En Bones ook niet👋🏻quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:30 schreef Klummie het volgende:
[..]
ik heb alle afleveringen van Tatort gezien en ben het hier niet mee eens.
Commissaris Rex was veel leukerquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:30 schreef Klummie het volgende:
[..]
ik heb alle afleveringen van Tatort gezien en ben het hier niet mee eens.
Er ligt een parkje pal naast de sloot. In het parkje zitten vaak jongeren te chillen en het is maar ongeveer 300 meter van haar huis verwijderd. Zo vreemd is dat dus niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Bij een sloot op een afgelegen bedrijventerrein? Nou ja. Alles kan. Ik zie dat niet als logisch.
Welk complot?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ach jee, de theorieën worden steeds wilder. Er is zelfs al sprake van een heus complot...
Bij een moord in opwelling (doodslag dan waarschijnlijk) draait het bijna nooit om wat logisch is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Bij een sloot op een afgelegen bedrijventerrein? Nou ja. Alles kan. Ik zie dat niet als logisch.
Zo dicht bij huis gevonden. Dan lijkt me het aannemelijker dat dit ook de plek van het misdrijf is en dat ze vrij snel na haar vermissing (op donderdag) al om het leven is gekomen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
Twee meisjes op 20 km afstand. Ik hoop dat de politie gelijk heeft want het alternatief is erger.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij een moord in opwelling (doodslag dan waarschijnlijk) draait het bijna nooit om wat logisch is.
Ik zou de recherche even bellen met deze geniale theorie. De mensen die echt bij het onderzoek betrokken zijn weten het natuurlijk niet zo goed als een brallend internetwappie van het FOK forum.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:11 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat zou best wel kunnen, maar ik vind het zo verwarrend in deze zaak dat het om een minderjarige en meerderjarige gaat, in ieder geval is het voor politie en justitie heel ingewikkeld om zaak te op moeten lossen. En ik denk dat internetvriendje van Savannah geen blaam treft van deze zaak en ik vermoed dat ze poosje echt verliefd op elkaar zijn geworden zonder kwade bedoelingen er bij.
Wat mij een man met de zwarte auto is mogelijke dader van 2 jonge meisjes, Romy en Savannah, maar de politie denkt van niet, want ze houden elke zaak nu nog apart van elkaar waar men geen verband met elkaar ziet. De kans is nu echt heel erg groot dat we allemaal mis hebben met minderjarige daders. Want het is mij ook echt duidelijk dat de afstanden van elkaar erg groot blijkt te zijn voor een kortstondige ontmoeting tussen de vriend en Savannah zelf. Want de tekeningen en afbeeldingen van deze forum maakt mij het duidelijk dat het met een auto is gereden, en niet met de fiets.
Dat bedoelde ik idd ook. Ik kwam niet op de woorden. Laten we het hopen dat ze gelijk hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Twee meisjes op 20 km afstand. Ik hoop dat de politie gelijk heeft want het alternatief is erger.
Ah, je vindt het niet logisch dat ze daar vermoord is omdat je denkt dat de zaak in Achterveld ermee te maken heeft.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Twee meisjes op 20 km afstand. Ik hoop dat de politie gelijk heeft want het alternatief is erger.
Ga niet steeds serieus op hem inquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik zou de recherche even bellen met deze geniale theorie. De mensen die echt bij het onderzoek betrokken zijn weten het natuurlijk niet zo goed als een brallend internetwappie van het FOK forum.
wat is dicht bij haar huis dan? hoeveel kmquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:40 schreef agter het volgende:
Als je een dumpplek zoekt, zijn er wel betere mogelijkheden in de buurt dan dat slootje dicht bij haar huis.
Ze had felroze sneakers aan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze had donkere kleding (spijkerbroek en jas) aan, in een sloot valt dat mogelijk ook niet zo op.
Dat hoeft niet per definitie het geval te zijn. Politie wil gewoon zo veel mogelijk informatie (& tips) verzamelen om zo een compleet beeld te krijgen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarschijnlijk houden die jongens hun mond stijf op hun kaken dat we nu een uitzending van opsporing verzocht krijgen.
Preciesquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:40 schreef agter het volgende:
Als je een dumpplek zoekt, zijn er wel betere mogelijkheden in de buurt dan dat slootje dicht bij haar huis.
Nog geen halve kilometer, een paar honderd meter dus.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat is dicht bij haar huis dan? hoeveel km
We weten niks over de verdachte behalve zn leeftijd en woonplaats. Dat hij nu in Den Bosch woont, betekent niet meteen dat hij daar al zn hele leven woont. Misschien woont een van zn gescheiden ouders in Bunschoten, is hij er geregeld en weet er prima de weg. Het kan alle kanten op.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:13 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
Terug naar de verdachte zelf.... Hoe zou iemand hier de omgeving kennen? Aangezien de spullen toch wel in een redelijke grote afstand lagen van elkaar en polder zou ik niet zomaar random gaan fietsen snachts.... Nou, in paniek of angst zou ik het nog in kunnen denken.
Paar honderd meter.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij heeft superveel politieseries gezien, die heeft er dus echt kijk op hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik zou de recherche even bellen met deze geniale theorie. De mensen die echt bij het onderzoek betrokken zijn weten het natuurlijk niet zo goed als een brallend internetwappie van het FOK forum.
600 meter ongeveer.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
+/- 450 meterquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja en als ze al een auto hadden dan zijn er wel betere plekken te vinden dan vlak bij haar huis te dumpen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:11 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Omdat een jonge jongen niet met een lijk gaat slepen om dat vervolgens in een sloot te gooien. En dat dan ook nog eens in twee gevallen die niets met elkaar te maken hebben.
van savanah???quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog geen halve kilometer, een paar honderd meter dus.
speciaal voor deze gebeurtenis gaat Victor Reinier de rol als vledder nog een keer voor zich nemen en de rol van de Cock wordt gespeeld door koos albertsquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ach jee, de theorieën worden steeds wilder. Er is zelfs al sprake van een heus complot...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |