abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171534106
Brievenbus is trouwens groot genoeg.
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:39:54 #77
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171534144
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:23 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

En dat vond je achteraf ook terecht?
Nope.. ik doe altijd fair zaken..
Ik heb bijvoorbeeld dat tablet terug naar china gestuurd.. om vervolgens niets meer te horen.. en na lang aandringen te horen gekregen dat Amy ziek was.. (Geen idee wie Amy was/is.. :') )
Ik had ondertussen al douanekosten betaald voor het in ontvangst nemen van de telefoon, het verzenden en de douanekosten die daar weer bij kwamen (met de belofte dat ik het terugkreeg als ze het pakket ontvangen hadden..) al met al was ik 88euro lichter alleen aan gemaakte kosten en ik stond met lege handen.. na een hele hoop heen en weer gemail en smoesjes heb ik ze medegedeeld dat ze nog 1 kans kregen om het op te lossen..
Ze gaven niet thuis dus heb ik de tablet nogmaals besteld en bij paypal geclaimed dat ik hem niet gehad heb..

In andere gevallen heb ik ook wel eens spul wat niet aan de advertentie voldeed gehad, en ik vraag altijd om opheldering.. Meestal word het erg netjes opgelost...

Als een verdwenen pakket alsnog opduikt dan meld ik dat ook netjes.. met de vraag wat te doen..

Het werkt twee kanten op voor mij.. Ik stel me altijd fair op, maar je moet me niet belazeren.. want ik vergeet dingen niet en ik neem de tijd om iemand terug te pakken als ie niet fair naar mij is..
(dat gezeik met die tablet heb ik een half jaar laten rusten om geen argwaan bij paypal te wekken)

Verder doe ik nooit moeilijk over zooi als ik voor zooi betaal.. zoals kabels van nog geen dollar.. daarvan hoef je natuurlijk niet te gaan klagen dat het troep is ofzo..

Levertijden zijn bij mij max 45 dagen.. dat is de limiet om bij paypal een claim in te dienen.. en een aantal jaren geleden haalden sommige chinezen dat net niet..
Tja dat ze in bulk willen verschepen dat snap ik.. maar te lang laten liggen is niet mijn probleem..

Tegenwoordig is het niet zo'n gezeik meer met paypal, maar ze konden soms om bewijzen vragen die je dan aanlevert en totaal genegeerd worden..
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:41:23 #78
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171534194
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:24 schreef DonnaRush het volgende:
Dus het is een brievenbus pakje met tracking? Die wordt automatisch op 'bezorgd' gezet als de postbode aan de ronde begint. Als het pakje niet bezorgd kan worden bijvoorbeeld omdat je brievenbus te klein is, dan krijg je een briefje in je brievenbus en komt het poststuk morgen of overmorgen met de pakketpost.

Misschien is je postbode het briefje vergeten?
Zoals al eerder gezegd.. dat is niet het probleem van TS...
De webshop is opdrachtgever van degene die het moet bezorgen.. TS heeft daar geen invloed op of ook maar iets mee van doen..
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:42:27 #79
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_171534240
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:38 schreef radeloosje1987 het volgende:
Brievenbus is trouwens groot genoeg.
Dat verbaast mij niets.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_171534476
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:41 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Zoals al eerder gezegd.. dat is niet het probleem van TS...
De webshop is opdrachtgever van degene die het moet bezorgen.. TS heeft daar geen invloed op of ook maar iets mee van doen..
Inderdaad. Wil gewoon het pakketje. Sta wel te kijken van de niet klantvriendelijkheid van de webshop. Coolblue en Bol doen het wat dat betreft goed.
pi_171534917
Mensen die nog tips hebben of hetzelfde hebben meegemaakt? Graag!
pi_171535332
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:00 schreef radeloosje1987 het volgende:
Mensen die nog tips hebben of hetzelfde hebben meegemaakt? Graag!
Het is nu woensdag. Voor dat bedrijf is het redelijk om voor zaterdagavond een oplossing te vinden. Op zondag en maandag ga je sowieso je bestelde product niet meer ontvangen.

Ik zou ze dus mailen dat ze tot zaterdag 18.00 uur hebben om met een acceptabele oplossing te komen. Dat zou dus ook kunnen zijn dat ze maandag jouw product opnieuw versturen.

Heb je na dat tijdstip geen reactie of geen goede oplossing, dan dien je je claim in bij paypal. Gebruik daarvoor ook jouw mails en TT-code.
En geef ook aan dat bedrijf aan dat je dat gaat doen, daarmee neemt de kans op een snelle oplossing ook toe.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_171536359
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het is nu woensdag. Voor dat bedrijf is het redelijk om voor zaterdagavond een oplossing te vinden. Op zondag en maandag ga je sowieso je bestelde product niet meer ontvangen.

Ik zou ze dus mailen dat ze tot zaterdag 18.00 uur hebben om met een acceptabele oplossing te komen. Dat zou dus ook kunnen zijn dat ze maandag jouw product opnieuw versturen.

Heb je na dat tijdstip geen reactie of geen goede oplossing, dan dien je je claim in bij paypal. Gebruik daarvoor ook jouw mails en TT-code.
En geef ook aan dat bedrijf aan dat je dat gaat doen, daarmee neemt de kans op een snelle oplossing ook toe.
Goede tip.
pi_171544772
Gemaild dat ik voor 18.00 uur zaterdag een oplossing wil en dit kreeg ik terug.

Beste,

Helaas zal dit onderzoek echt een 2 a 3 weken in beslag nemen, we kunnen dus ook nu niet met een oplossing komen. Excuses voor het ongemak.


Gaat lekker zeg.
pi_171545163
Makkelijk dan: geschil bij PayPal starten. Jij hebt niets met het onderzoek te maken.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_171546133
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:45 schreef baskick het volgende:
Makkelijk dan: geschil bij PayPal starten. Jij hebt niets met het onderzoek te maken.
Ga dat ook maar doen. Hoe groot is de kans dat ik het geschil win? Geen ervaring mee namelijk.
  donderdag 8 juni 2017 @ 12:37:32 #87
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_171546186
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:28 schreef radeloosje1987 het volgende:
Gemaild dat ik voor 18.00 uur zaterdag een oplossing wil en dit kreeg ik terug.

Beste,

Helaas zal dit onderzoek echt een 2 a 3 weken in beslag nemen, we kunnen dus ook nu niet met een oplossing komen. Excuses voor het ongemak.

Gaat lekker zeg.
Een beetje webwinkel stuurt gewoon vast een ander exemplaar op. Dat heet klantvriendelijkheid.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_171546342
quote:
19s.gif Op donderdag 8 juni 2017 12:37 schreef Gunner het volgende:

[..]

Een beetje webwinkel stuurt gewoon vast een ander exemplaar op. Dat heet klantvriendelijkheid.
Yes. Hoef het nu niet meer bij hun. Wil nu geld terug.
  donderdag 8 juni 2017 @ 12:44:58 #89
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171546382
quote:
19s.gif Op donderdag 8 juni 2017 12:37 schreef Gunner het volgende:

[..]

Een beetje webwinkel stuurt gewoon vast een ander exemplaar op. Dat heet klantvriendelijkheid.
Bij brievenbuspost ligt dat misschien weer anders en dat zou ik ook wel kunnen begrijpen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171546559
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 12:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Bij brievenbuspost ligt dat misschien weer anders en dat zou ik ook wel kunnen begrijpen.
Waarom? Het is ongetwijfeld een door hen aangeboden verzendwijze. Zij zijn verantwoordelijk voor levering. Als TS het niet heeft, is er niet geleverd.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_171546639
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 12:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Bij brievenbuspost ligt dat misschien weer anders en dat zou ik ook wel kunnen begrijpen.
Onzin natuurlijk. Hun kunnen ook kiezen zoals Coolblue dat alle verzendingen aangetekend worden verstuurd.
pi_171546683
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:00 schreef radeloosje1987 het volgende:
Mensen die nog tips hebben of hetzelfde hebben meegemaakt? Graag!
Ik heb het ook een keer meegemaakt met post.nl, ook de melding dat het was bezorgd. Achteraf op een totaal ander adres, ook nog bij diens buren omdat de man met vakantie bleek. Hij kwam het een klein weekje later brengen. Ik was dus gewoon thuis omdat ik het pakketje verwachtte. Zo frustrerend. Met DHL ook geen goede ervaringen. Laat recensie achter bij webshop over de gang van zaken.
  donderdag 8 juni 2017 @ 13:05:15 #93
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171546797
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 12:52 schreef baskick het volgende:

[..]

Waarom? Het is ongetwijfeld een door hen aangeboden verzendwijze. Zij zijn verantwoordelijk voor levering. Als TS het niet heeft, is er niet geleverd.
Nee precies. Maar met brievenbuspost kan iedereen zeggen dat het niet ontvangen is. Dan kan ik me voorstellen dat ze zo'n onderzoek afwachten. Maar aan de andere kant, wat heeft zo'n onderzoek voor nut als zo'n beunhaas bij PostNL gewoon zegt dat ie t afgeleverd heeft :')

Daarom altijd aangetekend opsturen lijkt me of het moet om flutbedragen gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 8 juni 2017 @ 13:09:38 #94
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171546865
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 13:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee precies. Maar met brievenbuspost kan iedereen zeggen dat het niet ontvangen is. Dan kan ik me voorstellen dat ze zo'n onderzoek afwachten. Maar aan de andere kant, wat heeft zo'n onderzoek voor nut als zo'n beunhaas bij PostNL gewoon zegt dat ie t afgeleverd heeft :')

Daarom altijd aangetekend opsturen lijkt me of het moet om flutbedragen gaan.
Ze kunnen het onderzoek afwachten... of gaan vissen.. of op vakantie gaan.. TS heeft iets besteld wat de volgende dag geleverd zou worden..
Dat hebben ze niet gedaan, dus hebben ze zich niet aan de overeenkomst gehouden... En natuurlijk kun je wat water bij de wijn doen, maar een maand afwachten zonder dat daar ook nog iets aan vast zit is teveel van het goede...
Dan moeten ze bijv zeggen, geef ons een week, als er dan niets duidelijk is sturen we een nieuwe, als u daar niet mee akkoord kan gaan storten we uw geld terug...

Maar nu word er enkel om geduld gevraagd.. en dat s wel erg sneu als je jezelf serieus neemt als webwinkel..
pi_171547373
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 13:09 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ze kunnen het onderzoek afwachten... of gaan vissen.. of op vakantie gaan.. TS heeft iets besteld wat de volgende dag geleverd zou worden..
Dat hebben ze niet gedaan, dus hebben ze zich niet aan de overeenkomst gehouden... En natuurlijk kun je wat water bij de wijn doen, maar een maand afwachten zonder dat daar ook nog iets aan vast zit is teveel van het goede...
Dan moeten ze bijv zeggen, geef ons een week, als er dan niets duidelijk is sturen we een nieuwe, als u daar niet mee akkoord kan gaan storten we uw geld terug...

Maar nu word er enkel om geduld gevraagd.. en dat s wel erg sneu als je jezelf serieus neemt als webwinkel..
Amen. Het was een bestelling van 40(!) euro.
Zijn toch niet de grootste bedragen...
  donderdag 8 juni 2017 @ 13:36:31 #96
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_171547393
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 13:35 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Amen. Het was een bestelling van 40(!) euro.
Zijn toch niet de grootste bedragen...
Misschien lees ik niet goed genoeg, maar om welke webwinkel gaat het?
pi_171547500
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 13:36 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Misschien lees ik niet goed genoeg, maar om welke webwinkel gaat het?
Zou sneu zijn als ik ze zou noemen en biedt voor mijn vraag geen meerwaarde.
pi_171547563
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 13:09 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ze kunnen het onderzoek afwachten... of gaan vissen.. of op vakantie gaan.. TS heeft iets besteld wat de volgende dag geleverd zou worden..
Dat hebben ze niet gedaan, dus hebben ze zich niet aan de overeenkomst gehouden... En natuurlijk kun je wat water bij de wijn doen, maar een maand afwachten zonder dat daar ook nog iets aan vast zit is teveel van het goede...
Dan moeten ze bijv zeggen, geef ons een week, als er dan niets duidelijk is sturen we een nieuwe, als u daar niet mee akkoord kan gaan storten we uw geld terug...

Maar nu word er enkel om geduld gevraagd.. en dat s wel erg sneu als je jezelf serieus neemt als webwinkel..
Dat krijg je er nou van wanneer service, bij de meeste bedrijven in Nederland, een vies woord blijkt te zijn.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_171547798
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 13:05 schreef Caland het volgende:
Nee precies. Maar met brievenbuspost kan iedereen zeggen dat het niet ontvangen is.
Klopt. Probleem van verzender. Moet 'ie alleen aangetekend versturen aanbieden (en die kosten zelf nemen of doorbelasten; in het eerste geval kost 't hem marge in het tweede geval klanten).
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  donderdag 8 juni 2017 @ 13:59:16 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171547812
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 13:58 schreef baskick het volgende:

[..]

Klopt. Probleem van verzender. Moet 'ie alleen aangetekend versturen aanbieden (en die kosten zelf nemen of doorbelasten; in het eerste geval kost 't hem marge in het tweede geval klanten).
Oh mee eens hoor. Raar dat ze dat bij zulke bedragen niet standaard doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')