Klinkt als iets uit een aflevering van Jambers.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:13 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Nee bij mij gebeurde het niks. geen seks in busjes. Maar ik heb wel in andere topics ook over seks gehad, op een gewone en leuke manier over te brengen. Helaas reageerden sommige mensen wel negatief, maar dat kan ik mee goed leven.
Ah, eerste keer dat ik lees dat Savannah ook door een misdrijf om het leven is gekomen (of in ieder geval dat is wat ze denken)quote:
Ja denk ik het ook wel.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ah, eerste keer dat ik lees dat Savannah ook door een misdrijf om het leven is gekomen (of in ieder geval dat is wat ze denken)
Nee, dat staat vast.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ah, eerste keer dat ik lees dat Savannah ook door een misdrijf om het leven is gekomen (of in ieder geval dat is wat ze denken)
Ja bedankt, maar hier gaat het topic al 10 delen over.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:32 schreef Ven1972 het volgende:
Met Savannah kan er van alles gebeurd zijn waar iedereen eigen theorie heeft, zowel door een misdrijf niet meer uitgesloten is. De jongen waarmee Savannah contact mee had, is erg geschrokken nadat Savannah dood in de sloot lag, kan ook een motief zijn, volgens een andere user hier op de forum. Maar Savannah is met een groep mede-leerlingen donderdagmiddag weg voor een schoolopdrachten, met haar woorden van: "ik kom terug tegen het etenstijd, mam", maar ze keerde niet huiswaarts, is dit echt gebeurd??? Ik kan hier op geen antwoord geven, maar volgens jullie heeft de politie niet gecheckt of dat echt gebeurd was. Kan een smoesje zijn, ik denk dat zij naar haar vriend ging die ze kende via social media. Ze was waarschijnlijk verliefd op die jongen die ze heeft ontmoet via social media, heel apart en gevaarlijk. Daarom kan ze ook echt naïef zijn geweest op zijn verzoek in te gaan.
Hoe is Savannah om het leven gekomen?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.politie.nl/mi(...)derland&distance=5.0
Maar dat moet patholoog uitzoeken wat doodsoorzaak van Savannah is.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoe is Savannah om het leven gekomen?
De politie gaat er van uit dat Savannah door een misdrijf om het leven is gebracht. Het onderzoek moet uitwijzen wat de exacte doodsoorzaak is.
Gaat er van uit staat er toch? Dat lees ik niet als een bevestiging. Want bij Romy staat dat uit onderzoek gebleken is dat het een misdrijf is, dus geen twijfel over mogelijk. Terwijl dat bij Savannah niet het geval is.
Nee, het staat dus niet vast dat het een misdrijf is.
No shit Sherlock.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:40 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Maar dat moet patholoog uitzoeken wat doodsoorzaak van Savannah is.
Ben benieuwd of ze dan toch al meerdere dagen in het water heeft gelegen.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
De politie gaat er van uit dat Savannah door een misdrijf om het leven is gebracht. Het onderzoek moet uitwijzen wat de exacte doodsoorzaak is.
Gaat er van uit staat er toch? Dat lees ik niet als een bevestiging. Want bij Romy staat dat uit onderzoek gebleken is dat het een misdrijf is, dus geen twijfel over mogelijk. Terwijl dat bij Savannah niet het geval is.
Je hebt gelijk, ze zijn bij het eerste meisje stelliger. Die was ook sneller gevonden dus neem aan dat de doodsoorzaak dan ook een stuk sneller te herleiden is.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zal zeker mee kunnen spelen. We weten ook niet of Savannah nou donderdag al om het leven is gekomen of pas later.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ze zijn bij het eerste meisje stelliger. Die was ook sneller gevonden dus neem aan dat de doodsoorzaak dan ook een stuk sneller te herleiden is.
Waar hebben wij dit soort geniale bagger toch aan te dankenquote:Op maandag 5 juni 2017 20:36 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Okay, we weten het zeker dat meisjes van 12-20 jaar heel naïef kunnen zijn om in te trappen met een internetdater met grote gevolgen hier van. Maar ze verklappen heel vaak niet tegen haar ouders over haar date, zowel ze blaakt van te veel zelfvertrouwen, Sommige meiden van 14 kunnen best volwassenen overkomen tegen haar leeftijdsgenoten.
Misschien dat het ene meisje duidelijk aantoonbare sporen van geweld had,. Bij verwurging bij de keel is dat moeilijker aantoonbaar. Of misschien haar mond of neus dichtgehouden zodat ze geen zuurstof meer kreeg.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 5 juni 2017 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is 's nachts ook kouder dan buiten, dus je hebt wel gelijk.
Waar staat 'vanaf donderdag' en gisteren is ze uit het water gehaald.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is 's nachts ook kouder dan buiten, dus je hebt wel gelijk.
In de sloot liggen als je nog niet vermist wordt.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:52 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ok, maar het kan ook zijn dat zij voor donderdag in water lag....we weten het nog niet en de politie ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |