Zoiets denk ik ook. Een uit de hand gelopen beroving.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat ze afgesproken hebben bij het parkje naast het slootje. Daar is vervolgens iets gebeurd waardoor zij om het leven gekomen is, vervolgens heeft hij het lichaam in het slootje achtergelaten, is over de bisschopsweg gaan fietsen met haar fiets en heeft daar het één en ander aan persoonlijke eigendommen van haar gedumpt, vervolgens bij de parkeerplaats nog iets achtergelaten en toen naar de bushalte bij Hoogland gefietst om de fiets achter te laten.
Dit scenario is dan mogelijk, inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat ze afgesproken hebben bij het parkje naast het slootje. Daar is vervolgens iets gebeurd waardoor zij om het leven gekomen is, vervolgens heeft hij het lichaam in het slootje achtergelaten, is over de bisschopsweg gaan fietsen met haar fiets en heeft daar het één en ander aan persoonlijke eigendommen van haar gedumpt, vervolgens bij de parkeerplaats nog iets achtergelaten en toen naar de bushalte bij Hoogland gefietst om de fiets achter te laten.
Nee, ergens deze middag.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:13 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Is het bekend hoe laat de fiets is gevonden?
Nou, dat zal een boeiende discussie wordenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:09 schreef Zipportal het volgende:
Donderdagavond: Hollandse Zaken Omroep MAX:
[DISCUSSIEPROGRAMMA Discussies over onderwerpen die Nederland bezighouden. De thema's zijn breed en gevarieerd: soms tijdloze grote thema's, soms op de actualiteit gebaseerd en soms onthullend.
De moorden op twee meisjes van 14 houden Nederland bezig. Het is de nachtmerrie van elke ouder: je kind is spoorloos en blijkt daarna vermoord. De rouw en het verdriet zijn groot over de zo jong afgebroken levens van Romy Nieuwburg en Savannah Dekker. Had hun dood misschien voorkomen kunnen worden? En hoe dan? Veel ouders breken zich het hoofd over de vraag wat veilig opvoeden inhoudt; nu nog meer dan anders. Mag een puberende dochter alleen fietsen? Moet je precies weten wat je kind op sociale media uitspookt? Is het nodig dat je pubers wijst op de gevaren van 'enge mannen'? Of mag je ervan uitgaan dat het gros van de kinderen voldoende "streetwise" is. En vooral: hoe vind je een goede balans tussen het bieden van veiligheid en voldoende ruimte om te experimenteren voor je kind?
21:10 - 22:00 uur]
Excuus. Verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:15 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
De fiets van Savannah, niet die uit de sloot.
Je moet dus achter je puber achteraan gaanquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, dat zal een boeiende discussie worden
quote:Ik zeg je eerlijk mijn dochters gaan verplicht op een vechtsport en met verplicht met pepperspray en een zakmes op straat lopen want Ik word helemaaal leip van die pedofielen in dit land er Moët een openbare lijst gemaakt worden van Deze mensen en we moeten persoonlijk als Vaders ooms neven broers broertjes Langs ze allemaal gaan op ze dood te slaan de politie gaat het toch nooit doen dan moeten we zelf maar opruimen k kan die niet toelaten dan heb ik zelf kinderen Ben gwn bang geworden voor dit Land die pedofielen beschermt
quote:Snap je.. daarom ik heb jongens. Ik ben blij dat mijn zoons brutaal zijn en van niemand iets pikken. Lef heb je nodig in het leven. Ballen om van je af te slaan. Ik ben blij met me zoons want met me dochters zou het nog erger zijn.
Ik ben banger voor dit soort lui. Dan dat een random persoon mijn dochter van dr fiets trektquote:Ik ken jullie niet maar ik hoor jullie. Ik heb een dochter van 8 en ik ben bang. Mijn dochter gaat nergens alleen. En als tiener ook niet. Zij neemt mee op stap met wapen. Peperspray
Wauw.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, dat zal een boeiende discussie worden
Ik denk even mee;quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:17 schreef Infection het volgende:
Waar het nu op lijkt:
Het lijkt er op dat ze afgesproken hebben bij het parkje naast het slootje.
[ afbeelding ]
Daar is vervolgens iets gebeurd waardoor zij om het leven gekomen is, vervolgens heeft hij het lichaam in het slootje achtergelaten, is over de bisschopsweg gaan fietsen met haar fiets en heeft daar het één en ander aan persoonlijke eigendommen van haar gedumpt, vervolgens is hij via de Bisschopsweg de Zonseweg opgegaan, over een slootje heen:
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656
Vervolgens naar de parkeerplaats langs de A1 gefietst en daar nog iets achtergelaten en toen naar de bushalte bij Hoogland gefietst om de fiets achter te laten.
De hele route:
[ afbeelding ]
Vindplaats fiets is bij de bushalte, staat een beetje onduidelijk aangegeven.
Dergelijk soort genetisch afval had al lang een voorplantingsverbod moeten hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:18 schreef amaranta het volgende:
Op Facebook gaan sommige mensen ook goed los.
[..]
[..]
Ik ben banger voor dit soort lui. Dan dat een random persoon mijn dochter van dr fiets trekt
Een nachtmerrie. Maar dat vind ik voor alle ouders van criminelen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:22 schreef Injetta het volgende:
Los van dat het voor de ouders van het neusje een vreselijke nachtmerrie is, denk ik ook aan de ouders van die jongen die nu gearresteerd is. Dat lijkt me ook een nachtmerrie. Je zoon van 16 plotseling verdacht van moord....
Het is een behoorlijk lang slootje. Het ene uiteinde loopt langs een fietspad en het andere uiteinde langs een weiland. Als zij ergens in het midden is aangetroffen of langs de kant van het weiland, is de kans veel kleiner dat mensen haar hadden zien liggen. Alleen de kant van het fietspad komen dagelijks veel mensen langs. Heel af en toe lopen er wel eens mensen langs het slootje om hun hond uit te laten, maar dat zal ook niet dagelijks zijn aangezien er veel andere uitlaatplekken in de omgeving zijn. Dat zij pas 3 dagen later aangetroffen is zou goed kunnen. Dat zij op klaarlichte dag om het leven is gebracht durf ik niet te zeggen, maar zou inderdaad kunnen. Het is ook zomaar een theorie.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:24 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ik denk even mee;
In deze 'theorie' zou ze dus ook al vrij snel na haar vermissing om het leven zijn gekomen en dus pas 3 dagen later zijn gevonden?
Ondanks dat daar toch de nodige mensen langskomen (toch? jij kan het weten)
Gezien tijdstip dat ze vertrokken/vermist is vanaf huis (donderdag, 15:00 uur) zou de ontmoeting (en het misdrijf) dus op klaarlichte dag hebben plaatsgevonden op het parkje nabij het slootje.
Kan natuurlijk, maar toch...
Hoe is de (straat)verlichting daar (langs slootje & fietspad) gedurende avond en nacht?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is een behoorlijk lang slootje. Het ene uiteinde loopt langs een fietspad en het andere uiteinde langs een weiland. Als zij ergens in het midden is aangetroffen of langs de kant van het weiland, is de kans veel kleiner dat mensen haar hadden zien liggen. Alleen de kant van het fietspad komen dagelijks veel mensen langs. Heel af en toe lopen er wel eens mensen langs het slootje om hun hond uit te laten, maar dat zal ook niet dagelijks zijn aangezien er veel andere uitlaatplekken in de omgeving zijn. Dat zij pas 3 dagen later aangetroffen is zou goed kunnen. Dat zij op klaarlichte dag om het leven is gebracht durf ik niet te zeggen, maar zou inderdaad kunnen. Het is ook zomaar een theorie.
Als je iets in de sloot ziet liggen hoeft dat niet een lichaam te zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is een behoorlijk lang slootje. Het ene uiteinde loopt langs een fietspad en het andere uiteinde langs een weiland. Als zij ergens in het midden is aangetroffen of langs de kant van het weiland, is de kans veel kleiner dat mensen haar hadden zien liggen. Alleen de kant van het fietspad komen dagelijks veel mensen langs. Heel af en toe lopen er wel eens mensen langs het slootje om hun hond uit te laten, maar dat zal ook niet dagelijks zijn aangezien er veel andere uitlaatplekken in de omgeving zijn. Dat zij pas 3 dagen later aangetroffen is zou goed kunnen. Dat zij op klaarlichte dag om het leven is gebracht durf ik niet te zeggen, maar zou inderdaad kunnen. Het is ook zomaar een theorie.
Langs het slootje is volgensmij geen verlichting, misschien wat verlichting van het aangrenzende parkje (maar die loopt maar tot een klein stukje langs het slootje en er staan ook nog eens een rij bomen tussen) of eventueel van de aangrenzende bedrijven (wat ook onwaarschijnlijk is 's nachts). Aan de kant van het fietspad is natuurlijk genoeg verlichting aangezien daar lantaarnpalen staan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:29 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Hoe is de (straat)verlichting daar (langs slootje & fietspad) gedurende avond en nacht?
Kan ie ook niet misschien aangezien de parkeerplaats hier dichtbij is over het zuidereind naar hoogland? Me vriend zat de plattegrond van je te bekijken en hij zei je kan vanaf de parkeerplaats ook via zuidereind naar hoogland zijn gereden (zelf rij ik ook die weg naar school als ik me opleidingsdag heb en vond het misschien mogelijk)quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:17 schreef Infection het volgende:
Waar het nu op lijkt:
Het lijkt er op dat ze afgesproken hebben bij het parkje naast het slootje.
[ afbeelding ]
Daar is vervolgens iets gebeurd waardoor zij om het leven gekomen is, vervolgens heeft hij het lichaam in het slootje achtergelaten, is over de bisschopsweg gaan fietsen met haar fiets en heeft daar het één en ander aan persoonlijke eigendommen van haar gedumpt, vervolgens is hij via de Bisschopsweg de Zonseweg opgegaan, over een slootje heen:
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656
Vervolgens naar de parkeerplaats langs de A1 gefietst en daar nog iets achtergelaten en toen naar de bushalte bij Hoogland gefietst om de fiets achter te laten.
De hele route:
[ afbeelding ]
De vindplaats van de fiets is tevens de bushalte. Staat beetje onduidelijk aangegeven.
Let maar niet op mijn tekenkunsten, het gaat om het idee.
Een stoffelijk overschot kan 2 tot 3 dagen onder water liggen voor het weer naar boven komt drijven.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:24 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ik denk even mee;
In deze 'theorie' zou ze dus ook al vrij snel na haar vermissing om het leven zijn gekomen en dus pas 3 dagen later zijn gevonden?
Ondanks dat daar toch de nodige mensen langskomen (toch? jij kan het weten)
Gezien tijdstip dat ze vertrokken/vermist is vanaf huis (donderdag, 15:00 uur) zou de ontmoeting (en het misdrijf) dus op klaarlichte dag hebben plaatsgevonden in het parkje nabij het slootje.
Kan natuurlijk, maar toch...
wat hebben pedofielen er nou weer mee te maken? Leeftijdsgenoten....quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:18 schreef amaranta het volgende:
Op Facebook gaan sommige mensen ook goed los.
[..]
[..]
[..]
Ik ben banger voor dit soort lui. Dan dat een random persoon mijn dochter van dr fiets trekt
Ik ken de omgeving van de parkeerplaats niet zo goed. Maar zou goed kunnen als dat op de kaart staat.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:30 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
Kan ie ook niet misschien aangezien de parkeerplaats hier dichtbij is over het zuidereind naar hoogland? Me vriend zat de plattegrond van je te bekijken en hij zei je kan vanaf de parkeerplaats ook via zuidereind naar hoogland zijn gereden (zelf rij ik ook die weg naar school als ik me opleidingsdag heb en vond het misschien mogelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |