abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171480400
hoi w as druk op het buro vandaag, eerst even werken aan een dader profiel, en dat begint altijd eerst met het wegstrepen van bepaald soort dader, en dan kijken wat je overhoud,

ja suris doen dat meestal nooit, ja behalve na relatie van 3 jaar willen ze nog soms wel eens ere wraak nemen als de vrouw dan opeens voor een ander gaat kiezen dus die strepen we weg , dader is ook ws geen autochtoon, die willen niet naar jail ey dus passen goed op, dus die kunnen ook weg , dan blijven er nog over : arabieren, marokanen of afhanen ofzo.... soms ook opeens een pool,
pi_171480498
Ik zou beginnen met grondonderzoek. Als je een schoenafdruk vindt kun je dat profiel gebruiken.

Dat kun je dan zegmaar omgekeerd gipsen. En dan is het misschien een gypsy.
pi_171480551
Je hoeft niet voor elke hersenscheet een topic te openen. bedankt.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_171480565
Ja of je vindt een adidasslipperprofiel. Dat zou ook wel richting een bepaalde groep wijzen!!
pi_171480592
quote:
7s.gif Op maandag 5 juni 2017 18:54 schreef SecretPret het volgende:
Je hoeft niet voor elke hersenscheet een topic te openen. bedankt.
hoi mensen als jij maken het forum saai, in engeland waar ik 3 jaar gewerkt heb op een forum klaagde nooit iemand dat een topic slecht of saai was, dan negeren ze gewoon een topic en als iemand anders dan het topic wel leuk vind dan reageren ze wel...
pi_171480620
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 18:56 schreef possetje het volgende:

[..]

hoi mensen als jij maken het forum saai, in engeland waar ik 3 jaar gewerkt heb op een forum klaagde nooit iemand dat een topic slecht of saai was, dan negeren ze gewoon een topic en als iemand anders dan het topic wel leuk vind dan reageren ze wel...
dus als mensen te vaak gaan zeiken dat een topic kut is, jaag je steeds ook mensen weg van het forum, en wat houd je dan over? een forum wat steeds stiller begint te worden en dus saai...
pi_171480643

Ik snap het niet meer. ;(
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_171480667
...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')