Ik slik echt net de laatste hap door van mn coupe met 5 bolletjes.quote:Op maandag 24 juli 2017 18:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
heyhoe was de vakantie?
volgens mij is iedereen hier een beetje in de vakantie modus
Was leuk, met de hele vriendengroep in een huisje, we hebben half Nederland gezien, naar zee geweest en steden bezocht en zelfs nog in het zwembad gelegen, en als idioten rondgerend want zo zijn wequote:Op maandag 24 juli 2017 18:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
heyhoe was de vakantie?
volgens mij is iedereen hier een beetje in de vakantie modus
Lekker!quote:Op maandag 24 juli 2017 19:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik slik echt net de laatste hap door van mn coupe met 5 bolletjes.
Op gewicht blijven is inderdaad al heel netjes in de vakantie vind ikquote:Op maandag 24 juli 2017 19:12 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
dat zeg ik..vakantie modus
hier gaat het op zich niet slecht ondanks dat de kids al vakantie hebben.
Wel al 2 weekenden stappen en/ of uit eten met 1e weekend veeeel baco's en bitterballen en afgelopen weekend iets beter, maar toch niet mijn standaard
en komend weekend weer op stap en daarna vakantie
nja nog steeds gewoon redelijk netjes op gewicht maar dit moet geen weken aanhouden
quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:50 schreef sigme het volgende:
Ik had eergister meer dan 50.000 stappen. Iemand in voor een challange?
Geen idee of dat veel of weinig is. Zal wel veel zijn, gezien jouw gewandel.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:50 schreef sigme het volgende:
Ik haal de 5000 niet eens joh!quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:50 schreef sigme het volgende:
Tnx.quote:
En voel je je beter in je vel, en dat straal je dan ook weer uit..quote:
Netjesquote:Op vrijdag 28 juli 2017 10:20 schreef Moonah het volgende:
50.000 stappen?? Whoow!!
Ik beweeg echt te weinig... Gewichttechnisch voel ik de noodzaak niet zo. Ik zal me eens in de gezondheidsaspecten ervan verdiepen, hopelijk motiveert dat me.
Anyway, het is me heel aardig gelukt mijn voedingspatroon aan te passen. Heb ook geen zin meer het hier telkens te posten. Ben in vier maanden tijd 3,5 kg kwijt. Nog 2 te gaan en dan zit ik onder de 60.
Voldoe hier aan:quote:Op vrijdag 28 juli 2017 10:20 schreef Moonah het volgende:
50.000 stappen?? Whoow!!
Ik beweeg echt te weinig... Gewichttechnisch voel ik de noodzaak niet zo. Ik zal me eens in de gezondheidsaspecten ervan verdiepen, hopelijk motiveert dat me.
Anyway, het is me heel aardig gelukt mijn voedingspatroon aan te passen. Heb ook geen zin meer het hier telkens te posten. Ben in vier maanden tijd 3,5 kg kwijt. Nog 2 te gaan en dan zit ik onder de 60.
Schijnt ook te helpen om het strak te houden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Voldoe hier aan:
Ben jouw leeftijd vergeten, maar doe ook training voor spieren rond je bekken.
Minder kans dat je in je broek pist ongewild... Ook op latere leeftijd.
Dat geloof ik dan niet, heb je bewijs?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Schijnt ook te helpen om het strak te houden.
Jawel. Bekkenbodemspieren goed trainen en je man zal je dankbaar zijn. Je leert je spieren daar kennen en span ze maar eens aan net voor zn hoogtepunt.quote:Op zondag 13 augustus 2017 00:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat geloof ik dan niet, heb je bewijs?
Heb ik nietquote:Op zondag 13 augustus 2017 20:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jawel. Bekkenbodemspieren goed trainen en je man zal je dankbaar zijn. Je leert je spieren daar kennen en span ze maar eens aan net voor zn hoogtepunt.
Maar je neukt toch af en toe wel?quote:
Viz is een manquote:Op maandag 14 augustus 2017 21:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar je neukt toch af en toe wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |