Dat kan ik echt niet voorspellen dat weer gaat gebeuren, maar media is zeer invloedrijk en kan alle mensen zo beïnvloeden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dus je hebt het over onwaarheden die nog naar buiten moeten komen? Oke dan
Zit het je reconstructie in de weg?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heeft totaal geen waarde, men blaat elkaar op die twitteraccounts ook maar gewoon wat na, zonder werkelijk een bron te noemen, er naar te verwijzen of te controleren.
Er is iig niet zoiets als "het 112 twitter account", die hebben geen enkele verificatie.
Kerel echt. Step away from de drank en je toetsenbord.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:21 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet voorspellen dat weer gaat gebeuren, maar media is zeer invloedrijk en kan alle mensen zo beïnvloeden.
Dit.quote:
Wat een onzin. Ze kan toch met de fiets zijn vertrokken maar dat iemand anders die fiets daar later heeft neergezet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
De politie vraagt zich af hoe die fiets daar is gekomen bij opsporing verzocht
blijkbaar zijn ze er ook niet zeker van dat het meisje echt met de fiets is vertrokken vanuit huis.
Dit dus.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:24 schreef Physsic het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze kan toch met de fiets zijn vertrokken maar dat iemand anders die fiets daar later heeft neergezet.
RTV Utrecht wel, AD redelijk, Telegraaf matig.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:22 schreef agter het volgende:
[..]
Zit het je reconstructie in de weg?
En neem je alleen het officiële politiebericht serieus, of ook bijv het AD, RTV-Utrecht ?
(Telegraaf is al minder betrouwbaar)
Neuh, wel 1 gemeenschappelijke liefde.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:23 schreef Hdero het volgende:
[..]
Het is moeilijk jij en Scrummie uit elkaar te houden. Zijn jullie vriendjes of zo?
Ik ben niet dronken hoor. Ik weet dat media echt heel erg beïnvloedbaar is zodat mensen hierdoor gek van worden om te ervan moeten geloven.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Kerel echt. Step away from de drank en je toetsenbord.
Dat is ook zo ongeveer de theorie die ik in gedachten had. Alleen had ik een andere weg richting Hoogland, namelijk het zijweggetje op de Zonseweg. Is het uberhaupt mogelijk om vanaf de parkeerplaats naar zuidelijke richting te fietsen, dus de snelweg over of onderdoor?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:24 schreef Razor21 het volgende:
Ik heb net in elk geval via het tweede scherm (Opsporing verzocht) mijn idee over de fiets nav deze post NWS / #23 Savannah (14) dood gevonden, onderzoek in volle gang doorgegeven. Waarschijnlijk heeft de recherche deze optie ook al bedacht, maar je weet maar nooit.
Ze hoeven toch niet alles met je te delen?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar dan nog bevestigt de politie op geen enkele manier dat die zaken gevonden zijn, als die wel gevonden zouden zijn op de locaties die genoemd zijn dan zou men ook interesse hebben in camerabeelden van die locaties, en dat is niet genoemd, die zaken zijn niet genoemd, andere locaties dan de vindplaats van het lichaam en de vindplaats van de fiets zijn niet genoemd.
niks onzinquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:24 schreef Physsic het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze kan toch met de fiets zijn vertrokken maar dat iemand anders die fiets daar later heeft neergezet.
rode lijn is de fiets route ?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:12 schreef Razor21 het volgende:
Kan het niet zo zijn dat de dader de fiets heeft gebruikt? Ze is vlakbij haar huis gevonden in de sloot. Nu kan het zijn dat de dader haar daar heeft opgewacht / afspraak had op deze locatie.
Hij brengt haar om het leven en vlucht (in paniek) door de weilanden via de Zonsweg (richting de parkeerplaats langs de A1 de Haar). Deze weg komt pal achter de parkeerplaats uit (waar de politie later bewijsmateriaal aan het zoeken was / gevonden heeft).
Vervolgens is hij verder gefietst richting de vindplaats van haar fiets vlakbij die bushalte. Vervolgens heeft hij die fiets daar achter gelaten en de bus gepakt richting Amersfoort of een andere plaats.
Hieronder de kaart waarop je kunt zien dat je vanaf de Kronkels zo met de fiets richting de parkeerplaats kunt komen.
https://www.google.nl/map(...).2311439!4d5.3645892
[ afbeelding ]
Hieronder mijn schets nav bovengenoemde. De rode lijn is een indicatie wat ik dus denk. Dus via de Zonseweg naar de parkeerplaats en dan richting vindplaats fiets. In maps kon ik de exact locatie niet echt vinden (vergeleken met het kaartje van de politie).
[ afbeelding ]
Maar dit zou een scenario kunnen zijn?
#OneLovequote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:26 schreef Klummie het volgende:
[..]
Neuh, wel 1 gemeenschappelijke liefde.
Maar dat baseer je dus primair op de meldingen dat daar dingen van haar gevonden zouden zijn?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:26 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat is ook zo ongeveer de theorie die ik in gedachten had.
Nee, maar theorieën bouwen rond meldingen die uitsluitend van vage bronnen komen lijkt me ook niet handig.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet alles met je te delen?
En toen liep "x" naar het huis van S en zei. Ik kom even haar fiets uit de schuur halen. En toen zei moeder. Is goed.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
De politie vraagt zich af hoe die fiets daar is gekomen bij opsporing verzocht
blijkbaar zijn ze er ook niet zeker van dat het meisje echt met de fiets is vertrokken vanuit huis.
Waarom zou hij perse naar die parkeerplaats willen en hoe weet hij uberhaupt daar te komen? Tenzij brkend is in de omgeving, maar dat weten we niet. We weten alleen dat hij nu in Den Bosch woont.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:24 schreef Myrr het volgende:
Een sloot overspringen is een fluitje van een cent wanneer je stijf staat van adrenaline.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |