Dat wist ik niet. Mogelijk vond hij dat een goede locatie om eventueel bewijsmateriaal te dumpen ipv ergens in de weilanden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is reeds geopperd.
Maar ik vraag me af wat hij dan op die parkeerplaats moest.
Dat heeft totaal geen waarde, men blaat elkaar op die twitteraccounts ook maar gewoon wat na, zonder werkelijk een bron te noemen, er naar te verwijzen of te controleren.quote:
Daarom ook het "dit terzijde"quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar dan nog bevestigt de politie op geen enkele manier dat die zaken gevonden zijn, als die wel gevonden zouden zijn op de locaties die genoemd zijn dan zou men ook interesse hebben in camerabeelden van die locaties, en dat is niet genoemd, die zaken zijn niet genoemd, andere locaties dan de vindplaats van het lichaam en de vindplaats van de fiets zijn niet genoemd.
Dat weten we nog niet, maar ze verdraaien alles, wat de politie verklapt niet zo heel veel over de zaak, maar ze zijn erg voorzichtig mee. Zo lang het onderzoek mag er geen informatie naar buiten gebracht om de dader goed te beschermen.quote:
Nee ik ga er vanuit dat zij helemaal niet die fiets daar heeft neergezetquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:15 schreef Physsic het volgende:
[..]
Omdat jij ervan uitgaat dat zij die fiets daar zelf heeft neergezet en dat die fiets daar is neergezet voordat zij is overleden.
Het enige 'nieuws' is dat de zaak van Romy eigenlijk wel rond lijkt te zijn. Politie heeft daar geen vragen over.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:17 schreef Scrummie het volgende:
Is er nog echt nieuws? Laatste wat ik weet is 2 verdachten van mogelijke betrokkenheid.
Dat zijn dus geen verdraaide onwaarheden, dat zijn dingen die jou en ons gewoon nog geen reet aangaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:17 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet, maar ze verdraaien alles, wat de politie verklapt niet zo heel veel over de zaak, maar ze zijn erg voorzichtig mee. Zo lang het onderzoek mag er geen informatie naar buiten gebracht om de dader goed te beschermen.
Was meer 1 vage Twitter account die dat heeft geroepen toch?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:10 schreef Leandra het volgende:
Bij Opsporing verzocht ook helemaal niets over sleutels en een ID-kaart die zouden zijn gevonden, ook de locaties waar die (volgens vage bronnen) zouden zijn gevonden zijn op geen enkele manier genoemd of in beeld gebracht, ook niet op het kaartje met de vindplaats van het lichaam en de vindplaats van de fiets aan de Monsigneur van de Weteringstraat.
Dat hele verhaal van die sleutels en ID-kaart aan de Bisschopsweg danwel bij de parkeerplaats langs de A1 is daarmee behoorlijk ongeloofwaardig geworden.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:17 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet, maar ze verdraaien alles, wat de politie verklapt niet zo heel veel over de zaak, maar ze zijn erg voorzichtig mee. Zo lang het onderzoek mag er geen informatie naar buiten gebracht om de dader goed te beschermen.
Kom, laten we snel met zijn allen op lange mannen in nikevesten gaan jagen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:17 schreef Infection het volgende:
Kwam deze net ook tegen op FB:
[ afbeelding ]
Oh dus je hebt het over onwaarheden die nog naar buiten moeten komen? Oke danquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:17 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen. Bracht mij ook in de war.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat het een schoolpas zou zijn en geen ID. Maar dat terzijde.
Ondanks dat er 2 verdachten vastzitten blijven er wel meldingen van klemgereden kinderen voorbij komen uit de omgeving.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kom, laten we snel met zijn allen op lange mannen in nikevesten gaan jagen.
Goed van die jongen(9) dat deed, maar hij was echt verstandig bezig om niet op in te gaan met die man. Niemand is te vertrouwen eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:17 schreef Infection het volgende:
Kwam deze net ook tegen op FB:
[ afbeelding ]
Niet veel dus. Toch bedankt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Het enige 'nieuws' is dat de zaak van Romy eigenlijk wel rond lijkt te zijn. Politie heeft daar geen vragen over.
Kan best ook zijn ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn dus geen verdraaide onwaarheden, dat zijn dingen die jou en ons gewoon nog geen reet aangaan.
Hij zou ook een (flinke) sloot hebben moeten overspringen dan begreep ik. Niet heel waarschijnlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Mogelijk vond hij dat een goede locatie om eventueel bewijsmateriaal te dumpen ipv ergens in de weilanden.
Die manier dacht ik ook dat ie waarschijnlijk viaduct ondergestoken is of omhoog geklommen (zit een fiets trap) en dan kan je zo op het zuidereind komen en via slaagseweg kom je op de straat uit van waar de fies is gevonden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:12 schreef Razor21 het volgende:
Kan het niet zo zijn dat de dader de fiets heeft gebruikt? Ze is vlakbij haar huis gevonden in de sloot. Nu kan het zijn dat de dader haar daar heeft opgewacht / afspraak had op deze locatie.
Hij brengt haar om het leven en vlucht (in paniek) door de weilanden via de Zonsweg (richting de parkeerplaats langs de A1 de Haar). Deze weg komt pal achter de parkeerplaats uit (waar de politie later bewijsmateriaal aan het zoeken was / gevonden heeft).
Vervolgens is hij verder gefietst richting de vindplaats van haar fiets vlakbij die bushalte. Vervolgens heeft hij die fiets daar achter gelaten en de bus gepakt richting Amersfoort of een andere plaats.
Hieronder de kaart waarop je kunt zien dat je vanaf de Kronkels zo met de fiets richting de parkeerplaats kunt komen.
https://www.google.nl/map(...).2311439!4d5.3645892
[ afbeelding ]
Hieronder mijn schets nav bovengenoemde. De rode lijn is een indicatie wat ik dus denk. Dus via de Zonseweg naar de parkeerplaats en dan richting vindplaats fiets. In maps kon ik de exact locatie niet echt vinden (vergeleken met het kaartje van de politie).
[ afbeelding ]
Maar dit zou een scenario kunnen zijn?
Het gaat ons sowieso geen reet aan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn dus geen verdraaide onwaarheden, dat zijn dingen die jou en ons gewoon nog geen reet aangaan.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ze herhaalden elkaar klakkeloos, inclusief de spelfout in "bevestigt".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |