
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_171523057
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]

- praten over eten
- persoonlijke aanvallen
- haxball
- etc.

:{
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_171523072
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

In de livetopics. In de SC mag je van mij hele recepten posten....
BFF met GGMM
pi_171523127
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:29 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Omdat jij iets niet als storend ervaart, is het dus ook meteen niet storend voor anderen?
Het overgrote deel in elk geval niet. Volgens tagliano waren er 3, waarvan Slobeend zelf aangaf het niet zo te zien, en de ander zelf ook meedoet aan het offtopic. Dus 1 user uit het vorige deel heeft er last van (zover wij kunnen zien).
pi_171523148
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:31 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dus users kunnen kutten wat ze willen zonder enige zelfkritiek (geldt niet voor iedereen, wel voor een paar figuren hier) en als wij dat niet in de hand weten te houden ligt dat maar aan de moderatie/ander beleid? Dat vind ik wel heel makkelijk
Als het een herhalend iets is, ja, dan ligt het aan jullie de FA's. Schijnbaar hebben jullie dan niet genoeg handvaten om het wel in goede banen te leiden, of gebruiken jullie de handvaten niet goed.
pi_171523163
quote:

[..]

- praten over eten
- persoonlijke aanvallen
- haxball
- etc.

hafcfan had het wel over haxball, dus vandaar dat ik daar alleen op in ga als ik op hem reageer.
  woensdag 7 juni 2017 @ 13:37:31 #15
446803 Tagliano
pi_171523166
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het overgrote deel in elk geval niet. Volgens tagliano waren er 3, waarvan Slobeend zelf aangaf het niet zo te zien, en de ander zelf ook meedoet aan het offtopic. Dus 1 user uit het vorige deel heeft er last van (zover wij kunnen zien).
Nu verdraai je mijn woorden een beetje of je hebt een post van me niet gelezen. Een stuk verderop geef ik aan dat die groepen ongeveer even groot zullen zijn. Toen gaf ik alleen aan dat ik op dat moment 3 users er in dit topic over gezien had
  woensdag 7 juni 2017 @ 13:38:25 #16
446803 Tagliano
pi_171523192
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als het een herhalend iets is, ja, dan ligt het aan jullie de FA's. Schijnbaar hebben jullie dan niet genoeg handvaten om het wel in goede banen te leiden, of gebruiken jullie de handvaten niet goed.
Dus users hoeven hun gedrag totaal niet aan te passen na waarschuwingen of bans en kunnen gewoon doorgaan?

Ik verklaar het banbeleid niet heilig, verre van, maar een klein beetje zelfkritiek na een ban mag ook wel.
pi_171523221
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:38 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dus users hoeven hun gedrag totaal niet aan te passen na waarschuwingen of bans en kunnen gewoon doorgaan?

Ik verklaar het banbeleid niet heilig, verre van, maar een klein beetje zelfkritiek na een ban mag ook wel.
Dat eerste zeg ik toch nergens? Maar als users hun gedrag niet aanpassen na waarschuwingen of bans ga je door naar de volgende maatregel. Daar zijn jullie en de FA's toch voor?
pi_171523254
quote:

[..]

- praten over eten
- persoonlijke aanvallen
- haxball
- etc.

Klinkt als de VBL SC dit. _O-
pi_171523432
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:40 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Klinkt als de VBL SC dit. _O-
Don vergeet cryptogeneuzel..
pi_171523722
quote:
18s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:49 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Dat is alleen in de SC.
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 juni 2017 @ 14:06:39 #21
Rawr
pi_171523807
quote:
18s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:49 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Dat vind ik inderdaad geneuzel, maar alleen omdat ik er geen bal van snap en er niet aan mee doe, dusja :')
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_171526010
quote:

[..]

- praten over eten
- persoonlijke aanvallen
- haxball
- etc.

Die discussie zal nooit verdwijnen
pi_171526467
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 15:33 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Die discussie zal nooit verdwijnen
Dan laat je gewoon zien dat je er bar weinig verstand van hebt als denkt dat dat daar een hele discussie aan op te hangen valt wie er zogenaamd beter zou zijn.

Nee, niet X is beter maar het zijn beide verschillende typen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171526568
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dan laat je gewoon zien dat je er bar weinig verstand van hebt als denkt dat dat daar een hele discussie aan op te hangen valt wie er zogenaamd beter zou zijn.

