quote:Op maandag 5 juni 2017 19:47 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een grote zaak in de geschiedenis van Nederlandse politie.
Denk dat de politie niet de fout in wil gaan achteraf in deze zaak.quote:
Hopelijk wel aangelijnd en gemuilkorfd.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Nou... mensen kunnen nu juist dichterbij komen en volgensmij zelfs naar het slootje waar ze gevonden is. Ik zie buiten al weer tig mensen met honden lopen.
Dat er veel meer speelt dan alleen vermoord of gewurgd zijn, en ze zijn ook niet goed behandeld zijn door de misdadigers. Maar denk maar eens dat ze een tijdje contact met elkaar hebben gelegd via Facebook of Twitter, SnapChat of iets dergelijks.quote:
Het treft ons in Nederland heel erg dat het om minderjarigen gaat en rijzen ook veel vragen over hoe dit kan gebeuren dat meerderjarige jongens meisjes kan vermoorden of wurgen.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Denk dat de politie niet de fout in wil gaan achteraf in deze zaak.
Het wordt denk ik wel tot de puntjes uitgezocht zeker als het om minderjarigen gaat.
kan je niet lezen...ik heb er nadrukkelijk politie.nl bij gezet.....quote:
Wat speelt er dan meer?quote:Op maandag 5 juni 2017 19:50 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat er veel meer speelt dan alleen vermoord of gewurgd zijn, en ze zijn ook niet goed behandeld zijn door de misdadigers. Maar denk maar eens dat ze een tijdje contact met elkaar hebben gelegd via Facebook of Twitter, SnapChat of iets dergelijks.
Ah, ze hebben het oude bericht gebruikt en de update datum bovenaan is nog steeds van gisteren... lekker dan.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
kan je niet lezen...ik heb er nadrukkelijk politie.nl bij gezet.....
vooruit dan maar weer
https://www.politie.nl/nieuws/2017/juni/4/03-bunschotenqa.html
ja, ik vermoed dat ze ook vele keren afspraakjes met elkaar hebben gemaakt via internet voor een date. En verder weten we het nog niet hoe dit afgelopen is.quote:
Hij doelt waarschijnlijk weer op sex, neuken in busjes etc. Op de een of andere manier vindt hij dat heel belangrijk om telkens weer op te brengen of suggestief te insinuerenquote:
Dat Savannah en de jongen elkaar al kenden en elkaar al vaker zagen.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:56 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
ja, ik vermoed dat ze ook vele keren afspraakjes met elkaar hebben gemaakt via internet voor een date. En verder weten we het nog niet hoe dit afgelopen is.
Het hoeft niet altijd met sex, neuken in busjes en etc te maken als het om een moord gaat. Vooral kan het oorzaak zijn dat het altijd om een grote woordenwisseling of meningsverschil gaat met een slechte afloop. Minstens kan het ook zijn dat iemand de afspraak niet na komt met iemand die haar of hem later voor vermoordt, veelal gaat het om geldafspraken.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:56 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Hij doelt waarschijnlijk weer op sex, neuken in busjes etc. Op de een of andere manier vindt hij dat heel belangrijk om telkens weer op te brengen of suggestief te insinueren
Die laatste kan het heel erg heftig zijn geweest voor een jonge die Savannah kent.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:59 schreef agter het volgende:
[..]
Dat Savannah en de jongen elkaar al kenden en elkaar al vaker zagen.
Ja. Dat kan ook.
Misschien is er gewoon iets gruwelijks mis gegaan. En is de jongen in paniek geraakt.
Jij kent haar?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:01 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Die laatste kan het heel erg heftig zijn geweest voor een jonge die Savannah kent.
Nee, ik ken haar niet.. maar ik bedoel de jongen waar mee ze mogelijk een date mee heeft gehad via internet.quote:
Het is echt niet verstandig dat je je eigen ervaringen als basis voor je posts in dit topic blijft gebruiken, zeker niet met jouw achtergrond.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:04 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Nee, ik ken haar niet.. maar ik bedoel de jongen waar mee ze mogelijk een date mee heeft gehad via internet.
Wat is er dan gebeurd, denk jij?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:01 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Die laatste kan het heel erg heftig zijn geweest voor een jonge die Savannah kent.
Weet ik, maar ik bedoelde wel goed zowel het niet om mijn eigen ervaring gaat... Het gaat hier echt niet om mij in deze topic, maar echt om Savannah en die jongen waar ze mee contact had.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is echt niet verstandig dat je je eigen ervaringen als basis voor je posts in dit topic blijft gebruiken, zeker niet met jouw achtergrond.
Maar toen het om jou ging, wat er gebeurde er toen precies? Ging het toen ook om seks in busjes?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:10 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik bedoelde wel goed zowel het niet om mijn eigen ervaring gaat... Het gaat hier echt niet om mij in deze topic, maar echt om Savannah en die jongen waar ze mee contact had.
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:10 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Maar toen het om jou ging, wat er gebeurde er toen precies? Ging het toen ook om seks in busjes?
Nee bij mij gebeurde het niks. geen seks in busjes. Maar ik heb wel in andere topics ook over seks gehad, op een gewone en leuke manier over te brengen. Helaas reageerden sommige mensen wel negatief, maar dat kan ik mee goed leven.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:10 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Maar toen het om jou ging, wat er gebeurde er toen precies? Ging het toen ook om seks in busjes?
Log uit en ga iets nuttigs doen ofzo. Je medicijnen nemen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:01 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |