Ik denk dat Romy en Savannah allebei door 1 moordenaar is vermoord, maar op andere dagen apart van elkaar, en vermoed steeds dat minderjarige daders (14 en 16 jarige jongens) in de schuld wordt geschoven door een meerderjarige dader, die nog niet opgepakt door de politie.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:25 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
Niet dat ik het beter zou doen ofzo. Maar zie wel vaker dingen dat ik denk gasten kom op dingen kunnen niet zo zijn gegaan. Bij Savannah en Romy heb ik alleen nu ook me twijfels... Onderbuik gevoel.
Ik en me onderbuik willen bij de pliesie!quote:
Daar ga ik meestal van uit ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:28 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Ik sta er niet van te kijken als deze beiden door dezelfde dader zijn omgebracht
Zoiets lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:28 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ik denk dat Romy en Savannah allebei door 1 moordenaar is vermoord, maar op andere dagen apart van elkaar, en vermoed steeds dat minderjarige daders (14 en 16 jarige jongens) in de schuld wordt geschoven door een meerderjarige dader, die nog niet opgepakt door de politie.
ik heb alle afleveringen van Tatort gezien en ben het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:28 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ik denk dat Romy en Savannah allebei door 1 moordenaar is vermoord, maar op andere dagen apart van elkaar, en vermoed steeds dat minderjarige daders (14 en 16 jarige jongens) in de schuld wordt geschoven door een meerderjarige dader, die nog niet opgepakt door de politie.
En dan kwam ze waar vandaan?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:21 schreef agter het volgende:
[..]
Wat me het meest waarschijnlijke lijkt. Op weg naar huis.
Als dat zo is mogen ze veel dreggen met al die slootjes hier in de polder tussen de verschillende vind plaatsen en de Eem (riviertje) moeten ze dan ook nog na kijken mocht het dit geval zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:26 schreef agter het volgende:
[..]
Nadat de fietssleutel weggegooid zou zijn?
(als de fietssleutel aan de sleutelbos zat).
quote:BUNSCHOTEN-SPAKENBURG - De recherche is op zoek naar ontbrekende puzzelstukjes in de zaak van de omgebrachte Savannah (14) uit Bunschoten. Onder meer over afgelopen donderdag 1 juni, de dag van haar verdwijning, heeft de politie nog vragen. Om duidelijkheid te krijgen over de tijdlijn wordt vanavond in Opsporing Verzocht een beroep gedaan op getuigen.
Savannah ging donderdagmiddag rond 15.00 uur van huis. Een dag later maakte de politie bekend dat haar Cortina-fiets met zwart kratje was gevonden. Hij stond op slot, enigszins verstopt bij een boom langs de Bunschoterstraat, ter hoogte van de Monseigneur Van de Weteringstraat. Dat is in de buurt van een bushalte.
In Opsporing Verzocht wordt ook aandacht besteed aan de dood van het even oude meisje Romy uit Hoevelaken. Haar lichaam werd gevonden in een sloot in Achterveld. De politie richt zich in deze zaak vooralsnog minder op tips van het publiek dan in die rond Savannah.
VERDACHTE
Het lichaam van Savannah werd zondag gevonden in een sloot aan De Kronkels op een industrieterrein in Bunschoten. Een dag later hield de politie een 16-jarige verdachte uit Den Bosch aan. Hij kende Savannah vermoedelijk via social media.
Ook dinsdag doet de politie nog onderzoek bij De Kronkels in Bunschoten. Een woordvoerder kan nog niet zeggen hoelang het gebied nog wordt beveiligd.
ROMY
Romy uit Hoevelaken werd vrijdag dood gevonden. In deze zaak zit een 14-jarige jongen uit Lunteren vast. De politie gaat ervan uit dat de zaken los van elkaar staan. Het OM beslist morgen of de twee verdachten worden voorgeleid.
Op internet geeft de politie antwoord op prangende vragen over de omgebrachte meisjes.
Op de speciale site staat vandaag onder meer dat de politie geen aanleiding ziet om "concrete adviezen" te geven aan ouders en schoolgaande kinderen. "In het algemeen is het altijd verstandig om samen te fietsen naar school, vrienden en sport, in plaats van alleen.
Bij een sloot op een afgelegen bedrijventerrein? Nou ja. Alles kan. Ik zie dat niet als logisch.quote:
En Bones ook niet👋🏻quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:30 schreef Klummie het volgende:
[..]
ik heb alle afleveringen van Tatort gezien en ben het hier niet mee eens.
Commissaris Rex was veel leukerquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:30 schreef Klummie het volgende:
[..]
ik heb alle afleveringen van Tatort gezien en ben het hier niet mee eens.
Er ligt een parkje pal naast de sloot. In het parkje zitten vaak jongeren te chillen en het is maar ongeveer 300 meter van haar huis verwijderd. Zo vreemd is dat dus niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Bij een sloot op een afgelegen bedrijventerrein? Nou ja. Alles kan. Ik zie dat niet als logisch.
Welk complot?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ach jee, de theorieën worden steeds wilder. Er is zelfs al sprake van een heus complot...
Bij een moord in opwelling (doodslag dan waarschijnlijk) draait het bijna nooit om wat logisch is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Bij een sloot op een afgelegen bedrijventerrein? Nou ja. Alles kan. Ik zie dat niet als logisch.
Zo dicht bij huis gevonden. Dan lijkt me het aannemelijker dat dit ook de plek van het misdrijf is en dat ze vrij snel na haar vermissing (op donderdag) al om het leven is gekomen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
Twee meisjes op 20 km afstand. Ik hoop dat de politie gelijk heeft want het alternatief is erger.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij een moord in opwelling (doodslag dan waarschijnlijk) draait het bijna nooit om wat logisch is.
Ik zou de recherche even bellen met deze geniale theorie. De mensen die echt bij het onderzoek betrokken zijn weten het natuurlijk niet zo goed als een brallend internetwappie van het FOK forum.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:11 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat zou best wel kunnen, maar ik vind het zo verwarrend in deze zaak dat het om een minderjarige en meerderjarige gaat, in ieder geval is het voor politie en justitie heel ingewikkeld om zaak te op moeten lossen. En ik denk dat internetvriendje van Savannah geen blaam treft van deze zaak en ik vermoed dat ze poosje echt verliefd op elkaar zijn geworden zonder kwade bedoelingen er bij.
Wat mij een man met de zwarte auto is mogelijke dader van 2 jonge meisjes, Romy en Savannah, maar de politie denkt van niet, want ze houden elke zaak nu nog apart van elkaar waar men geen verband met elkaar ziet. De kans is nu echt heel erg groot dat we allemaal mis hebben met minderjarige daders. Want het is mij ook echt duidelijk dat de afstanden van elkaar erg groot blijkt te zijn voor een kortstondige ontmoeting tussen de vriend en Savannah zelf. Want de tekeningen en afbeeldingen van deze forum maakt mij het duidelijk dat het met een auto is gereden, en niet met de fiets.
Dat bedoelde ik idd ook. Ik kwam niet op de woorden. Laten we het hopen dat ze gelijk hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Twee meisjes op 20 km afstand. Ik hoop dat de politie gelijk heeft want het alternatief is erger.
Ah, je vindt het niet logisch dat ze daar vermoord is omdat je denkt dat de zaak in Achterveld ermee te maken heeft.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Twee meisjes op 20 km afstand. Ik hoop dat de politie gelijk heeft want het alternatief is erger.
Ga niet steeds serieus op hem inquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik zou de recherche even bellen met deze geniale theorie. De mensen die echt bij het onderzoek betrokken zijn weten het natuurlijk niet zo goed als een brallend internetwappie van het FOK forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |