Waar gaat die bus heen? Weet iemand dat? Haltes?quote:Op maandag 5 juni 2017 23:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is echt irritant hoe jij jou mening altijd als enige juiste feit probeert te presenteren.
Hier, foto van bushalte op de Bunschoterstraat met ongeveer 50m verderop een fietsenrek. Goed het kan misschien 40m zijn.
[ afbeelding ]
dit is 50 meter - rechts het bushokjequote:Op maandag 5 juni 2017 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn fietsenrekken bij de bushalte, maar de fiets stond niet in het fietsenrek bij de bushalte, maar zo'n 50 meter verderop bij een boom bij een zijweggetje.
Hoezo zou het fietsenrek bij een halte moeten 'horen'?quote:Op maandag 5 juni 2017 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou zelfs eens op. Er is geen fietsenrek waar die fiets is gevonden.
En een fietsenrek dat bij de halte hoort op 50 m afstand is bizar.
Dank. Maar het heeft geen zin geloof ik..quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is gewoon bij de bushalte.
De bushalte beperkt zich niet tot het hokje.
Daarbij kun je in de link van RTV Utrecht gewoon lezen dat de fiets bij een boom stond, bij de bushalte zijn geen bomen, wel fietsenrekken, 50 meter verderop, bij de Monsigneur van de Weteringstraat (waar de fiets volgens alle berichtgeving gevonden is) staan wel bomen, en mensen zetten er ook nogal eens hun fiets bij een boom neer.
Amersfoort met treinstation.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:00 schreef Mishu het volgende:
[..]
Waar gaat die bus heen? Weet iemand dat? Haltes?
Moet wel photosjop zijn want volgens Whiskers is dit 'bizar'.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:58 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
deze staan op 40 meter
[ afbeelding ]
Langs de doorgaande weg.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:00 schreef agter het volgende:
Kunnen we zien hoe die buslijn loopt vanaf haar fiets richting huis?
Weet je wat het rare was? Toen dit topic begon zeiden (volgens mij) jij, nog iemand en ik dat we er een naar gevoel bij hadden. Vreemd hè?quote:Op maandag 5 juni 2017 23:57 schreef agter het volgende:
Ze heeft de bus moeten gebruiken op weg naar huis, omdat haar fiets er niet meer stond.
En dat heeft wellicht bijgedragen aan haar dood.
Volstrekt onmogelijk dit. Virtual Reality. Reptilians!quote:Op maandag 5 juni 2017 23:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is echt irritant hoe jij jou mening altijd als enige juiste feit probeert te presenteren.
Hier, foto van bushalte op de Bunschoterstraat met ongeveer 50m verderop een fietsenrek. Goed het kan misschien 40m zijn.
[ afbeelding ]
BI-ZARquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Weet je wat het rare was? Toen dit topic begon zeiden (volgens mij) jij, nog iemand en ik dat we er een naar gevoel bij hadden. Vreemd hè?
Hoe kom je er bij dat ze zaterdagavond wat van haar heeft laten horen? Dat is het 'm juist, sinds donderdagmiddag is er niks meer vernomen van haar. Het is dus mogelijk dat ook zij binnen enkele uren na haar vertrek van huis is omgebracht.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, als zij weggaat met 'mam tot het eten' op donderdagmiddag om 3 uur, dan vind ik het heel raar als ze pas zaterdagavond weer wat van zich zou laten horen. Het kan, tuurlijk.
Haar moeder was ook snel erg ongerust. Meldde (uit mijn geheugen) al om 8 uur 's svonds op Feesboek dat haar dochter niet thuis was gekomen en dat ze het niet vertrouwde. Dat is snel.
Maar komt ie langs die sloot, hoe dicht bij huis zijn er haltes?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Langs de doorgaande weg.
De enige bus die daar rijdt is de bus van Amersfoort naar Bunschoten en vice versa.
Hahahaa echt wel.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:59 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Was jij niet die PVV tokkie die foto's had gepost van mensen met een kleurtje waarvan je zeker wist dat ze de daders waren en die vervolgens zijn bedreigd en waarvan de politie heeft bevestigd dat ze niets te maken hebben met het verhaal en zelfs vrijwillig meegedaan hebben aan het zoeken?
Dat was jij hè?
Hou eens op. Je kunt ook gewoon de berichtgeving lezen en er vanuitgaan dat die niet verzonnen is, ipv photoshopjes van users als basis gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:02 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Moet wel photosjop zijn want volgens Whiskers is dit 'bizar'.
In de buurt van de Kronkel is een bushalte waar die bus langskomt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:04 schreef agter het volgende:
[..]
Maar komt ie langs die sloot, hoe dicht bij huis zijn er haltes?
Probeer te achterhalen waar ze uitgestapt zou zijn. Tussen huis en sloot.
Ik reageerde op iemands post.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:04 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ze zaterdagavond wat van haar heeft laten horen? Dat is het 'm juist, sinds donderdagmiddag is er niks meer vernomen van haar. Het is dus mogelijk dat ook zij binnen enkele uren na haar vertrek van huis is omgebracht.
Ho, iemand heeft die foto gepakt van die twee mannen, wat niet wil zeggen dat er geen twee mannen zijn die rondrijden in een zwarte auto en meisjes klemrijden!!!quote:Op maandag 5 juni 2017 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij nog even teruggelezen wat er in de media en door de politie gezegd is over dat die twee mannen van jou als dader werden beticht?
Er is helemaal geen berichtgeving over fietsenrekken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou eens op. Je kunt ook gewoon de berichtgeving lezen en er vanuitgaan dat die niet verzonnen is, ipv photoshopjes van users als basis gaan gebruiken.
Bron?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ho, iemand heeft die foto gepakt van die twee mannen, wat niet wil zeggen dat er geen twee mannen zijn die rondrijden in een zwarte auto en meisjes klemrijden!!!
Want die waren er dus wel.
Het meisje was op de fiets, gozer kan vlakbij het parkje uit de bus stappen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:04 schreef agter het volgende:
[..]
Maar komt ie langs die sloot, hoe dicht bij huis zijn er haltes?
Probeer te achterhalen waar ze uitgestapt zou zijn. Tussen huis en sloot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |