quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:18 schreef bijstandboy het volgende:
Zal vanavond wel meer bij opsporing verzocht over verteld worden,
saillant detail:Deze zaak komt vooralsnog echt niet in opsporing verzochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Jij kent de huidige verdachten?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:18 schreef Just_in het volgende:
Of een derde persoon is op de hoogte geweest van de mogelijke afspraken tussen de jongens en meisjes en heeft zodoende geen argwaan gewekt via online data. Dat zou ook verklaren waarom de politie eerst niets deed. En dan toch ook 1 dader wat toch wel heel erg aannemelijk is. Kan me toch echt niet voorstellen dat dit misdrijf is gepleegd door de huidige verdachten.
Wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze zaak komt vooralsnog echt niet in opsporing verzocht
Jawel. Vanavond al.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je aannemen dat haar fietssleutel aan haar sleutelbos zat? Als je dat als basis neemt dat hij niet de sleutelbos kan hebben weggegooid om vervolgens haar fiets elders te hebben geplaatst dan vind ik dat wel heel zwak.quote:
Nee even puur op leeftijd gebaseerd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:21 schreef agter het volgende:
[..]
Jij kent de huidige verdachten?
All ears..
Met het standaard heeft u iets verdachts gezien riedeltje, niet omdat ze in het ongewisse zijn.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:14 schreef agter het volgende:
[..]
Nope.
De fiets stond op slot.
Dus dit kan niet.
Lijkt me toch wel aannemelijk dat de politie op zoek is naar meer getuigen of tips en aanknopingspunten, oom agent is immers toch te druk met zijn lasergun dat ze via deze methode op zoek gaan naar klikspanenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
hoe weet je datquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel, deze zaak komt vanavond in Opsporing verzocht.
Dat kan. Hij kan koelbloedig genoeg zijn geweest om rustig de fietssleutel van de bos te halen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou je aannemen dat haar fietssleutel aan haar sleutelbos zat? Als je dat als basis neemt dat hij niet de sleutelbos kan hebben weggegooid om vervolgens haar fiets elders te hebben geplaatst dan vind ik dat wel heel zwak.
Zelfs als haar fietssleutel wel aan haar sleutelbos zat zou hij die eraf hebben kunnen halen.
quote:
twitter:deBunschoter twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 13:40:50Vanavond wordt in het programma Opsporing Verzocht aandacht besteed aan de zaak Savannah. Uitzending om 20.30 uur o… https://t.co/nepLNrhj4c reageer retweet
Niet dat ik het beter zou doen ofzo. Maar zie wel vaker dingen dat ik denk gasten kom op dingen kunnen niet zo zijn gegaan. Bij Savannah en Romy heb ik alleen nu ook me twijfels... Onderbuik gevoel.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:18 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Mee eens, politie maakt veel te veel fouten, stapel op stapel met alle zaken die ze zelf moeten onderzoeken.
https://www.rtvutrecht.nl(...)poring-verzocht.htmlquote:
Nadat de fietssleutel weggegooid zou zijn?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat?
Hij kan toch de fiets meegenomen hebben en op slot gezet hebben?
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:25 schreef Infection het volgende:
[..]twitter:deBunschoter twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 13:40:50Vanavond wordt in het programma Opsporing Verzocht aandacht besteed aan de zaak Savannah. Uitzending om 20.30 uur o… https://t.co/nepLNrhj4c reageer retweet
Gohquote:
Misschien is het inderdaad wel de rest van de sleutelbos die weggegooid is, behalve de sleutel van de fiets.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:26 schreef agter het volgende:
[..]
Nadat de fietssleutel weggegooid zou zijn?
(als de fietssleutel aan de sleutelbos zat).
Ik verwacht nu helemaal dat er een persoon in het spel is met een auto die ze nu zoekenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:25 schreef Voszje het volgende:
[..]
https://www.rtvutrecht.nl(...)poring-verzocht.html
BUNSCHOTEN-SPAKENBURG - De recherche is op zoek naar ontbrekende puzzelstukjes in de zaak van de omgebrachte Savannah (14) uit Bunschoten. Onder meer over afgelopen donderdag 1 juni, de dag van haar verdwijning, heeft de politie nog vragen. Om duidelijkheid te krijgen over de tijdlijn wordt vanavond in Opsporing Verzocht een beroep gedaan op getuigen.
Daar weet ik wel een mooi nummer op😐quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als een soort puppetmaster.
Pull the strings!
Misschien moet je gaan solliciteren.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:25 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
Niet dat ik het beter zou doen ofzo. Maar zie wel vaker dingen dat ik denk gasten kom op dingen kunnen niet zo zijn gegaan. Bij Savannah en Romy heb ik alleen nu ook me twijfels... Onderbuik gevoel.
Ik sta er niet van te kijken als deze beiden door dezelfde dader zijn omgebrachtquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:25 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
Niet dat ik het beter zou doen ofzo. Maar zie wel vaker dingen dat ik denk gasten kom op dingen kunnen niet zo zijn gegaan. Bij Savannah en Romy heb ik alleen nu ook me twijfels... Onderbuik gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |