Bergkamp lekker naar Arsenal wegpromoveren. Die ligt met iedereen in de clinch, wordt een beetje problematisch imo.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:06 schreef Brammess het volgende:
Bergkamp is ook Ajacied
Boszgod
Jonkgod
Jongkindgod
Roger of dat knulletje van Mainz?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ].
Schmidt overigens een voorname kandidaat, maar godverdomme man. Hier kan ik echt mad om worden met die zogenaamde cultuurbewakers op de achtergrond. Teringzooi, teringzooi, teringzooi. Het ga je goed, Boszgod.
Was ik al bang voor. Als dit waar is, fuck die ego's. Clubbelang helaas nog lang niet de gemeenschappelijke deler. Vaarwel monsieur Bosz.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ].
Schmidt overigens een voorname kandidaat, maar godverdomme man. Hier kan ik echt mad om worden met die zogenaamde cultuurbewakers op de achtergrond. Teringzooi, teringzooi, teringzooi. Het ga je goed, Boszgod.
Nou, dat is dan nog ietsquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
'Cultuurbewaker'.
[..]
Roger. Dat van Mainz was nooit serieus. Daar maakten knip- en plaksites een gerucht van terwijl Sky Sports DE alleen zei op Twitter dat ze hem een leuke kandidaat vonden ter opvolging.
godvertering en zou he tliefst nog andere dingen zeggenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ].
Bergkamp en Overmars op de boot naar Londen. En voor hun kijken naar competente mensen, en geen volk met uitsluitend Ajax bloed en 200 interlands...dat zegt namelijk weinig.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje pijnlijk wel dat Bergkamp kennelijk zoveel invloed heeft dat hij wel mag blijven en de trainer die zoveel beter voetbal heeft laten zien en EL-finale heeft gehaald maar gewoon weg moet...
Tijd voor een nieuwe schoonmaak zou je bijna zeggen
en Spijkermanquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zal wel om Bergkamp en L'Ami gaan gok ik zo. De rest is al wel zo weg in jeugdopleiding
Als ze nog iets langer hadden nagedacht hadden ze er misschien achter gekomen dat Bosz behouden misschien ook wel een aardige optie isquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:52 schreef skysherrif het volgende:
Roger Schmidt wel interessante vervanger, hebben ze er iig over nagedacht
Voordat wel verder gaan over vervangers nog even lekker ragen en mad worden om bergkampgatequote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:52 schreef skysherrif het volgende:
Roger Schmidt wel interessante vervanger, hebben ze er iig over nagedacht
Ons kent onsgenotquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje pijnlijk wel dat Bergkamp kennelijk zoveel invloed heeft dat hij wel mag blijven en de trainer die zoveel beter voetbal heeft laten zien en EL-finale heeft gehaald maar gewoon weg moet...
Tijd voor een nieuwe schoonmaak zou je bijna zeggen
Maar Bosz zat niet bij hun in een koud badje met champagne en de CL- bokaal in 95.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje frappant dat de cultuurbewakers gaan janken nu Ajax meer dan ooit juist des Ajax speelt
Begint een beetje een rotte appel imago te krijgen .quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:53 schreef Tagliano het volgende:
Blijft curieus dat de man die je het minste hoort van allemaal iedereen de tent uit vecht
Tsja, volgens mij hoef je als ajax speler ook niet meteen de grootste ajax fan te zijn. Gaat sommigen meer om eigenbelang.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje frappant dat de cultuurbewakers gaan janken nu Ajax meer dan ooit juist des Ajax speelt
Netto en Van der Sar zouden hierboven moeten staan als directie. Bergkamp is ongetwijfeld goed voor jonge spelers als Dolberg maar laat besturen maar aan andere mensen over.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsja, volgens mij hoef je als ajax speler ook niet meteen de grootste ajax fan te zijn. Gaat sommigen meer om eigenbelang.
Man man man wat is Ajax soms toch een kutclub met al die kampen en politieke aids.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ].
Laat hem alsjeblieft snel naar Arsenal oprotten dan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:53 schreef Tagliano het volgende:
Blijft curieus dat de man die je het minste hoort van allemaal iedereen de tent uit vecht
Het komt echt nooit meer goed ook met Ajax, iedereen vindt zijn ego belangrijker dan de club.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:57 schreef Tagliano het volgende:
Kutclub is het toch eigenlijk ook he
Denk je net dat er echt gebouwd kan worden, nota bene een Europese finale en heb je blijkbaar ook nog een trainer die door wil
Moet meneer Bergkamp even melden dat het toch nog niet helemaal lekker gaat en tieft maar op met je Bosz
Ik denk niet dat een protest heel veel uitmaakt, de club is toch door en door verrot van binnen. Dat krijg je nooit meer goed, als deze figuren weggaan krijg je daarna weer de volgende machtswellustelingen met een bizar groot ego.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:59 schreef skysherrif het volgende:
Zou fijn zijn als we met alle supporters online nou wel eens echt een protest kunnen vormen.
Je moet het ze nageven, feyenoord supporters doen dat wel. Goed ze slopen daarbij de boel, maar dat vind ik eigenlijk nog beter dan dat laffe gedrag van onze supporters.
Beetje mad ook omdat ik daar 2 jaar geleden ong in mn eentje stond bij het parkeerdek
En dat in naam van Cruijff om het nog iets walgelijker te makenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het komt echt nooit meer goed ook met Ajax, iedereen vindt zijn ego belangrijker dan de club.
Echt walgelijk
Ja dat vond ik een paar maanden terug al bizar dat van der Sar en Overmars daarmee gingen dwepenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dat in naam van Cruijff om het nog iets walgelijker te maken
Gadverdamme man
Wat heeft dat "technische hart" ons eigenlijk gebracht? Het is meer een vriendenclubje samen in de pluche. Die bang worden als er echte competente mensen langskomen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een protest heel veel uitmaakt, de club is toch door en door verrot van binnen. Dat krijg je nooit meer goed, als deze figuren weggaan krijg je daarna weer de volgende machtswellustelingen met een bizar groot ego.
Hey, je bent geen mod meerquote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij moet vooral Bergkamp gewoon oprotten. Waarom heeft die man zoveel macht dat hij na Jonk ook Bosz weg kan sturen?
Die zal het er wel op hebben gegooid dat een trainer maar een passant is, ofzoquote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij moet vooral Bergkamp gewoon oprotten. Waarom heeft die man zoveel macht dat hij na Jonk ook Bosz weg kan sturen?
Wie ben jijquote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:02 schreef GGMM het volgende:
Och een conflict en hij loopt gelijk weg.
Oprotten dan.
HEY WAT IS DITquote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |