abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 juni 2017 @ 13:57:27 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_171523627
En dan nog even dit:



[ Bericht 49% gewijzigd door SQ op 07-06-2017 14:06:35 ]
disclaimer
pi_171523749
Wij verschonen wel, luier zit dan helemaal bomvol. Man valt na het verschonen als een blok weer in slaap en herinnert zich niet eens meer dat hij er uit is geweest. _O-

Tombo, ze heeft me wel op fb. _O-
  woensdag 7 juni 2017 @ 14:20:47 #83
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_171524142
Noud O+

Ik weet overigens wel dat die afspraken niet op de maand nauwkeurig zijn, maar toch vind ik dit bijzonder. Bij 'mijn' CB doen ze gewoon het aantal maanden erbij optellen tot de volgende afspraak, dus die van 14 mnd zal ook wel ergens rond de 15 mnd 'vermaanddag' zitten :D

Cygne, jouw man is lief O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  woensdag 7 juni 2017 @ 14:26:58 #84
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171524280
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
En dan nog even dit:

[ afbeelding ]
O+ O+ O+
KuikenGuppy
pi_171524543
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
En dan nog even dit:

[ afbeelding ]
O+ O+
pi_171524774
O+ duimende Noud
  woensdag 7 juni 2017 @ 15:08:15 #87
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171525289
Ahwwww O+

En wat goed van het staan arja *O* En wat bizar goed van gup ook Burdie :o nou die van mij staat nog niet, tijgert wel met veel gemopper en hard gaat het ook niet :+ maar daarvoor gaat ze qua spraak dan wel weer vlotter. Vanochtend zei ze Hondje. Kijken of dat toeval was of dat we die vaker gaan horen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 7 juni 2017 @ 15:12:35 #88
73386 Fazz
onderweg
pi_171525387
Ooooh duimende Noud O+ O+ O+ Vind dat altijd zo zoet staan.

En serieus SQ en Wup, 74 al :o

Guppie gaat staan? :o Jemig Burd, tot zo ver je jongste 'zo lang mogelijk baby' houden :')

Ik verschoon ook niet in de nacht. Haar luiers zijn dan toch niet bomvol... Hier is ook de eerste tuk zo lang nu SQ. Gisteren viel de laatste voeding rond 2300 dus was het even fijn wat uurtjes slapen voor me O+ Ik vraag me af of ik er zelf al wat meer ritme in zou kunnen brengen, ga het maar eens proberen deze week.

Een pratende baby :D wat snel Chanty!

Cygne, jouw man O+ Mijn vriend verteld ook meewarig over vrienden van hem die 's nachts op het logeerbed liggen omdat ze de gebroken nachten niet trekken icm werk... Wij hebben het toch echt altijd samen gedaan O+

Geen verrassing dat Max een grote is dan Quoi! Mijn 3 jarige zit nu in 92, maar heeft dan ook 'kleine' ouders :+

Gisteren is Otje ook gemeten en gewogen; bij 2 maanden nu 58 cm & 5300 gram :)
  woensdag 7 juni 2017 @ 15:33:50 #89
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171526015
Avond en nacht ging gelukkig goed, Ikke. Na een uurtje is ze toch in slaap gevallen.
Stijn mag ook wel even hier onder de tafel komen snoepen, trouwens. Zag dat er wat vlokken liggen :+

Fijn dat M ging last heeft van de prikjes, Cygne. En gelukkig geen afplatting. Merk je thuis iets van een voorkeurshouding?
Veel plezier in Scheveningen zaterdag! Gelukkig zou het minder hard gaan waaien, want ik waaide vanochtend bijna weg hier.

Maat 74 al SQ en Wup? :o
Ik heb vandaag maat 56 opgeruimd en 62 in de kast gelegd, dat vond ik al zo groot :P

Guppie ging staan, Burdie? :o Wat een snelle!

En Emmy ging ook staan, las ik!

Echt Tombo, al tandjes?

Ik zag een duimende Noud, wat super schattig! O+

Ik verschoon ook niet 's nachts, tenzij poep. Ik blijf trouwens ook bijna nooit wakker tijdens de nachtvoedingen :@
Ik leg d'r of liggend op mijn zij aan of ik ga half rechtop in bed liggen en word dan een tijd later wakker met haar bovenop me (of ik word wakker omdat ze zichzelf weer heeft aangelegd :P)

Wat zegt ze al veel, Chanty! Duidelijk waar haar prioriteiten liggen :)

Groeit goed, Fazz! Ze is langer en zwaarder dan Ella :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171526394
Die van mij gaat nu ook sinds een week staan. *O*

Ik vind het wel nog een beetje eng, en zij zelf volgens mij ook, want eenmaal staande kijkt ze angtstvallig om zch heen om het vervolgens op een huilen/piepen te zetten.
pi_171526673
Oh en wij gaan volgende week do weer naar het cb. ben erg benieuwd naar haar lengte/gewicht. het is echt wel een beetje een bollie nu. O+
pi_171527540
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 14:03 schreef Cygne het volgende:
Wij verschonen wel, luier zit dan helemaal bomvol. Man valt na het verschonen als een blok weer in slaap en herinnert zich niet eens meer dat hij er uit is geweest. _O-

Tombo, ze heeft me wel op fb. _O-
nou daar staan toch altijd blije foto's op :(
Sq hier ook zoiets; ik verschoon niet maar voed, leg terug, ga eventueel plassen en slaap door. Vriend heeft vaak niet eens door dat ze wakker is :+

Lieve Duimfoto! I. pakt ook soms dr duim O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_171528116
Ik val ook regelmatig zelf in slaap tijdens de nog steeds talrijke nachtvoedingen. :D

Maat 74, eten jullie zelf Pokon of zo? _O- Mijnes zit nog in 68, lengte en gewicht nu op +1, gewicht kwam van +2, viermaandendip gok ik. :Y)

Zo leuk om over al die grote baby's te lezen, ik kijk er weer zo naar uit. Ze is zo'n leuk guitig ding, ik ben heel benieuwd hoe ze zich gaat ontwikkelen. O+
pi_171528127
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 15:33 schreef Sylver_ het volgende:

Maat 74 al SQ en Wup? :o
Ik heb vandaag maat 56 opgeruimd en 62 in de kast gelegd, dat vond ik al zo groot :P


Nou nee, 68 dus. Voor de rest van z'n leven :+

Nachtelijk verschonen doe ik ook niet. Ja, tenzij poep, maar dat doet ie sowieso maar 1 keer per week en dan niet in de nacht. We doen hem wel een maat grotere luier dan overdag aan, want anders lekkage.

Chanty, dat ze al praat :o
  woensdag 7 juni 2017 @ 17:05:10 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_171528340
Ha nee hij heeft nog geen maat 74 hoor :D alleen draagt hij sommige klein vallende pakjes al wel ;)
13 weken stats: 6830 gram en 64,5 centimeter. Helemaal geen abnormale reus, gewoon een gezond kind :)
En maar 5 seconden gehuild na zijn prikje 8-)
disclaimer
pi_171528390
Sylver in het begin viel ik ook vaak in slaap, tijdens voeden of tijdens boeren :')

Fazz goede stats! Hier een 4-jarige met maat 104 (net) dus ook klein gewend,2e is stuk groter :+
Awww groofs, staan is ook spannend!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_171529892
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 15:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Die van mij gaat nu ook sinds een week staan. *O*

Ik vind het wel nog een beetje eng, en zij zelf volgens mij ook, want eenmaal staande kijkt ze angtstvallig om zch heen om het vervolgens op een huilen/piepen te zetten.
Leuk!
En herkenbaar.

Chanty hondje wow

Oh sq wat een uberschattig mannetje O+
pi_171530074
De mijne zegt dit dit dit dit en mama en af en toe wat dingen die lijken op de namen van mijn grote duo.

Boodschappen doen is erg leuk, overal naar wijzen en non-stop dit dit dit roepen.
pi_171530562
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:36 schreef Cygne het volgende:

[..]

Haha jup en twee andere collega's vielen hem bij. _O-

Ik heb ooit voorgesteld de nachten zelf te doen omdat hij buitenshuis werkt en ik niet. Maar dat vond hij een stom voorstel. Dus hij haalt M uit bed, verschoont zn luier en brengt hem bij mij. Ik voed en leg hem weer terug. Hij draait zijn hand ook niet om voor kakjepakje of badjes of zo. Laten we zeggen dat de kraamhulp onder de indruk was. _O- De tweede vond hem maar raar maar dat was een orthodox reformatorische vrouw uit 1850 of zo.
Helden O+
Lief jouw vriend O+

Mijn kraam was ook onder de indruk :') van mijnes die alles deed, incl liever luiers vouwen dan wegwerp gebruiken. (Ik kon ook letterlijk niks in de kraamweek maar toch). Was zelf ook wel impressed want weet ik veel hoe het uiteindelijk gaat zijn als kersverse ouders.
pi_171530618
Ja mijnes deed ook alles in de kraamweek. Snachts M bij me aanleggen en ik viel dan weer in slaap. :')

Ik heb m wel een keer ontbijt op bed gebracht. Dat hoofd. :')
pi_171530716
Oja en incl vingervoeden en fulltime kolven faciliteren.
Toen de kraamzorg weg was liep wel alles in de soep maar toch.
pi_171530755
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
De mijne zegt dit dit dit dit en mama en af en toe wat dingen die lijken op de namen van mijn grote duo.

Boodschappen doen is erg leuk, overal naar wijzen en non-stop dit dit dit roepen.
Wat schattig.
Emmy wijst nog niet eigenlijk, maar manman wat gaat die ontwikkeling ineens hard. Ze kan zich ook zo goed zelf vermaken op de vloer met rondkruipen, zitten, overal aanzitten en de wereld ontdekken
pi_171530768
Cute SQ O+!

En meer staande baby's.

En Chanty hondje zeggen (eh, A dan), ben je stiekem toch van de hondentrimsalon?? Of was het nou een uitlaatservice
pi_171531147
Jaloers op al die lieve mannen! O+
pi_171531176
Over drie weken is mijn baby 1!!! :o *O* O+ :o
pi_171531870
Ik hoor 'aj ja jaj jaj jaj' op de babyfoon O+ ik hou d'r van.

Over 2.5 maand heb ik ook een dreumes maarikwilnogeenbabyyhiiihiii. Ik mocht niet nog een baby van mijn man, hoe flauw. :P ach misschien ooit maar nu niet.
Nu eerst aankomen. Gisteren naar diëtist geweest en goede tips gekregen.
pi_171531954
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Over drie weken is mijn baby 1!!! :o *O* O+ :o
Dat gaat ook snel! :o
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:54:02 #108
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171532664
Wat een lieve mannen hebben jullie zeg O+.
KuikenGuppy
pi_171533289
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Over drie weken is mijn baby 1!!! :o *O* O+ :o
Hoe ga je het vieren? Wat voor taart doe je? Komen je ouders?

Emmy al over 15 dagen :D
OMG dan ga ik gewoon al naar het dreumestopic :D
pi_171534912
Wij doen één feest voor ons alle vier en mijn ouders zijn erbij O+ .
pi_171535041
Emmy al over 15 dagen, woehoei!

Enne, over taart en dingen heb ik nog niet nagedacht, haha.
pi_171536879
Hier doen we ook wel veel samen. Meestal doe ik de late en de vroege voeding en man de nachtvoeding. Of andersom, hij laat en vroeg en ik de nachtvoeding.

Timo is zo'n blije gup over het algemeen! Echt een heerlijk ventje. Hij is ook echt aan het brabbelen en lachen, zo lief! Vandaag was ie wel wat hangerig, maar goed, ook dat hoort erbij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171537028
Nohhh gogo, wat een leukerd! O+
pi_171537201
Gogo schatje! Leuk pakje ook.

Wij hebben om en om 'ochtenddienst'. We hebben de luxe dat ik half 10 begin en man nog later. Een van ons beide slaapt wat langer uit, de andere doet L.
En verder vindt hij dat ik zo goed 's avonds de fles geef en hem in bad doe :') dat mag ik dus doen. 'Ja, hij weet dat en als ik het doe raakt hij in de war' jaja :') bad ben ik het wel mee eens want man heeft gewoon geen geduld.
pi_171537216
Wat heerlijk dat je ouders komen groofs!

Timo, wat een droppie is het en wat een leuk pakje
Hij doet me een beetje aan james denken van gm
  woensdag 7 juni 2017 @ 22:13:59 #116
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171537522
Arja, vanwege jouw post heb ik Max vanmiddag ook in een winkelwagentje geslingerd :7 Daar zakte hij af en toe nog een beetje uit, maar als ik 'm in de gaten hield ging het goed. Hij vond het heeeeel gezellig met de blikjes kattenvoer en het scheelt een hoop gedoe. Fijn & gezellig!

En ik kam zijn haar nu 's ochtends omhoog in een hanenkammetje :D Babilu-lookalike O+

Al die babies die 1 worden :o

En Timo, wat ben je leuk!
pi_171537687
Gogo wat een leukerd O+
fijn mannetje of niet?

Groof ik weet nog wel dat je vorige jaar hoog zwanger ging camperen :D _O_
Dat is gewoon alweer een jaar terug

Nazil fijn dat je tips hebt gekregen, hopelijk werken ze goed voor je.

Arja heb jij al iets van een taart bedacht ofzo? Of een uitnodiging voor haar verjaardag? Liggen de kleertjes al klaar?

Mijn beste vriendinnetje is vandaag bevallen van haar derde kindje O+ zn mooi poppetje.
Ik zou er bijna weer van gaan rammelen :P
pi_171537728
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 22:13 schreef Quoi het volgende:
Arja, vanwege jouw post heb ik Max vanmiddag ook in een winkelwagentje geslingerd :7 Daar zakte hij af en toe nog een beetje uit, maar als ik 'm in de gaten hield ging het goed. Hij vond het heeeeel gezellig met de blikjes kattenvoer en het scheelt een hoop gedoe. Fijn & gezellig!

En ik kam zijn haar nu 's ochtends omhoog in een hanenkammetje :D Babilu-lookalike O+

Al die babies die 1 worden :o

En Timo, wat ben je leuk!
Ik moest er ook wel bijblijven want het zitje is wel erg breed en soms ging ze ook relaxed zitten en een beentje optrekken en dan met haar rug tegen de zijkant.

Leuk een hanenkam. Bij emmy schiet het nog niet echt op met een kapsel

Ikke het wordt gewoon een hema taart met een leuke foto. Geen uitnodiging is gewoon per app gegaan. Misschien maak ik nog wel een collage van het eerste jaar en app die.
Geen speciale kleding. Poosje geleden al een leuk jurkje van froy en dinde gekocht met ijsjes en die staat cute
  woensdag 7 juni 2017 @ 22:31:18 #119
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171538034
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 22:20 schreef Arja het volgende:

[..]

Ik moest er ook wel bijblijven want het zitje is wel erg breed en soms ging ze ook relaxed zitten en een beentje optrekken en dan met haar rug tegen de zijkant.

Leuk een hanenkam. Bij emmy schiet het nog niet echt op met een kapsel

Ikke het wordt gewoon een hema taart met een leuke foto. Geen uitnodiging is gewoon per app gegaan. Misschien maak ik nog wel een collage van het eerste jaar en app die.
Geen speciale kleding. Poosje geleden al een leuk jurkje van froy en dinde gekocht met ijsjes en die staat cute
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;)

Met mijn überburgerlijke boodschappenkarretje :+ Maar Max én boodschappen dragen overleeft mijn rug niet

En stoere Groofsk ging kamperen vorig jaar, ik weet het nog! De tijd vliegt echt. Dat tweede jaar gaat vast een stuk langzamer :X
pi_171538512
Staat cute zeg, Q O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 7 juni 2017 @ 22:51:35 #121
269689 crew  Viv
pi_171538606
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:51 schreef Unihipili het volgende:
Oja en incl vingervoeden en fulltime kolven faciliteren.
Dat doet die van mij nog steeds, alle gebruikte drinkflessen/bewaarflessen/kolfspullen gaan hier dagelijks door een sopje en in de magnetronsterilisator en 99 van de 100 keer doet hij alles. O+

Guppy die even gaat staan! :o Zijn UD-genootje ZZ rolt nog niet eens naar de buik. :') Ik vind het stiekem niet erg dat ze wat dat betreft nog echt een baby-baby is. Ze kan wél al de pincetgreep, dat komt door het Rapleyen: net zo lang knijpen en frutten tot er duizend kleine stukjes op tafel liggen en die weer oppakken. :Y)

Wat gezellig zo in de winkelwagen Quoi. O+ Je zou er bijna extra boodschappen voor gaan doen.
pi_171538890
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 22:19 schreef ikke_84 het volgende:
Gogo wat een leukerd O+
fijn mannetje of niet?

Groof ik weet nog wel dat je vorige jaar hoog zwanger ging camperen :D _O_
Dat is gewoon alweer een jaar terug

Nazil fijn dat je tips hebt gekregen, hopelijk werken ze goed voor je.

Arja heb jij al iets van een taart bedacht ofzo? Of een uitnodiging voor haar verjaardag? Liggen de kleertjes al klaar?

Mijn beste vriendinnetje is vandaag bevallen van haar derde kindje O+ zn mooi poppetje.
Ik zou er bijna weer van gaan rammelen :P
Gefeliciteerd met je vriendin! Timo is inderdaad best fijn, heeft ie van man denk ik.

Quoi: dat kuifje! O+
pi_171541954
Haha, ja, dat was een uitdaging, dat kamperen. Ik ben afgelopen Pinksterweekend weer wezen kamperen, en vond het net zo goed weer een behoorlijke uitdaging :') . Maar het is alle moeite waard ^O^ .
pi_171541958
En nee Quoi, de tijd blijft vliegen. Mijn oudste is ineens 9, echt, waar die 9 jaren gebleven zijn... :?
pi_171541965
Lief, rode Max met kuif in winkelwagentje. :7

En duimende Noud O+

En dat kleine prulletje van Gogo, wat een knapperd O+
pi_171542239
Arja gewoon een hema taart is ook een kei leuke taart en zeker net zo lekker en je jurkje klinkt ook heel zoet O+

Quoi O+ kijk die Max stoer zitten dan

Mijn difraxflessen die lekken ineens heel erg aan de onderkant }:| ik heb er al een nieuw ventiel in gedaan maar dat helpt niet. Iemand hier ervaring mee?

Ja helaas het is waar :{ de tijd blijft vliegen. Over een half jaar gaat mijn kleine mannetje al naar de basisschool en Stijn is vandaag alweer 10 maanden :o O+

Groof ik snap dat het een uitdaging was om met 3 kids te gaan kamperen. Stoer dat je dat gewoon doet!!
  donderdag 8 juni 2017 @ 09:03:02 #127
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171542406
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:54 schreef Unihipili het volgende:
Cute SQ O+!

En meer staande baby's.

En Chanty hondje zeggen (eh, A dan), ben je stiekem toch van de hondentrimsalon?? Of was het nou een uitlaatservice
Uitlaatservice. Heb het opgezocht 8-) haar lievelingsknuffel is een hond dus niet zo gek.

Quoi wat stoer! :D ik doe Amélie wel eens een haarknipje in O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_171542480
Quoi O+

Ik vond hem net zittend in bed :{ dat bed moet nu dus echt omlaag.
  donderdag 8 juni 2017 @ 09:30:20 #129
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171542707
Knapperd Nazil! ^O^ Zit hij dan te spelen?

Hier moeten we ook echt helemaal naar beneden met het bed. Dat wordt leuk voor onze ruggen :X
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:54:30 #130
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_171545353
Duimertje O+
Blije gup Timo O+
Boodschappenmax O+

Ik ben de bv beetje bij beetje aan het afbouwen... (6,5 maand gedaan yay!).
Misschien hou ik 's ochtends en 's avonds er nog in voor de gezelligheid O+
Mijn zusje komt zaterdag foto's maken.. ook nog van een bv-momentje.. hebben we toen met Vv ook gedaan (al was dat met 7,5 maand).
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 12:05:15 #131
269689 crew  Viv
pi_171545569
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:54 schreef Radyhyn het volgende:
Ik ben de bv beetje bij beetje aan het afbouwen... (6,5 maand gedaan yay!).
Misschien hou ik 's ochtends en 's avonds er nog in voor de gezelligheid O+
Mijn zusje komt zaterdag foto's maken.. ook nog van een bv-momentje.. hebben we toen met Vv ook gedaan (al was dat met 7,5 maand).
Wat is je reden om af te bouwen? Geen zin meer in het kolven op werkdagen?
pi_171545902
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 09:30 schreef Quoi het volgende:
Knapperd Nazil! ^O^ Zit hij dan te spelen?

Hier moeten we ook echt helemaal naar beneden met het bed. Dat wordt leuk voor onze ruggen :X
ik was er net op tijd bij, hij had zich opgetrokken aan zijn deken. Zat te chillen tegen de spijlen O+
  donderdag 8 juni 2017 @ 12:30:36 #133
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_171546018
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 12:05 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Wat is je reden om af te bouwen? Geen zin meer in het kolven op werkdagen?
Het is een beetje een combinatie van dingen.. waar kolven op het werk er 1 van is inderdaad ;)
Met kolven heb ik sowieso te weinig voor de hele opvangdag.. dus hij krijgt al een tijdje kv erbij.
En nu was hij bij controle bij het cb amper iets aangekomen.. dus ben ik gaan opletten op de voeding.. of hij wel genoeg krijgt..

Hij is altijd best snel klaar met de bv (en vaak tussendoor loslaten/rondkijken).. en had soms het idee dat hij overdag niet heel veel kreeg (de ochtendvoeding is wel genoeg na een nacht doorslapen :P).. Krijg productie voor mijn gevoel ook niet goed opgekrikt.
Dus biedt hem nu overdag er soms nog een fles achteraan aan.. en die drinkt hij dan ook nog eens helemaal op :o

En dan denk ik.. wat zit ik nou moeilijk te doen met bv met een fles erachteraan?..
Aan de ene kant vind ik het moeilijk.. en aan de andere kant vind ik het eigenlijk wel goed zo..
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 12:55:51 #134
269689 crew  Viv
pi_171546631
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 12:30 schreef Radyhyn het volgende:
Het is een beetje een combinatie van dingen..
Oh, toen hier op het cb ook bleek dat ze amper meer groeide aan de borst, was de keuze snel gemaakt. Borstvoeding is prachtig, maar dan moet je kindje het er wel goed op doen. :Y Misschien kun je inderdaad voor de gezelligheid blijven aanleggen, vanuit het idee "borstvoeding is meer dan alleen voeding". Dat heb ik ook nog tijden gedaan. O+
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:26:10 #135
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171551390
Heeft iemand ervaring met het boek 'baby in een droomritme'?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171551944
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:26 schreef Sylver_ het volgende:
Heeft iemand ervaring met het boek 'baby in een droomritme'?
Nope, maar ben er net als jij wel benieuwd naar. Het gaat hier 's nachts heel goed, maar overdag is er nog totaal geen ritme en slaapt ie eigenlijk alleen op ons. Nu vind ik dat geen heel groot drama, maar ik wil binnenkort (als de tentamendrukte voorbij is denk ik) wel gaan kijken of ik er meer ritme in kan krijgen. Af en toe geen baby op je is toch ook best lekker.
pi_171552492
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:26 schreef Sylver_ het volgende:
Heeft iemand ervaring met het boek 'baby in een droomritme'?
Ja! Ik heb hem geleend van iemand dus heb hem niet meer, anders had je hem zo mogen lenen. Ik heb wel 'zo krijg je een blije baby' van dezelfde schrijfster. Staat ook een groot deel in wat in droomritme staat.
Voor ons heeft de aanpak die in het boek beschreven staat (samen met een slaapconsult van de schrijfster) gezorgd voor een wereld van verschil wat slapen betreft.
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:39:49 #138
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171553144
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:54 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Nope, maar ben er net als jij wel benieuwd naar. Het gaat hier 's nachts heel goed, maar overdag is er nog totaal geen ritme en slaapt ie eigenlijk alleen op ons. Nu vind ik dat geen heel groot drama, maar ik wil binnenkort (als de tentamendrukte voorbij is denk ik) wel gaan kijken of ik er meer ritme in kan krijgen. Af en toe geen baby op je is toch ook best lekker.
Hier hetzelfde idd :)
Ik vind het opzich geen probleem dat ze op me slaapt, maar ik merk dat ze soms moeilijk in slaap komt met alle afleiding om d'r heen.

quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:13 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Ja! Ik heb hem geleend van iemand dus heb hem niet meer, anders had je hem zo mogen lenen. Ik heb wel 'zo krijg je een blije baby' van dezelfde schrijfster. Staat ook een groot deel in wat in droomritme staat.
Voor ons heeft de aanpak die in het boek beschreven staat (samen met een slaapconsult van de schrijfster) gezorgd voor een wereld van verschil wat slapen betreft.
Is het heel erg gefocust op ritme en regelmaat? Want geen dag is hier hetzelfde :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  donderdag 8 juni 2017 @ 18:02:44 #139
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171553577
Wij hebben sinds een week of drie een mini beetje ritme in het hele babyverhaal :').
KuikenGuppy
pi_171554529
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:39 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Hier hetzelfde idd :)
Ik vind het opzich geen probleem dat ze op me slaapt, maar ik merk dat ze soms moeilijk in slaap komt met alle afleiding om d'r heen.

[..]

Is het heel erg gefocust op ritme en regelmaat? Want geen dag is hier hetzelfde :P
Mwah, meer van dingen in dezelfde volgorde doen, zodat dingen voorspelbaar zijn. Dus eerst slapen, dan drinken, dan spelen, slapen, drinken, spelen etc.

Hier sliep M. tot zeven maanden overdag echt alleen op mij, maar op een gegeven moment merkte ik dat ze dat ook niet meer zo prettig vond/kon ze niet meer lekker liggen. In bed slapen wilde ze ook niet dus op gegeven moment zat ik echt met m'n handen in het haar, want wat ik ook probeerde niets hielp. We hebben verschillende methodes gelezen en uitgeprobeerd, tot we bij de methode van Stephanie Lampe kwamen, want die paste echt bij ons. Nu slaapt ze sinds anderhalve maand overdag in haar bedje O+
pi_171554769
quote:
10s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:02 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben sinds een week of drie een mini beetje ritme in het hele babyverhaal :').
Ja, nu krijg je dus de Fok-wet he.
pi_171555213
Ritme, wat is dat. :')
pi_171555517
Wij hebben hier wel een ritme: 's nachts elke 1,5 à 2 uur drinken omdat je steeds wakker wordt van je verstopte neus en mama dan de perfecte speen is. *O* Morgenmiddag gaan we weer naar de huisarts omdat ze er nog steeds echt veel last van heeft. ;(
pi_171556199
Ik heb Baby in een Droomritme hier liggen. Mag weg tegen verzendkosten.
  donderdag 8 juni 2017 @ 20:09:50 #145
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171556286
Het ritueel voorspelbaar maken vind ik al lastig :P
Misschien even kijken of ik het boek 2ehands op de kop kan tikken.


Jeetje Selv, dat duurt wel erg lang -O-
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  donderdag 8 juni 2017 @ 20:10:56 #146
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171556315
Oh, graag Razz :D
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  donderdag 8 juni 2017 @ 20:35:16 #147
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171557146
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:06 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ja, nu krijg je dus de Fok-wet he.
't Ding is nu ziek, dus zal wel weer een tijdje aan klooien. Voor z'n 16e is het vast nog weer honderd keer veranderd :+.

Wat naar dat het zo lang duurt Selv -O-. Hopelijk weet de huisarts nog iets voor haar.
KuikenGuppy
pi_171558007
Ow nee hè selv. arm meisje weet onderhand niet beter dan dat haar neus dicht zit :{
misschien een stomme vraag maar bv schijnt ook tegen een verstopte neus te helpen toch?(dacht ik eens gehoord te hebben iig :7) Heb je dat wel eens geprobeerd bij haar?

Ritme...ik ben alweer vergeten hoe we dat hier hebben gekregen. Ik weet alleen nog dat het met peuter best lang duurde en het nu redelijk vanzelf ging.
Wat vergeet je dat soort dingen toch snel.

Ons manneke is ook alweer 10 maanden vandaag O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171558309
Stijn O+
Wat een boef
  donderdag 8 juni 2017 @ 21:09:32 #150
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171558423
Weinig baby meer aan ikke, grote vent :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_171559139
Wat een leuk joch, Ikke! O+
pi_171559902
Wat een leukerd! O+
pi_171560102
Ikke wat een ventje is het al zeg!

En Quoi de jouwes ook al :D

Ik heb misschien wel een leuke foto van mijn 3-tal
Mijn baby heeft bijna net zo'n groot hoofd als haar grote broer en zus lijkt het :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 juni 2017 @ 22:13:24 #154
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_171560317
Dat is gewoon een peuter, Ikke! O+

Twinkle; jouw 3tal O+

Selv, wat balen zeg. ;(

Ik heb het boek ook liggen maar wil t graag nog gebruiken. M'n baby zit wel in een droomritme maar ik wil er graag nog één :+

Vandaag cb, prikjes :( :( :( :( (Emma dus). 77 cm en 11,2 kilo. Schoon aan de haak *)

Vanavond ging ze ontzettend schattig Dikkie Dik knuffelen en kussen. Er komt daarom een veel te overdreven dure Dikkie Dik taart op haar eerste verjaardag O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  donderdag 8 juni 2017 @ 22:14:07 #155
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171560336
Wow, Ikke! Wat een mooie foto van Stijn. En ja, hij is ook niet de kleinste hè? ;) Hij kijkt ook al zo intelligent.

En Twinkle, wat een speciale foto van jouw drietal. Ze lijken ook echt op elkaar, vind ik.

Ik heb nu 2 avonden achter elkaar hardgelopen en ben met zo'n planking challenge bezig. Uitsloverij. Je kunt me opvegen. En voor wat hoort wat, dus proost B:)B
pi_171560337
Hoi!
Ik lees al een tijdje mee, maar twijfelde over posten: hierbij mijn eerste bericht!
'k Doe mijn best om alles te volgen en te reageren, meelezen lukt in ieder geval aardig.

Baby J is begin januari geboren. Hij is heel vrolijk en braaf O+
Zelf ben ik docent op een middelbare school in regio midden, man is zzp'er.

Selvaria, ik heb ervaring met een altijd verkouden baby en ik zou je graag PM'en wat wij allemaal hebben gedaan, misschien heb je er wat aan. Ik mag alleen nog niet PM'en omdat ik geen 10 posts heb geplaatst. Is er een andere manier? (/forumnoob)

:W
  donderdag 8 juni 2017 @ 22:16:29 #157
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171560389
Heerlijke hapwangen :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 9 juni 2017 @ 00:18:19 #158
269689 crew  Viv
pi_171563949
Welkom le_hibou! w/

Mooie foto Twinkle! O+

En Stijn van ikke_84, wat een ondeugend koppie. :D
  vrijdag 9 juni 2017 @ 07:50:01 #159
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_171565909
Ahhh wat een binkie ikke! :)
Twink lekker bol toetje, mooi zo met z'n 3en :)
Welkom le_hibou! Gaat het goed met J? Niet meer verkouden dus? :)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  vrijdag 9 juni 2017 @ 09:00:58 #160
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171566629
Ikke, wat een bink al! O+ Leuke foto!

Wat een leuke lieve foto van je drietal, Twinkle O+

Wat leuk, Nouk - een Dikkie Dik taart
En goede stats! Heeft ze nog last van de prikjes gekregen?

Welkom le_hibou!


Oh, ik was volgens mij vergeten te reageren op de foto van Max. Staat 'm goed die kuif :D O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')