quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 19:17 schreef DKS het volgende:[..]
Nee, een van de harde afspraken die ik met haar maakte was GEEN ruzie maken waar de kleine bij is, daar heeft ze netjes sorry voor gezegd, dochter trok alleen maar partij voor haar omdat ze zo boos was (Kim dus), en niet om het een of ander, het is niet dat ik nu regelrecht de afgrond instort, ik ben nog steeds in staat om mn hypotheek en rekeningen te betalen. Maar mijn junkenstempel vervaagt niet hard helaas, die 60 dagen hebben me goed gedaan, en ja ik heb iets verzwegen, en toen ik het eerlijk vertelde werd ze boos omdat ze stikjaloers is, moet ze niet doen want dan vertel ik haar nooit meer wat.
Enja mijn wijlen vrouw was een verrassing in bed, elke keer weer.
En ik weet wel hoe je over mij denkt, maar ik ben echt geen slecht persoon, ik hou van Kim en ik hou van mn kleine,ik doe mn best om hun dromen waar te maken.
Waar was je dochter, toen je Kim vertelde over het loyaliteitsconflict waar je mee worstelt?
Je dochter dacht dat Kim het volste recht had om boos te zijn, omdat jij haar (je dochter) verteld had dat het voelen van dat loyaliteitsconflict verkeerd was en dat het beter zou zijn als jullie niks tegen Kim zouden zeggen.
Waarom begin je over geld?
Junkstempel? Welke junkstempel? Bijna niemand is toch op de hoogte van je probleem? Maar nog even los daarvan, natuurlijk vervaagt zo'n stempel niet na 2 maanden.. Daar gaan vele maanden of zelfs jaren overheen..
Ze was toch boos omdat je het had verzwegen? Hoe dan ook lijkt het me verstandig als jullie deze situatie bespreken in jullie relatietherapie..
Waarom begin je in hemelsnaam over de bed-kwaliteiten van je overleden vrouw?
Niemand vindt je een slecht persoon, maar je maakt een hoop verkeerde beslissingen.. en je hebt moeite om je eigen fouten/aandeel te erkennen en aanvaarden.. Dat is iets waar je aan moet blijven werken..
Daar twijfelt niemand aan..