Ik moet de eerste bekertjes koffie automaat nog tegen komen waar de koffie het predikaat koffie ook echt verdiend. Lekker is het iig nietquote:Na een lang Pinksterweekend wilde de medewerkster van de gemeente rond 10:45 uur even een lekker bakkie koffie halen, maar na het intoetsen van zijn favoriete koffiesoort kwam er geen bekertje uit het apparaat.
Dat lukt met een nijptang uit een normale gereedschapskist ook wel...quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:16 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Spaken knippen met een betonschaar.__!
Die agenten hebben geen betonschaar mee neem ik aan. Het doet al zeer en mogelijk is er meer aan de hand. Een knappe betonschaar is dan wel wat slimmer dan aan spaken te draaien en trekken met de roestige nijptang van een buurman.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dit kunnen reeds aanwezige agenten toch ook gewoon? Komt er een volledig blusteam met een betonschaar je spaken doorknippen
Een betonschaar is helemaal niet gemaakt om spaken van 1mm door te knippen. De nijptang wel. Nog beter gewoon een kniptang.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:22 schreef nanuk het volgende:
[..]
Die agenten hebben geen betonschaar mee neem ik aan. Het doet al zeer en mogelijk is er meer aan de hand. Een knappe betonschaar is dan wel wat slimmer dan aan spaken te draaien en trekken met de roestige nijptang van een buurman.
Ja tuurlijk werkt dat beterquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:22 schreef nanuk het volgende:
[..]
Die agenten hebben geen betonschaar mee neem ik aan. Het doet al zeer en mogelijk is er meer aan de hand. Een knappe betonschaar is dan wel wat slimmer dan aan spaken te draaien en trekken met de roestige nijptang van een buurman.
Een spaak is wel wat sterker dan een willekeurig ijzerdraadje.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja tuurlijk werkt dat betermaar je zou denken dat agenten wel iets bij hebben zodat een simpel ijzerdraad ze niet tegenhoudt
Hoezo is het woord 'knap' in deze context weer helemaal terug van weggeweest btw? Ik kom het de laatste tijd steeds vaker tegen. Is dat iets regionaals?
Waarom moet alles weer stuk? Je draait gewoon de asmoer los en als dat niet genoeg is de spaken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Een betonschaar is helemaal niet gemaakt om spaken van 1mm door te knippen. De nijptang wel. Nog beter gewoon een kniptang.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:
De Ambtenaar is waarschijnlijk vervroegd met pensioen gegaan ivm de geleden geestelijke schade.
Nee. Maar als er ooit écht iets gebeurt, ben je blij dat ze met zoveel man klaarstaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:14 schreef hugecooll het volgende:
Zag gisteren op Dumpert ook al een filmpje dat ze met zeven man sterk de voet van een kleuter van tussen de spaken verwijderden. Hebben die hulpdiensten hele dagen geen flikker te doen of zo?
filmpje in kwestie
http://www.dumpert.nl/med(...)ussen_de_spaken.html
Dat uiteraard welquote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee. Maar als er ooit écht iets gebeurt, ben je blij dat ze met zoveel man klaarstaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |