Nope.. ik doe altijd fair zaken..quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:23 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
En dat vond je achteraf ook terecht?
			
			
			
			Zoals al eerder gezegd.. dat is niet het probleem van TS...quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:24 schreef DonnaRush het volgende:
Dus het is een brievenbus pakje met tracking? Die wordt automatisch op 'bezorgd' gezet als de postbode aan de ronde begint. Als het pakje niet bezorgd kan worden bijvoorbeeld omdat je brievenbus te klein is, dan krijg je een briefje in je brievenbus en komt het poststuk morgen of overmorgen met de pakketpost.
Misschien is je postbode het briefje vergeten?
			
			
			
			Dat verbaast mij niets.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:38 schreef radeloosje1987 het volgende:
Brievenbus is trouwens groot genoeg.
			
			
			
			Inderdaad. Wil gewoon het pakketje. Sta wel te kijken van de niet klantvriendelijkheid van de webshop. Coolblue en Bol doen het wat dat betreft goed.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd.. dat is niet het probleem van TS...
De webshop is opdrachtgever van degene die het moet bezorgen.. TS heeft daar geen invloed op of ook maar iets mee van doen..
			
			
			
			Het is nu woensdag. Voor dat bedrijf is het redelijk om voor zaterdagavond een oplossing te vinden. Op zondag en maandag ga je sowieso je bestelde product niet meer ontvangen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:00 schreef radeloosje1987 het volgende:
Mensen die nog tips hebben of hetzelfde hebben meegemaakt? Graag!
			
			
			
			Goede tip.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is nu woensdag. Voor dat bedrijf is het redelijk om voor zaterdagavond een oplossing te vinden. Op zondag en maandag ga je sowieso je bestelde product niet meer ontvangen.
Ik zou ze dus mailen dat ze tot zaterdag 18.00 uur hebben om met een acceptabele oplossing te komen. Dat zou dus ook kunnen zijn dat ze maandag jouw product opnieuw versturen.
Heb je na dat tijdstip geen reactie of geen goede oplossing, dan dien je je claim in bij paypal. Gebruik daarvoor ook jouw mails en TT-code.
En geef ook aan dat bedrijf aan dat je dat gaat doen, daarmee neemt de kans op een snelle oplossing ook toe.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Ga dat ook maar doen. Hoe groot is de kans dat ik het geschil win? Geen ervaring mee namelijk.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:45 schreef baskick het volgende:
Makkelijk dan: geschil bij PayPal starten. Jij hebt niets met het onderzoek te maken.
			
			
			
			Een beetje webwinkel stuurt gewoon vast een ander exemplaar op. Dat heet klantvriendelijkheid.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:28 schreef radeloosje1987 het volgende:
Gemaild dat ik voor 18.00 uur zaterdag een oplossing wil en dit kreeg ik terug.
Beste,
Helaas zal dit onderzoek echt een 2 a 3 weken in beslag nemen, we kunnen dus ook nu niet met een oplossing komen. Excuses voor het ongemak.
Gaat lekker zeg.
			
			
			
			Yes. Hoef het nu niet meer bij hun. Wil nu geld terug.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:37 schreef Gunner het volgende:
[..]
Een beetje webwinkel stuurt gewoon vast een ander exemplaar op. Dat heet klantvriendelijkheid.
			
			
			
			Bij brievenbuspost ligt dat misschien weer anders en dat zou ik ook wel kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:37 schreef Gunner het volgende:
[..]
Een beetje webwinkel stuurt gewoon vast een ander exemplaar op. Dat heet klantvriendelijkheid.
			
			
			
			Waarom? Het is ongetwijfeld een door hen aangeboden verzendwijze. Zij zijn verantwoordelijk voor levering. Als TS het niet heeft, is er niet geleverd.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij brievenbuspost ligt dat misschien weer anders en dat zou ik ook wel kunnen begrijpen.
			
			
			
			Onzin natuurlijk. Hun kunnen ook kiezen zoals Coolblue dat alle verzendingen aangetekend worden verstuurd.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij brievenbuspost ligt dat misschien weer anders en dat zou ik ook wel kunnen begrijpen.
			
			
			
			Ik heb het ook een keer meegemaakt met post.nl, ook de melding dat het was bezorgd. Achteraf op een totaal ander adres, ook nog bij diens buren omdat de man met vakantie bleek. Hij kwam het een klein weekje later brengen. Ik was dus gewoon thuis omdat ik het pakketje verwachtte. Zo frustrerend. Met DHL ook geen goede ervaringen. Laat recensie achter bij webshop over de gang van zaken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:00 schreef radeloosje1987 het volgende:
Mensen die nog tips hebben of hetzelfde hebben meegemaakt? Graag!
			
			
			
			Nee precies. Maar met brievenbuspost kan iedereen zeggen dat het niet ontvangen is. Dan kan ik me voorstellen dat ze zo'n onderzoek afwachten. Maar aan de andere kant, wat heeft zo'n onderzoek voor nut als zo'n beunhaas bij PostNL gewoon zegt dat ie t afgeleverd heeftquote:Op donderdag 8 juni 2017 12:52 schreef baskick het volgende:
[..]
Waarom? Het is ongetwijfeld een door hen aangeboden verzendwijze. Zij zijn verantwoordelijk voor levering. Als TS het niet heeft, is er niet geleverd.
			
			
			
			Ze kunnen het onderzoek afwachten... of gaan vissen.. of op vakantie gaan.. TS heeft iets besteld wat de volgende dag geleverd zou worden..quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee precies. Maar met brievenbuspost kan iedereen zeggen dat het niet ontvangen is. Dan kan ik me voorstellen dat ze zo'n onderzoek afwachten. Maar aan de andere kant, wat heeft zo'n onderzoek voor nut als zo'n beunhaas bij PostNL gewoon zegt dat ie t afgeleverd heeft
Daarom altijd aangetekend opsturen lijkt me of het moet om flutbedragen gaan.
			
			
			
			Amen. Het was een bestelling van 40(!) euro.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:09 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ze kunnen het onderzoek afwachten... of gaan vissen.. of op vakantie gaan.. TS heeft iets besteld wat de volgende dag geleverd zou worden..
Dat hebben ze niet gedaan, dus hebben ze zich niet aan de overeenkomst gehouden... En natuurlijk kun je wat water bij de wijn doen, maar een maand afwachten zonder dat daar ook nog iets aan vast zit is teveel van het goede...
Dan moeten ze bijv zeggen, geef ons een week, als er dan niets duidelijk is sturen we een nieuwe, als u daar niet mee akkoord kan gaan storten we uw geld terug...
Maar nu word er enkel om geduld gevraagd.. en dat s wel erg sneu als je jezelf serieus neemt als webwinkel..
			
			
			
			Misschien lees ik niet goed genoeg, maar om welke webwinkel gaat het?quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:35 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Amen. Het was een bestelling van 40(!) euro.
Zijn toch niet de grootste bedragen...
			
			
			
			Zou sneu zijn als ik ze zou noemen en biedt voor mijn vraag geen meerwaarde.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Misschien lees ik niet goed genoeg, maar om welke webwinkel gaat het?
			
			
			
			Dat krijg je er nou van wanneer service, bij de meeste bedrijven in Nederland, een vies woord blijkt te zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:09 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ze kunnen het onderzoek afwachten... of gaan vissen.. of op vakantie gaan.. TS heeft iets besteld wat de volgende dag geleverd zou worden..
Dat hebben ze niet gedaan, dus hebben ze zich niet aan de overeenkomst gehouden... En natuurlijk kun je wat water bij de wijn doen, maar een maand afwachten zonder dat daar ook nog iets aan vast zit is teveel van het goede...
Dan moeten ze bijv zeggen, geef ons een week, als er dan niets duidelijk is sturen we een nieuwe, als u daar niet mee akkoord kan gaan storten we uw geld terug...
Maar nu word er enkel om geduld gevraagd.. en dat s wel erg sneu als je jezelf serieus neemt als webwinkel..
			
			
			
			Klopt. Probleem van verzender. Moet 'ie alleen aangetekend versturen aanbieden (en die kosten zelf nemen of doorbelasten; in het eerste geval kost 't hem marge in het tweede geval klanten).quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:05 schreef Caland het volgende:
Nee precies. Maar met brievenbuspost kan iedereen zeggen dat het niet ontvangen is.
			
			
			
			Oh mee eens hoor. Raar dat ze dat bij zulke bedragen niet standaard doen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:58 schreef baskick het volgende:
[..]
Klopt. Probleem van verzender. Moet 'ie alleen aangetekend versturen aanbieden (en die kosten zelf nemen of doorbelasten; in het eerste geval kost 't hem marge in het tweede geval klanten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |