Niks van aantrekkenquote:Op maandag 5 juni 2017 22:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Foto's heb ik wel gezien maar was een algemene shoot. PD heb ik nergens gezien en dat hoeft ook niet. Ik weet ook niet of er wel of niet ondiepere gedeeltes liggen. Was ook maar een domme overpeinzing, zag ik. ;-)
Het is je vergevenquote:
Ja? Hoe lang duurt het gemiddeld voor een 14 en 16-jarige bekent?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:39 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Zover Peter R. wist hebben beide daders nog niet bekend.
Houden ze lang vol voor een 14 en 16-jarige
(Oude) Google maps foto van de PD locatie (al eerder gepost door iemand. Sorry, weet even niet meer door wie).quote:Op maandag 5 juni 2017 22:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Foto's heb ik wel gezien maar was een algemene shoot. PD heb ik nergens gezien en dat hoeft ook niet. Ik weet ook niet of er wel of niet ondiepere gedeeltes liggen. Was ook maar een domme overpeinzing, zag ik. ;-)
Pardon?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:39 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Zover Peter R. wist hebben beide daders nog niet bekend.
Houden ze lang vol voor een 14 en 16-jarige
Als dit serieus is dan moet je echt even terug naar school.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:37 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Nee, ik schrijf gewoon Nederlands, ik ben echt Nederlands.
Eerlijk geen idee, althans geen statistisch onderbouwd idee.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ja? Hoe lang duurt het gemiddeld voor een 14 en 16-jarige bekent?
Het is vooral de vraag hoelang het duurt voor Peter R de Vries weet dat een verdachte bekend heeft.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Peter heeft het hele weekend voetbal zitten kijken, vandaag een connectie gebeld en dat levert weer 2500 euro op.quote:
Eerst nachtje vastzetten, die uren tellen nog niet en dan rond 9:00u begint verhoor.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat was suggestief/ beetje sarcastisch bedoeld. Als in MOCHTEN zij wél de daders zijnquote:Op maandag 5 juni 2017 22:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Pardon?
Dat ze verdachten zijn betekent natuurlijk niet meteen dat ze het hebben gedaan. Ik denk dat een vermoedelijk (bijna) vriendje altijd als eerste verdachte wordt aangemerkt wanneer het om meisjes/jonge vrouwen gaat. Eerst maar eens afwachten.
door mij...quote:Op maandag 5 juni 2017 22:42 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
(Oude) Google maps foto van de PD locatie (al eerder gepost door iemand. Sorry, weet even niet meer door wie).
[ afbeelding ]
Peter had het ook meteen over een zedendelict. Dat staat toch nog nergens vast?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is vooral de vraag hoelang het duurt voor Peter R de Vries weet dat een verdachte bekend heeft.
Misschien houden ze het wel niet vol.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Misschien houden ze het wel vol om te blijven ontkennen die jochies
Die slaan zo door.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Klopt. Was vooralsnog speculatie/gerucht van 'familielid' (?) van Romy op Facebook.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:48 schreef agter het volgende:
[..]
Peter had het ook meteen over een zedendelict. Dat staat toch nog nergens vast?
(Voor ons, gewone mensen)
Zeker niet. Je weet toggquote:Op maandag 5 juni 2017 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks van aantrekken![]()
PD was nabij het bruggetje meen ik.
Als er niet een klein beetje bij geneukt is vindt Peter het minder interessant.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:48 schreef agter het volgende:
[..]
Peter had het ook meteen over een zedendelict. Dat staat toch nog nergens vast?
(Voor ons, gewone mensen)
Lijkt me lastig hoor voor een 14-jarige. Al dagen in de stress waarschijnlijk. Of het moeten van die koele kikkers zijn die er niks om geven.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |