Die sloot is hier gepost en is breed en diep (op die foto's iig).quote:Op maandag 5 juni 2017 22:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat ik zat te denken; door het warme weer van die dagen zal in een ondiepe sloot het water verdampen, toch?
Als ze er donderdagavond al neergelegd is, deels onder water, en door de verdamping het lichaam steeds zichtbaarder werd naarmate de dagen verstreken, kan het verklaren waarom het lichaam nu wél gezien werd en niet eerder dan je zou verwachten, op zo'n redelijk drukke plaats.
Ze is dezelfde dag of nacht overleden en vervolgens gedumpt in het toen iets diepere slootje nog.
Dader[s?] gaat naar huis en niemand zal hem missen of onraad ruiken.
Waarom lopen?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja dat is waar
hoever lopen was het van die bushalte naar de plaats delict dan.....
Voor jouw informatie Harvard.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:30 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Heb jij het speciaal onderwijs wel af weten te maken?
Ja, die gaat er idd. Lijn 76 als ik het goed onthouden heb. Bron: Leandra oa.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:28 schreef agter het volgende:
Gaat er een buslijn van de halte van de fiets in de richting waar ze gevonden is?
Dan is het verhaal duidelijk.
De fiets zou zijn gevonden aan de Monsigneur van de Weteringstraat, die ligt een eindje voorbij de bushalte in de richting van Amersfoort en ongeveer ter hoogte van de bushalte richting Bunschoten aan de overkant van de weg.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ze kan ook haar fiets daar hebben neergezet omdat er een fietsenrek was. En wellicht hebben ze juist een afspraak gemaakt bij de bushalte omdat het een herkenbaar punt is. En misschien was hij wel met de bus.
Ik denk dat je fantasie met je op de loop gaat.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat denk je zelf man
Die goser zal psychisch wel helemaal gek geworden zijn na zijn daad.....
Ik denk dat hij dagen onder grote stress heeft geleefd met de vraag hoe kon dit nou gebeuren
Het zou logischer zijn geweest als hij op de vlucht was geslagen....
Nee, dat was Savannah inderdaad.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:32 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ze was herstellende van een hernia dus ze zal vast niet ver hebben gelopen.
Of was dat het andere meisje?
Probeer je met deze zin nou te suggereren dat je bent afgestudeerd aan de Harvard University in Cambridge?quote:
Ja klopt, Savannah had onlangs een operatie gehad vanwege herniaklachten. Ze liep hierdoor nog vreemd/moeilijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:32 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ze was herstellende van een hernia dus ze zal vast niet ver hebben gelopen.
Of was dat het andere meisje?
Ze is helemaal niet 20 km van haar fiets gevonden.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:29 schreef agter het volgende:
[..]
Met de bus?
Als die lijn er rechtstreeks is.
Naar waar ze ongeveer gevonden is.
Ik denk niet dat ze ver van die plek de nacht (nachten) doorgebracht hebben.
quote:Hoe lang duurt het voor een waterlijk komt bovendrijven?
“Dat hangt samen met de mate van ontbinding, met gasvorming en met kleding. De gasvorming maakt dat het lichaam opzwelt en naar boven komt drijven. Kleding kan daarentegen zorgen voor verzwaring, waardoor het langer duurt voor een lichaam boven water komt.
Het primaire rottingsproces komt niet door het water, maar door de darmflora. Dus niet zozeer door bacteriën van buiten, maar van in het lichaam. Het ontbindingsproces gaat dus niet sneller of langzamer in vies water. Globaal kan je zeggen dat een lichaam in de zomer na twee dagen komt bovendrijven. In het late voorjaar en vroege najaar is dat tussen de drie en vijf dagen. In het vroege voorjaar en het late najaar ligt dat tussen de tien en veertien dagen.”
Er stond ook ergens "bij een boom" idd.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, zeg in een latere post ook dat hij op de standaard stond. Maar er was ook iets met bomen of begroeiing meen ik. Wellicht weet Leandra nog hoe dat precies zat.
Nou, dat stelt dan ook niks meer voor als dat waar is.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:34 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Probeer je met deze zin nou te suggereren dat je bent afgestudeerd aan de Harvard University in Cambridge?
![]()
![]()
is dat zoquote:Op maandag 5 juni 2017 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat je fantasie met je op de loop gaat.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet 20 km van haar fiets gevonden.
Ik wacht gewoon rustig af wat er uit het onderzoek komt.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is dat zo
Verplaats jij je dan even in een moordenaar en vertel me wat je zou doen en hoe je zou voelen...
Ik denk dat die jongen misschien uit paniek heeft gehandeld omdat hij dacht dat hij beschuldigd zou worden van aanranding of verkrachting.
Ik kan me niet voorstellen dat hij naar haar toe ging om haar te vermoorden.
Nee, ik schrijf gewoon Nederlands, ik ben echt Nederlands.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schrijf jij je teksten soms in Swahili om ze vervolgens door Google Translate te halen en ze hier te plakken?
Nee, je reageert op iemand die dat wel zegt. Ik wou je alleen even laten weten dat wat die user zegt niet klopt.quote:
Zover Peter R. wist hebben beide daders nog niet bekend.quote:
Foto's heb ik wel gezien maar was een algemene shoot. PD heb ik nergens gezien en dat hoeft ook niet. Ik weet ook niet of er wel of niet ondiepere gedeeltes liggen. Was ook maar een domme overpeinzing, zag ik. ;-)quote:Op maandag 5 juni 2017 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die sloot is hier gepost en is breed en diep (op die foto's iig).
Daders? Verdachtenquote:Op maandag 5 juni 2017 22:39 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Zover Peter R. wist hebben beide daders nog niet bekend.
Houden ze lang vol voor een 14 en 16-jarige
Dan zou ik maar eens terug naar school gaan, er is echt geen touw aan vast te knopen.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:37 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Nee, ik schrijf gewoon Nederlands, ik ben echt Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |