abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171575875
Dochter kan bij een of ander praatgroepje voor kinderen van verslaafde ouders terecht, dat was het enige waar ik haar toe over heb kunnen halen, psycholoog wilde ze niet. Kim heeft haar terechte excuses aan me aangeboden en uiteraard heb ik die aangenomen.
misunderstood
pi_171576049
Heeft er iemand een TL;DR voor mij? Dit topic lijkt sterk samen te hangen met andere topics.
pi_171585626
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 16:25 schreef DKS het volgende:
Dochter kan bij een of ander praatgroepje voor kinderen van verslaafde ouders terecht, dat was het enige waar ik haar toe over heb kunnen halen, psycholoog wilde ze niet. Kim heeft haar terechte excuses aan me aangeboden en uiteraard heb ik die aangenomen.
Wat fijn dat je dochter daar terecht kan. Wanneer begint ze daar?
  zaterdag 10 juni 2017 @ 09:08:05 #54
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_171590545
Ik zou het gevoelsmatig accepteren als vreemdgaan, maar dan je ex de schuld geven omdat ze je niet goed bevredigd in bed. Daardoor heb je minder last van schuldgevoel.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_171590655
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 09:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik zou het gevoelsmatig accepteren als vreemdgaan, maar dan je ex de schuld geven omdat ze je niet goed bevredigd in bed. Daardoor heb je minder last van schuldgevoel.
Maar ze was wel goed in bed.
misunderstood
  zaterdag 10 juni 2017 @ 09:47:29 #56
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_171591032
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 09:22 schreef DKS het volgende:

[..]

Maar ze was wel goed in bed.
Maar nu niet meer.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_171602082
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:37 schreef Droopie het volgende:

[..]

Sorry dat ik cynisch wordt
Maar continue dat ik ik ik, je dochter zoekt veiligheid en geborgenheid.

Dat zoekt ze bij Kim en blijkbaar niet bij jou.
Dat probeert half FOK! al een paar maanden aan je verstand te brengen en dat jullie hulp moeten zoeken voor haar.

Maar nee er is altijd wel een reden waarom je iets niet doet.
Er is altijd wel iets dat je gehoor geeft aan je eigen ongezonde gedachtengang en je neemt je dochter mee in je val en met je kop in het zand stekende houding.

Je mag genoeg topics openen hoor, maar doe eens wat met het advies.
Trots op je dat je nog steeds nuchter bent, echt waar.

Maar dit is een ontsporende trein en iedereen leest mee naar deze ramp in aantocht.

en stop met je dochter haar naam te noemen hier, straks neemt ze ook een account hier.
Nee, een van de harde afspraken die ik met haar maakte was GEEN ruzie maken waar de kleine bij is, daar heeft ze netjes sorry voor gezegd, dochter trok alleen maar partij voor haar omdat ze zo boos was (Kim dus), en niet om het een of ander, het is niet dat ik nu regelrecht de afgrond instort, ik ben nog steeds in staat om mn hypotheek en rekeningen te betalen. Maar mijn junkenstempel vervaagt niet hard helaas, die 60 dagen hebben me goed gedaan, en ja ik heb iets verzwegen, en toen ik het eerlijk vertelde werd ze boos omdat ze stikjaloers is, moet ze niet doen want dan vertel ik haar nooit meer wat.
Enja mijn wijlen vrouw was een verrassing in bed, elke keer weer.
En ik weet wel hoe je over mij denkt, maar ik ben echt geen slecht persoon, ik hou van Kim en ik hou van mn kleine,ik doe mn best om hun dromen waar te maken.
misunderstood
pi_171609765
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 19:17 schreef DKS het volgende:

[..]

Nee, een van de harde afspraken die ik met haar maakte was GEEN ruzie maken waar de kleine bij is, daar heeft ze netjes sorry voor gezegd, dochter trok alleen maar partij voor haar omdat ze zo boos was (Kim dus), en niet om het een of ander, het is niet dat ik nu regelrecht de afgrond instort, ik ben nog steeds in staat om mn hypotheek en rekeningen te betalen. Maar mijn junkenstempel vervaagt niet hard helaas, die 60 dagen hebben me goed gedaan, en ja ik heb iets verzwegen, en toen ik het eerlijk vertelde werd ze boos omdat ze stikjaloers is, moet ze niet doen want dan vertel ik haar nooit meer wat.
Enja mijn wijlen vrouw was een verrassing in bed, elke keer weer.
En ik weet wel hoe je over mij denkt, maar ik ben echt geen slecht persoon, ik hou van Kim en ik hou van mn kleine,ik doe mn best om hun dromen waar te maken.
Waar was je dochter, toen je Kim vertelde over het loyaliteitsconflict waar je mee worstelt?

Je dochter dacht dat Kim het volste recht had om boos te zijn, omdat jij haar (je dochter) verteld had dat het voelen van dat loyaliteitsconflict verkeerd was en dat het beter zou zijn als jullie niks tegen Kim zouden zeggen.

Waarom begin je over geld?

Junkstempel? Welke junkstempel? Bijna niemand is toch op de hoogte van je probleem? Maar nog even los daarvan, natuurlijk vervaagt zo'n stempel niet na 2 maanden.. Daar gaan vele maanden of zelfs jaren overheen..

Ze was toch boos omdat je het had verzwegen? Hoe dan ook lijkt het me verstandig als jullie deze situatie bespreken in jullie relatietherapie..

Waarom begin je in hemelsnaam​ over de bed-kwaliteiten van je overleden vrouw?

Niemand vindt je een slecht persoon, maar je maakt een hoop verkeerde beslissingen.. en je hebt moeite om je eigen fouten/aandeel te erkennen en aanvaarden.. Dat is iets waar je aan moet blijven werken..

Daar twijfelt niemand aan..
pi_171611324
Laat maar.
misunderstood
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')