Nee, niet X is beter maar het zijn beide verschillende typen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: niet lezen, niet van toepassing voor dit topic
pi_171527262
VBL is een grote inteeltkliek met constant dezelfde mensen, dezelfde onderwerpen en dezelfde soort grappen ten koste van steeds dezelfde users. Maar wel vermakelijk soms.
Al denk ik dat er momenteel weinig ruimte is voor nieuwe aanwas op deze manier.
blablablabla
pi_171527427
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:21 schreef Elan het volgende:
VBL is een grote inteeltkliek met constant dezelfde mensen, dezelfde onderwerpen en dezelfde soort grappen ten koste van steeds dezelfde users. Maar wel vermakelijk soms.
Al denk ik dat er momenteel weinig ruimte is voor nieuwe aanwas op deze manier.
Begin bij jezelf zou ik zeggen
pi_171527431
Dat kliekjes gelul he, is dat niet op elke plek waar mensen lang bij elkaar zijn? Bij de plaatstelijke FC, bij de dartsclub, op subreddits, je schoonfamilie en dus ook bij de foks. Dat hoeft geen nadeel te zijn.

Overigens zijn er onder andere twee mods die niet bij dat groepje wat als het kliekje gezien wordt horen. En een haags_kwartiertje is toch ook gewoon een voorbeeld van iemand die redelijk nieuw is in VBL.
  woensdag 7 juni 2017 @ 16:31:14 #28
446803 Tagliano
pi_171527486
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:28 schreef Typisch het volgende:
Dat kliekjes gelul he, is dat niet op elke plek waar mensen lang bij elkaar zijn? Bij de plaatstelijke FC, bij de dartsclub, op subreddits, je schoonfamilie en dus ook bij de foks. Dat hoeft geen nadeel te zijn.

Overigens zijn er onder andere twee mods die niet bij dat groepje wat als het kliekje gezien wordt horen. En een haags_kwartiertje is toch ook gewoon een voorbeeld van iemand die redelijk nieuw is in VBL.
Zit ook zeker wel wat in, het is niet dat er helemaal geen aanwas is maar laten we wel wezen hij is ook niet groot te noemen. Misschien zouden we dit ook iets meer kunnen stimuleren door wat meer decentrale topics; ik kan me voorstellen dat je daar als nieuwe user eerder post dan direct in de SC of in een clubtopic
pi_171527501
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:28 schreef Typisch het volgende:

Idioot.
Die post serieus al 10 jaar in VBL _O-
blablablabla
pi_171527505
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:31 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Zit ook zeker wel wat in, het is niet dat er helemaal geen aanwas is maar laten we wel wezen hij is ook niet groot te noemen. Misschien zouden we dit ook iets meer kunnen stimuleren door wat meer decentrale topics; ik kan me voorstellen dat je daar als nieuwe user eerder post dan direct in de SC of in een clubtopic
Is er op FOK! een voorbeeld waar wel veel nieuwe aanwas is?
pi_171527514
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Utopia o|O
blablablabla
pi_171527532
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Utopia o|O
Slecht voorbeeld, veel te specifiek.
  woensdag 7 juni 2017 @ 16:33:03 #33
446803 Tagliano
pi_171527544
quote:

[..]

Zit ik wat minder in, daar kan ik weinig over zeggen. Nou zit ik hier ook vooral op hoe we het hier in VBL beter kunnen krijgen. En natuurlijk zullen fora wat verouderd raken waardoor je wat minder aanwas hebt, dat is ook wel evident
pi_171527547
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:31 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Je moet het gewoon doen met de mensen die er nu posten. Er is ook helemaal niets aan de hand verder met VBL.
Scrummie zoekt een beetje sensatie that's it.
blablablabla
pi_171527551
quote:

[..]

Meestal ONZ/KLB, dat is waar meeste users hun 'fokcarrière' beginnen
pi_171527582
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:33 schreef Elan het volgende:

[..]

Scrummie zoekt een beetje sensatie that's it.
?
pi_171527622
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:33 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Zit ik wat minder in, daar kan ik weinig over zeggen. Nou zit ik hier ook vooral op hoe we het hier in VBL beter kunnen krijgen. En natuurlijk zullen fora wat verouderd raken waardoor je wat minder aanwas hebt, dat is ook wel evident
Nouja, ik bedoel alleen maar dat nieuwe aanwas niet een VBL probleem zou kunnen zijn maar meer een breed FOK! probleem, om diverse redenen die Caland al eens aan heeft gegeven. Dan zijn centrale topics niet 'het probleem', of de manier van posten in de live topics niet 'het probleem', maar is de nieuwe niet bestaande aanwas gewoon 'het probleem'.
pi_171527651
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

?
Serieus geen flauw idee waar je het over hebt in de OP.
Ja Stijn was het modden beu en Tong heeft vandaag aangegeven dat hij weer aan de zuip zit waardoor hij zich stelselmatig heeft misdragen de laatste tijd. Dat zou zomaar een causaal verband kunnen hebben :P .

Verder zijn er toch helemaal geen problemen in VBL, dat wil zeggen.... buiten het gebruikelijke geneuzel om dat er een beetje bij hoort ( Messi vs Ronaldo, Feyenoord vs Ajax etc)
blablablabla
  woensdag 7 juni 2017 @ 16:41:06 #39
446803 Tagliano
pi_171527747
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja Stijn was het modden beu en Tong heeft vandaag aangegeven dat hij weer aan de zuip zit waardoor hij zich stelselmatig heeft misdragen de laatste tijd. Dat zou zomaar een causaal verband kunnen hebben :P .

Verder zijn er toch helemaal geen problemen in VBL, dat wil zeggen.... buiten het gebruikelijke geneuzel om dat er een beetje bij hoort ( Messi vs Ronaldo, Feyenoord vs Ajax etc)
Lees dan ofwel het topic door en praat daar constructief over mee of laat het verder voor wat het is
pi_171527836
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja, als je geen flauw benul waar dit topic vandaan komt, snap je er niet zoveel van nee. Er was een discussie in het afscheid van Stijn topic hierover, en daarom is dit topic gemaakt.
pi_171527837
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:41 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Lees dan ofwel het topic door en praat daar constructief over mee of laat het verder voor wat het is
Dit is voor Elan altijd teveel gevraagd.
pi_171527958
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:41 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Vind de sfeer eigenlijk prima. Of mag dat niet gezegd worden?
blablablabla
  woensdag 7 juni 2017 @ 16:50:36 #43
446803 Tagliano
pi_171528002
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Vind de sfeer eigenlijk prima. Of mag dat niet gezegd worden?
Tuurlijk mag dat :) Maar als je geen flauw benul hebt waar het topic vandaan komt zou ik het even doorlezen
pi_171528069
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:50 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat :) Maar als je geen flauw benul hebt waar het topic vandaan komt zou ik het even doorlezen
Ik reageer gewoon op de OP van Scrummie . Als dit topic eigenlijk een andere oorsprong heeft is het wellicht praktisch die oorsprong daar ook even in te vermelden?
Ben al weg hoor met m'n offtopic geneuzel :D
blablablabla
  woensdag 7 juni 2017 @ 17:06:24 #45
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_171528366
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:33 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Meestal ONZ/KLB, dat is waar meeste users hun 'fokcarrière' beginnen
Ik kwam voor het eerst op FOK! toen ik iets op ging zoeken over het WK2010, dus die tijdelijke fora hebben ook wel een flink nut :+
Oh.
pi_171528542
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 12:57 schreef Tagliano het volgende:

[..]

En stel dat we zoiets zouden kunnen beperken tot de rust oid? Dan valt er natuurlijk een stuk minder over het voetbal zelf te bespreken
Nee, gewoon nergens in VBL. De doodstraf als je het wel doet.
  woensdag 7 juni 2017 @ 17:15:32 #47
446803 Tagliano
pi_171528553
quote:
6s.gif Op woensdag 7 juni 2017 17:14 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Nee, gewoon nergens in VBL. De doodstraf als je het wel doet.
Komt in orde
pi_171529212
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

_O-
Noot noot.
pi_171529227
Dit is het meest treurige topic wat ik ooit gelezen heb.
Wat nemen mensen het internet serieus.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Moderator woensdag 7 juni 2017 @ 17:52:53 #50
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171529346
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
De meest verstandige post die ik vandaag heb gelezen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171529368
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Reageer dan niet.
pi_171529373
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 17:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De meest verstandige post die ik vandaag heb gelezen.
Bedankt voor je bijdrage hans.
  Moderator woensdag 7 juni 2017 @ 17:55:49 #53
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171529403
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 17:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Reageer dan niet.
hij heeft gewoon gelijk. Die hele kneuzenkermis hier moet gewoon niet zo janken. Het is maar internet.
4045
onlogisch
pi_171529419
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 17:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]

hij heeft gewoon gelijk. Die hele kneuzenkermis hier moet gewoon niet zo janken. Het is maar internet.
Dat zegt toch geen reet over het topic?
  Moderator woensdag 7 juni 2017 @ 17:57:04 #55
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171529439
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 17:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nogal ironisch dat jij dat zegt. Lachwekkend zelfs.
pi_171529463
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 17:57 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Leg eens uit?
  Moderator woensdag 7 juni 2017 @ 17:58:25 #57
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171529469
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 17:57 schreef Slobeend het volgende:

[..]

ehm, ok
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 7 juni 2017 @ 18:00:59 #58
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171529516
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 17:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Leg eens uit?
Lees z'n posts van de laatste tijd eens terug zou ik zeggen. Als er iemand op het enge af bezig is met VBL en haar users is het onlogisch wel.
  Moderator woensdag 7 juni 2017 @ 18:02:07 #59
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171529541
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:00 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Lees z'n posts van de laatste tijd eens terug zou ik zeggen. Als er iemand op het enge af bezig is met VBL en haar users is het onlogisch wel.
Het enige verschil is dat jij het allemaal lekker serieus neemt.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 7 juni 2017 @ 18:06:44 #60
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171529625
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Oké.
pi_171531092
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Niet zo serieus als ik je moeder afgelopen nacht nam

(dit is een onlogisch post imitatie)
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 juni 2017 @ 19:08:21 #62
Rawr
pi_171531172
#teamonlo
pi_171531205
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:00 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Valt mij in elk geval niet echt op. Ik zie onlogisch posten zoals altijd: veel onzin, veel humor, veel crypto (:P).
  Redactie Sport woensdag 7 juni 2017 @ 19:12:48 #64
274204 crew  Mexicanobakker
pi_171531296
quote:

[..]

- praten over eten
- persoonlijke aanvallen
- haxball
- etc.

Die 84 miljoen miljard ronaldogeilplaatjes bij eem pot van real zijn ook extreem store d bedenk ik me nu

Maar als ik de bottom line zo een beetje zie ben ik het eens met wat jij in FB hebt gezegd. Een grapje is niet erg. Vbl hoeft echt niet het braafste jongetje van de klas te zijn; we zijn allemaal ontspoorde kutjeugd immers, met hier en daar een paar verdwaalde ouderen. Maar je moet wel een beetje respect voor elkaar kunnen opbrengen en gewoon luisteren als een modje zegt "tis leuk geweest"
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin woensdag 7 juni 2017 @ 19:13:38 #65
35723 crew  GGMM
pi_171531323
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:24 schreef hafcfan het volgende:
Nee, ik blijf gewoon in de rust van een wedstrijd Haxball posten. Als je je zo stoort aan één link per wedstrijd, in de rust, is het misschien beter je te laten testen. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_171531334
Als mensen dit forum als hun persoonlijke baggertuin gaan zien, weet je genoeg.

Waarom zouden moderators moeten luisteren naar users die vooral komen baggeren en komen janken als dat weggehaald wordt? Lekker klagen over mods als Tagliano en KingRoland, want dat is zo leuk. Terwijl je op een gemiddelde CL-avond een heel topic aan het verpesten bent, toch maar klagen over moderatie. En dan maar discussies voeren over wie er toch de mod zou moeten worden. ''Zou hij mijn kliekje wel goed genoeg beschermen? Mag ik nog genoeg 'je moederen'?". Wat treurig zeg. Hopelijk denken ze achterin verstandig genoeg na, wordt het huidige banbeleid eens opgedoekt en kiezen ze voor een capabele mod.
  Redactie Sport woensdag 7 juni 2017 @ 19:14:19 #67
274204 crew  Mexicanobakker
pi_171531346
Jammer dat dit topic uiteindelijk ook uitmondt in die persoonlijke oorlogsvoering. Al is dat wel begrijpelijk precies gezien sommigen moeite hebben respect voor anderen op te brengen naar mijn idee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_171531354
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:

Waarom zouden moderators moeten luisteren naar users die vooral komen baggeren en komen janken als dat weggehaald wordt? Lekker klagen over mods als Tagliano en KingRoland, want dat is zo leuk. Terwijl je op een gemiddelde CL-avond een heel topic aan het verpesten bent, toch maar klagen over moderatie. En dan maar discussies voeren over wie er toch de mod zou moeten worden. ''Zou hij mijn kliekje wel goed genoeg beschermen? Mag ik nog genoeg 'je moederen'?". Wat treurig zeg. Hopelijk denken ze achterin verstandig genoeg na, wordt het huidige banbeleid eens opgedoekt en kiezen ze voor een capabele mod.
Boehoe, al die kwaaie users :'( :'( :'( :'(
  Forum Admin woensdag 7 juni 2017 @ 19:15:42 #69
35723 crew  GGMM
pi_171531383
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:

Hopelijk komt er nu wel een capabele mod inderdaad, dan hoeft dat banbeleid ook niet gewijzigd te worden.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:15:45 #70
446803 Tagliano
pi_171531385
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Boehoe, al die kwaaie users :'( :'( :'( :'(
Ga in op de inhoud of laat een post lekker voor wat hij is in dit topic
pi_171531414
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:15 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ga in op de inhoud of laat een post lekker voor wat hij is in dit topic
Dat is op de inhoud, want Stijn haalt zijn standaard riedeltje over die kwaaie users weer eens van stal. Complete nonsens.
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:17:12 #72
446803 Tagliano
pi_171531428
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is op de inhoud, want Stijn haalt zijn standaard riedeltje over die kwaaie users weer eens van stal. Complete nonsens.
Dan kun je vertellen wat er dan niet juist aan is, maar een sarcastische kutreactie schieten we al helemaal niks mee op.
pi_171531453
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:17 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dan kun je vertellen wat er dan niet juist aan is, maar een sarcastische kutreactie schieten we al helemaal niks mee op.
Oke.
  Moderator woensdag 7 juni 2017 @ 19:18:36 #74
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171531472
Dit is dus wat er blijkbaar mis is met vbl :) User A negeert user B. User B geeft aan dat dit jammer is. Anders kon er misschien wel een constructieve discussie ontstaan.

Maar dat wordt weggemod omdat.... Ja, waarom eigenlijk?
4045
onlogisch
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:19:06 #75
446803 Tagliano
pi_171531487
quote:
4s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:18 schreef onlogisch het volgende:
Dit is dus wat er blijkbaar mis is met vbl :) User A negeert user B. User B geeft aan dat dit jammer is. Anders kon er misschien wel een constructieve discussie ontstaan.

Maar dat wordt weggemod omdat.... Ja, waarom eigenlijk?
Ga alsjeblieft ergens anders lopen kutten. Als je hier niet constructief kan zijn blijf dan lekker weg.
  Moderator woensdag 7 juni 2017 @ 19:19:49 #76
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171531507
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:19 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ga alsjeblieft ergens anders lopen kutten. Als je hier niet constructief kan zijn blijf dan lekker weg.
Waarom bestempel je dit als kutten? Ik som iets op en geef iets aan en dat wordt door jou bestempeld als kutten terwijl ik het jammer vind dat het zo moet gaan.

:)
4045
onlogisch
pi_171531532
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waarom bestempel je dit als kutten? Ik som iets op en geef iets aan en dat wordt door jou bestempeld als kutten terwijl ik het jammer vind dat het zo moet gaan.

Als je het niet interessant vindt om het er over te hebben dan kun je toch beter gewoon uit dit topic blijven? :?

Maar dan zal ik het wel weer te serieus nemen allemaal.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2017 19:20:50 ]
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:20:53 #78
446803 Tagliano
pi_171531543
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als je zo graag wat wil melden op een bepaalde post, meld dat gewoon. Ik zit er niet op te wachten dat hier steekjes onder water worden uitgedeeld.

In andere woorden wat Typisch zegt.
  Moderator woensdag 7 juni 2017 @ 19:21:11 #79
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171531546
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als je het niet interessant vindt om het er over te hebben dan kun je toch beter gewoon uit dit topic blijven? :?

Maar dan zal ik het wel weer te serieus nemen allemaal.
Fijn dat je zelf met de juiste constatering komt Typisch, siert je :)
4045
onlogisch
  Forum Admin woensdag 7 juni 2017 @ 19:21:33 #80
35723 crew  GGMM
pi_171531561
Dit topic heeft al z'n functies verloren. Ik denk dat jullie ook genoeg ideeën hebben wat er zoal speelt nu.

Al was daar niet echt een topic voor nodig lijkt me.

[ Bericht 23% gewijzigd door GGMM op 07-06-2017 19:35:18 ]
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:22:45 #81
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171531605
Ik ben blij dat er in dit topic zelf aangetoond wordt wat er mogelijk mis is met VBL :)
pi_171531901
Maar het topic heeft zijn nut wel verloren eigenlijk. En je bent er geen reet mee opgeschoten. Gelukkig is het afscheid van Stijn topic er niet door verpest, dus het topic heeft zijn nut wel gehad.
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:40:10 #83
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_171532193
Wat reacties weggehaald. Dit topic is niet om elkaar af te zeiken(ironisch genoeg), dit topic is om VBL te verbeteren en de problemen aan te kaarten en ook bespreekbaar te maken. Laten we niet weer op de man spelen, doe dat gewoon niet. Is dat je doel? blijf hier gewoon weg klaar.

En verder eens wat Typisch zegt.
graag op anoniem
pi_171532400
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben blij dat er in dit topic zelf aangetoond wordt wat er mogelijk mis is met VBL :)
Elke keer ook dezelfde. Je verwacht het niet.
pi_171532420
De reden dat dit topic op een catastrofe uitloopt, is meer het probleem van een gebrek aan zelfreflectie bij veel users in dit topic. Hard schreeuwen dat je het niet met iemand eens bent, kan mijn hond misschien ook nog wel. Daar leert niemand iets van. Vragen jullie je nou echt niet af waarom mensen een bepaald beeld van je hebben? Zolang dat niet gebeurt, zal het een eeuwige cirkel zijn van modereren, geboehoe door mensen die in hun eer gekrenkt zijn door moderatie zijn. Daarbij; de mod hoort pas in te grijpen als het in het topic misgaat. Daarom is het belangrijk dat users zichzelf evalueren en niet alleen de crew die nadenkt.

Als je denkt dat FOK! je vrije baggertuin is, moet je ook niet raar opkijken als er weer een systeemnotificatietje komt waarin je ban vermeld staat. Enig idee hoe frustrerend modden kan zijn? Nee, dat doen jullie toch niet. De moderators zijn er alleen voor hun eigen ideale wereldbeeld of zo. Maar goed, ik ga niets meer bijdragen in dit topic, want de mensen die het foutst zijn geven zelf openlijk toe dat ze zich niet aan gaan passen of alleen in dit forum komen om mensen te trollen, zoals ik ene Scrupuleus vanochtend in de feedback zag posten. Echt, jongens, echt.

Misschien neem jijzelf dit forum niet zo serieus, maar ontneem andere mensen alsjeblieft hun plezier of interesse in dit forum niet. Daarvoor bestaat dit forum al te lang.
pi_171532446
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
De reden dat dit topic op een catastrofe uitloopt, is meer het probleem van een gebrek aan zelfreflectie bij veel users in dit topic. Hard schreeuwen dat je het niet met iemand eens bent, kan mijn hond misschien ook nog wel. Daar leert niemand iets van. Vragen jullie je nou echt niet af waarom mensen een bepaald beeld van je hebben? Zolang dat niet gebeurt, zal het een eeuwige cirkel zijn van modereren, geboehoe door mensen die in hun eer gekrenkt zijn door moderatie zijn. Daarbij; de mod hoort pas in te grijpen als het in het topic misgaat. Daarom is het belangrijk dat users zichzelf evalueren en niet alleen de crew die nadenkt.

Als je denkt dat FOK! je vrije baggertuin is, moet je ook niet raar opkijken als er weer een systeemnotificatietje komt waarin je ban vermeld staat. Enig idee hoe frustrerend modden kan zijn? Nee, dat doen jullie toch niet. De moderators zijn er alleen voor hun eigen ideale wereldbeeld of zo. Maar goed, ik ga niets meer bijdragen in dit topic, want de mensen die het foutst zijn geven zelf openlijk toe dat ze zich niet aan gaan passen of alleen in dit forum komen om mensen te trollen, zoals ik ene Scrupuleus vanochtend in de feedback zag posten. Echt, jongens, echt.

Misschien neem jijzelf dit forum niet zo serieus, maar ontneem andere mensen alsjeblieft hun plezier of interesse in dit forum niet. Daarvoor bestaat dit forum al te lang.
Er zijn ook wel leuke dingen voorbij gekomen hoor Stinho.

Het is niet allemaal kut. :+
pi_171532473
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 17:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Reageer dan niet.
Dit hele topic laat precies zien wat er mis is.
Het is maar een forumpje, de tering.

Gaan we straks met een delphimethode een oplossing zoeken.
  Moderator woensdag 7 juni 2017 @ 19:49:16 #88
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171532511
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dit hele topic laat precies zien wat er mis is.
Het is maar een forumpje, de tering.

Gaan we straks met een delphimethode een oplossing zoeken.
Insogod _O_
4045
onlogisch
  Forum Admin woensdag 7 juni 2017 @ 19:49:32 #89
35723 crew  GGMM
pi_171532519
quote:
Enig idee hoe frustrerend modden kan zijn? Nee, dat doen jullie toch niet.
Klopt, ik maakte het mezelf niet te lastig wat dat betreft.

Je verwijt mensen een gebrek aan zelfreflectie. Kijk eens goed hoe jij "gemod" hebt de afgelopen maanden.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_171532587
quote:
Enig idee hoe frustrerend modden kan zijn?
Is dit een grap?
Wat ga jij het zwaar krijgen bij een echte baan.
pi_171532636
Inso is weer in zijn "iedereen die niet hetzelfde als mij denkt is knettergek" modus.
pi_171532686
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:53 schreef Scrummie het volgende:
Inso is weer in zijn "iedereen die niet hetzelfde als mij denkt is knettergek" modus.
Meer "iedereen die iets op het internet doet tegen zijn zin is knettergek"

Dat geldt voor modden.
Maar ook over het lezen van topics die je niet leuk vindt en er dan over gaan klagen in FB.
  Moderator woensdag 7 juni 2017 @ 20:00:50 #93
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171532848
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:53 schreef Scrummie het volgende:
Inso heeft gelijk. Een beetje er op toezien dat het niet teveel uit de hand loopt met wat gescheld op een internetforumpje. Het zal mij niets verbazen als Stinho half zat te janken toen hij zijn relaas deed.

Ventje gaat het nog zwaar krijgen in het echte leven wanneer je niet in staat bent te relativeren op een internetforum.
4045
onlogisch
pi_171532906
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Inso heeft gelijk. Een beetje er op toezien dat het niet teveel uit de hand loopt met wat gescheld op een internetforumpje. Het zal mij niets verbazen als Stinho half zat te janken toen hij zijn relaas deed.

Ventje gaat het nog zwaar krijgen in het echte leven wanneer je niet in staat bent te relativeren op een internetforum.
Jullie maken bizarre conclusies op basis van wat letters. Ik zou bijna zeggen: jullie nemen die post van Stijn veel te serieus, maar dat doen jullie niet volgens eigen zeggen.
  Forum Admin woensdag 7 juni 2017 @ 20:03:31 #95
35723 crew  GGMM
pi_171532932
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:02 schreef Scrummie het volgende:
jullie nemen die post van Stijn veel te serieus,
Die post is ook serieus bedoeld, dus ik snap je punt niet helemaal.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_171532935
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Stoer man, echt. _O-
pi_171532957
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jullie maken bizarre conclusies op basis van wat letters. Ik zou bijna zeggen: jullie nemen die post van Stijn veel te serieus, maar dat doen jullie niet volgens eigen zeggen.
Ik zou niet weten waarom ie het anders post?
pi_171532963
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:03 schreef GGMM het volgende:

[..]

Die post is ook serieus bedoeld, dus ik snap je punt niet helemaal.
Ik zeg dan ook niet dat het niet serieus bedoelt is, ik zeg dat onlogisch en insomnia hem veel te serieus nemen, gezien de lachwekkende conclusie die ze eraan verbinden.
pi_171532981
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom ie het anders post?
Omdat ie ergens een mening over heeft? :')
pi_171532986
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zeg dan ook niet dat het niet serieus bedoelt is, ik zeg dat onlogisch en insomnia hem veel te serieus nemen, gezien de lachwekkende conclusie die ze eraan verbinden.
Wat is daar lachwekkend aan?
Je frustrereren aan iets wat je in principe voor je lol doet? :D

Dat is echt heel apart.

Dan was je toch al veel eerder gestopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')