Zie boven voor mijn reactie daarop.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:07 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Beter blijf je gewoon helemaal weg.
Hoe kom je erbij dat dat de waarheid is?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan zeggen? De waarheid? We hebben hem niet gemist maar toen de politie hier vanmorgen op de stoep stond, zagen we inderdaad dat hij hier stond ingeschreven...
Voor info moet je hier niet zijn, alleen voor de meest dwaze theorieën en verdachtmakingen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:05 schreef Hdero het volgende:
[..]
Jadat klopt, maar toch heb ik een greintje belangstelling voor. Weet zelfs niet waarom. Het is een actuele en ingrijpende gebeurtenis.
De directeur is gewoon een aandachtshoertje ...quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:04 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
nou ja, zo'n directeur heeft natuurlijk ook niet bepaald dagelijks met dit soort gebeurtenissen te maken. En journalisten kunnen behoorlijk gehaaid zijn, voor je het weet heb je iets gezegd waar je daarna meteen weer spijt van hebt.
Dat het hele topic om speculatie heen is gebouwd, heb ik ook al vastgesteld. Wel verandert de OP zo nu en dan, niet heel vaak echter, en dan kan je de nieuwe ontwikkelingen volgen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:08 schreef Klummie het volgende:
[..]
Voor info moet je hier niet zijn, alleen voor de meest dwaze theorieën en verdachtmakingen.
Ben ik met jou eens, zowel hij is echt in de fout gegaan om zoiets maar te vertellen tegen de pers.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De directeur is gewoon een aandachtshoertje ...
Die wil ook even in het nieuws komen....
Hij heeft allemaal privacy naar buiten gegooid terwijl hij juist zijn leerlingen of ex leerlingen moet beschermen.
ontslaan die man!
wtf bedoel je johquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kom je bij die nonsens?
Echt te triest dit...
Ik meen me te herinneren dat het een schoolpas zou zijn en geen ID. Maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:10 schreef Leandra het volgende:
Bij Opsporing verzocht ook helemaal niets over sleutels en een ID-kaart die zouden zijn gevonden, ook de locaties waar die (volgens vage bronnen) zouden zijn gevonden zijn op geen enkele manier genoemd of in beeld gebracht, ook niet op het kaartje met de vindplaats van het lichaam en de vindplaats van de fiets aan de Monsigneur van de Weteringstraat.
Dat hele verhaal van die sleutels en ID-kaart aan de Bisschopsweg danwel bij de parkeerplaats langs de A1 is daarmee behoorlijk ongeloofwaardig geworden.
nee, maar we weten niet hoe dat gesprek gegaan is. Journalisten kunnen het net zo goed elders op hebben gevangen, dat als een soort van reeds bekend feit hebben gepresenteerd tegenover die directeur, en dat ze alleen bevestigd heeft dat de leerplichtambtenaar inderdaad onderzoek deed.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is vast zo, maar één basisregel dat je geen info geeft over leerlingen aan de media lijkt me niet zo lastig om uit je hoofd te leren. Zeker zolang het onderzoek nog loopt.
Som heb ik het idee dat jij dat ook bent, met al je aannames en rare gedachten...quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De directeur is gewoon een aandachtshoertje ...
Die wil ook even in het nieuws komen....
Hij heeft allemaal privacy naar buiten gegooid terwijl hij juist zijn leerlingen of ex leerlingen moet beschermen.
ontslaan die man!
Gek gehouden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:11 schreef Ven1972 het volgende:
We worden waarschijnlijk gek gehouden door de media... met die onwaarheden wat er ook verteld is.
Ja ja we weten het nou wel. Heb je de tiplijn al gebeld??quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Meisje gaat 20 minuten fietsen
En uiteindelijk wordt ze vijf minuten van haar huis gevonden
Ik vind dit zo verdacht, maar ik ben blijkbaar de enige in nederland.....
Welke onwaarheden?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:11 schreef Ven1972 het volgende:
We worden waarschijnlijk gek gehouden door de media... met die onwaarheden wat er ook verteld is.
Dat is reeds geopperd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:12 schreef Razor21 het volgende:
Kan het niet zo zijn dat de dader de fiets heeft gebruikt? Ze is vlakbij haar huis gevonden in de sloot. Nu kan het zijn dat de dader haar daar heeft opgewacht / afspraak had op deze locatie.
Hij brengt haar om het leven en vlucht (in paniek) door de weilanden via de Zonsweg (richting de parkeerplaats langs de A1 de Haar). Deze weg komt pal achter de parkeerplaats uit (waar de politie later bewijsmateriaal aan het zoeken was / gevonden heeft).
Vervolgens is hij verder gefietst richting de vindplaats van haar fiets vlakbij die bushalte. Vervolgens heeft hij die fiets daar achter gelaten en de bus gepakt richting Amersfoort of een andere plaats.
Hieronder de kaart waarop je kunt zien dat je vanaf de Kronkels zo met de fiets richting de parkeerplaats kunt komen.
https://www.google.nl/map(...).2311439!4d5.3645892
[ afbeelding ]
Hieronder mijn schets nav bovengenoemde. De rode lijn is een indicatie wat ik dus denk. Dus via de Zonseweg naar de parkeerplaats en dan richting vindplaats fiets. In maps kon ik de exact locatie niet echt vinden (vergeleken met het kaartje van de politie).
[ afbeelding ]
Maar dit zou een scenario kunnen zijn?
Het komt van het 112 Twitter account.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:10 schreef Leandra het volgende:
Bij Opsporing verzocht ook helemaal niets over sleutels en een ID-kaart die zouden zijn gevonden, ook de locaties waar die (volgens vage bronnen) zouden zijn gevonden zijn op geen enkele manier genoemd of in beeld gebracht, ook niet op het kaartje met de vindplaats van het lichaam en de vindplaats van de fiets aan de Monsigneur van de Weteringstraat.
Dat hele verhaal van die sleutels en ID-kaart aan de Bisschopsweg danwel bij de parkeerplaats langs de A1 is daarmee behoorlijk ongeloofwaardig geworden.
jaquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja ja we weten het nou wel. Heb je de tiplijn al gebeld??
Omdat jij ervan uitgaat dat zij die fiets daar zelf heeft neergezet en dat die fiets daar is neergezet voordat zij is overleden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Meisje gaat 20 minuten fietsen
En uiteindelijk wordt ze vijf minuten van haar huis gevonden
Ik vind dit zo verdacht, maar ik ben blijkbaar de enige in nederland.....
Wat Copycat ook al zei, 'geen commentaar' is echt niet zo moeilijk om te zeggen zodra het om je leerlingen gaat. Ook niet als ze het als een bevestiging brengen, als je dan twijfelt zeg je gewoon dat je daar geen uitspraken over doet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:12 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
nee, maar we weten niet hoe dat gesprek gegaan is. Journalisten kunnen het net zo goed elders op hebben gevangen, dat als een soort van reeds bekend feit hebben gepresenteerd tegenover die directeur, en dat ze alleen bevestigd heeft dat de leerplichtambtenaar inderdaad onderzoek deed.
Ze weten "interviews" toch vaak aardig te verdraaien.
Dat kan ook, maar dan nog bevestigt de politie op geen enkele manier dat die zaken gevonden zijn, als die wel gevonden zouden zijn op de locaties die genoemd zijn dan zou men ook interesse hebben in camerabeelden van die locaties, en dat is niet genoemd, die zaken zijn niet genoemd, andere locaties dan de vindplaats van het lichaam en de vindplaats van de fiets zijn niet genoemd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat het een schoolpas zou zijn en geen ID. Maar dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |