Foo's, Metallica, Gagaquote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Dus wie gaan er volgend jaar headlinen?

In Europa toch maar een handvol? Waarvan de helft in Oost-/Noord-Europa, waar nog eens de helft gelegenheidsfestivals zijn om hun show te faciliteren.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als of de Foo's volgend jaar nog festivals gaan doen na die hele reeks dit jaar.

Volgens Jan zullen de Foo's, Pearl jam en Metalica wel weer komen...uiteindelijk heb je Kensington, Lil Kleine en O'Genequote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als of de Foo's volgend jaar nog festivals gaan doen na die hele reeks dit jaar.

Keer eens geen Foo Fighters geruchten zou ook wel eens leuk zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:19 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
In Europa toch maar een handvol? Waarvan de helft in Oost-/Noord-Europa, waar nog eens de helft gelegenheidsfestivals zijn om hun show te faciliteren.
 . Idem geld voor Pearl Jam en Metallica eigenlijk. Heb het idee dat het festival opeens teveel van die 3 namen afhankelijk lijkt te zijn. Wat voor een festival eigenlijk best zorgwekkend is. Ook gezien de Pinkpop achterban
. Idem geld voor Pearl Jam en Metallica eigenlijk. Heb het idee dat het festival opeens teveel van die 3 namen afhankelijk lijkt te zijn. Wat voor een festival eigenlijk best zorgwekkend is. Ook gezien de Pinkpop achterban  .
. 

Mjah eens, alhoewel het natuurlijk inmiddels wat jaartjes geleden is dat de Foo's en Pearl Jam er warenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Keer eens geen Foo Fighters geruchten zou ook wel eens leuk zijn. Idem geld voor Pearl Jam en Metallica eigenlijk. Heb het idee dat het festival opeens teveel van die 3 namen afhankelijk lijkt te zijn. Wat voor een festival eigenlijk best zorgwekkend is. Ook gezien de Pinkpop achterban
.
 Metallica mag zeker weleens overslaan, staan in het najaar al in de Ziggo Dome. Maar hen kennende plakken ze er graag een zomertje festivals achteraan; $$$.
 Metallica mag zeker weleens overslaan, staan in het najaar al in de Ziggo Dome. Maar hen kennende plakken ze er graag een zomertje festivals achteraan; $$$. 

Gelijk met BKS en GGM is nog niet zeker toch? En voor mij zou Foo Fighters, Pearl Jam en Metallica echt wel ondersteund moeten worden door leuke nieuwe acts, anders gaat het echt een been there, done that verhaaltje voor mij wordenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:42 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Mjah eens, alhoewel het natuurlijk inmiddels wat jaartjes geleden is dat de Foo's en Pearl Jam er warenMetallica mag zeker weleens overslaan, staan in het najaar al in de Ziggo Dome. Maar hen kennende plakken ze er graag een zomertje festivals achteraan; $$$.
En ik zou het anders ook niet weten, ze staan tegenover BKS én GMM, dus ze zullen echt wel met iets moeten komen hoor... Niet weer zo'n 'lui' jaartje als nu
 .
.  

Twee risico's op live gebied en een had die de vorige keer al niet voor een uitverkochte dag zorgde?quote:

Ook niet vergeten dat Muse en RHCP er respectievelijk al in 2015 en 2016 stonden. Arctic Monkeys voor het laatst in 2014 trouwens.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:32 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Twee risico's op live gebied en een had die de vorige keer al niet voor een uitverkochte dag zorgde?

Dan zou ik srs overwegen een kaartje te kopenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:54 schreef indiaantje89 het volgende:
En als headliner hoop ik (als hij een beetje opgeknapt is) op Kanye West een dag.

Kendrick als sub, en zet je op de 3fm wat rovk acts weg bijv. Avenged Sevenfold.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan zou ik srs overwegen een kaartje te kopen

AM in 2015 ook op eerste bks, wat overigens veruit het beste optreden was van de drie keer dat ik ze gezien heb.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:07 schreef DerJoris het volgende:
[..]
Ook niet vergeten dat Muse en RHCP er respectievelijk al in 2015 en 2016 stonden. Arctic Monkeys voor het laatst in 2014 trouwens.

Franz Ferdinandquote:Op zaterdag 10 juni 2017 09:32 schreef Harmankardon het volgende:
Ik begrijp de populariteit van de FF niet. Drie gitaristen die dezelfde drie akkoorden staan te spelen

Wellicht een idee om alle bezoekers achteraf een DVD te geven van alle optredens. Al heb je dan vaak copyright gejank helaas..quote:Op zaterdag 10 juni 2017 12:06 schreef KingRadler het volgende:
tegenwoordig heb ik de rust niet meer om te luisteren naar een band tijdens een concert, iedereen zit constant te filmen met hun Smartphone. Vroeger was alles beter, toen luisterde iedereen en ging uit zijn dak.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |