je zal hem vast wel eens van mij gejat hebbenquote:
Wat is het idee van die fietstocht?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het werkt gewoon niet met die fietstocht waardoor je je eerst door nietszeggende muziek moet heenwerken.
en dat ie dan vol op zijn bek gaat en helemaal vol met schaafwonden zit.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Snel iemand nu een houtje in zijn wiel flikkeren
Alleen de aanname al dat ik dat soort oorlogsmisdaden zou begaan, schavuit!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:31 schreef Oscar. het volgende:
[..]
je zal hem vast wel eens van mij gejat hebben
Dan krijg je heel de aflevering dat blonde zeikwijf te horenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:33 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en dat ie dan vol op zijn bek gaat en helemaal vol met schaafwonden zit.
dat zou uniek zijn
Wie steelt mijn show was wel leuk maar dit is gewoon een totaal niet grappige onnodige chaos.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:34 schreef RipCity het volgende:
Zelfs ik begin af te haken terwijl ik echt heel groot Paul fan ben.
Ja goed ingeburgerd dus bemind door de vara.quote:
en waarom wordt ze ineens afgekaptquote:
Is het formatquote:
Dat is Ties!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:40 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
En wie is die jongen. Ik snap er niets van.
Eigen schuld.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:47 schreef RipCity het volgende:
Ook lekker je vriendin belachelijk maken op tv. Die staat weer lekker op 't podium morgen met de ogen op haar gericht
Hij speelt de demente oude man die steeds in beeld staat.quote:
Tis een actquote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Youp had op meer zendtijd voor zn actie gehoopt hmmh?
Als ik hem zie moet ik steeds aan die 'slet' opmerking van Jeroen Pauw denkenquote:
quote:
mooi manquote:
Fijne woensdag lieverdquote:
jij ook schatquote:
Maar net iets te kort om recht te doen aan spontane gasten. Valt me op dat er nauwelijks ruimte is voor spontane gesprekken de laatste dagen. Skip dat gekke fietsonderdeel gewoon.quote:
Apathische blik..quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Youp ziet er zeker niet best uit.
Ja vind ik ook.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar net iets te kort om recht te doen aan spontane gasten. Valt me op dat er nauwelijks ruimte is voor spontane gesprekken de laatste dagen. Skip dat gekke fietsonderdeel gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |