quote:Op maandag 5 juni 2017 18:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik een TIA kreeg, maar bedankt verder.
Bedankt Hansquote:Op maandag 5 juni 2017 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Eventuele (!) mogelijkheid is idd:
-jongen wil meer
-meisje wil dat niet
-jongen dringt fysiek aan
-meisje boos/huilt
-jongen denkt 'fuck, die gaat me aangeven voor aanranding, ik moet zorgen dat ze haar bek houdt'
Je hoeft niet per se boos te zijn om iemand tot zwijgen te willen brengen, kan ook uit angst dat er anders iets uitkomt. Bijvoorbeeld.
Ik kan me heel goed voorstellen dat jij op je privacy gesteld bent. Zeker na vandaag.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:02 schreef Ven1972 het volgende:
Mensen, kijk goed uit met jullie antwoorden hoe dan ook op Facebook of Twitter over deze zaak willen plaatsen. Ik plaats zelf ook niet zo veel meer over uit mijzelf op de Facebook en Twitter, want mijn privéleven gaat niemand wat aan... ik ben echt heel erg gesteld op mijn eigen privacy. Jullie hebben ook recht op privacy volgens de wet.
Wat mij betreft is heksenjacht op social media echt heel gevaarlijk voor wie dan ook te maken heeft, maar daar ga ik niet op in.
Jullie maken volgens mij veel te druk om alles, maar ik bekijk nuchter uit hoe de zaak zal ontwikkelen rondom Savannah en Romy, ieder apart van elkaar.
Leuk he, ben je nu al over heen?quote:Op maandag 5 juni 2017 18:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik een TIA kreeg, maar bedankt verder.
De kans is wel levensgroot dat wel gebeurd was. Dat denk ik wel dat het bij 2 meisjes zijn voorgekomen.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
-jongen wil meer
-meisje wil dat niet
-meisje boos/huilt
-jongen denkt 'fuck, die gaat me aangeven voor aanranding, ik moet zorgen dat ze haar bek houdt'
Je hoeft niet per se boos te zijn om iemand tot zwijgen te willen brengen, kan ook uit angst dat er anders iets uitkomt. Bijvoorbeeld.
Ben er een paar uurtjes uit geweest. Tot een uur of 3 was ik nog op de hoogte.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik toch niet. Geen dank.
Man, jij kwam hier je gore fantasie spuien dat Savannah 'met haar dader in een busje geneukt' zou hebben.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:02 schreef Ven1972 het volgende:
Mensen, kijk goed uit met jullie antwoorden hoe dan ook op Facebook of Twitter over deze zaak willen plaatsen.
Dank je, maar dat is vaak zo. na die rare reacties van mede FOK!ers die mij aangevallen hebben.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat jij op je privacy gesteld bent. Zeker na vandaag.
ach in sommige cultures worden zo al boos als je verkeerd kijkt.... dus als ze dan afgewezen wordenquote:Op maandag 5 juni 2017 18:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als het echt die 2 jongens zijn is het niet zo moeilijk.
Die jongens wilden meer dan die meisjes wilden.
Waarom die jongens dan zo boos werden? Geen idee.....
quote:Op maandag 5 juni 2017 19:07 schreef Duveldrinker het volgende:
Die kansloze debiel die diw foto op Facebook van de 'mogelijke' daders heeft gezet mag ook zich ook wel ff verantwoorden voor de rechter , wat een idioten heb je toch op die Social media.
Niet alleen op social media... ook op internetfora.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:07 schreef Duveldrinker het volgende:
Die kansloze debiel die diw foto op Facebook van de 'mogelijke' daders heeft gezet mag ook zich ook wel ff verantwoorden voor de rechter , wat een idioten heb je toch op die Social media.
Ik geef ze geen advies, maar een tip. Ik ben echt niet hier over mijn gore fantasie te spuien over seks en wat. Dat gaat hier niet in deze topic over!quote:Op maandag 5 juni 2017 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Man, jij kwam hier je gore fantasie spuien dat Savannah 'met haar dader in een busje geneukt' zou hebben.
Jij bent echt de állerlaatste om anderen advies te geven over wat ze moeten posten.
Misschien kan die kansloze debiel die hier in dit topic zei 100 procent zeker te weten dat dat de daders waren direct even mee.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:07 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik heb net je topic in Het Keldertje gelezen. Sicko!!!quote:Op maandag 5 juni 2017 19:10 schreef Ven1972 het volgende:
Ik ben echt niet hier over mijn gore fantasie te spuien over seks en wat. Dat gaat hier niet in deze topic over!
Iemand heeft die foto gemaakt en het op Facebook geflikkerd.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet alleen op social media... ook op internetfora.
Natuurlijk is dat schandalig. Maar de mensen die het massaal delen en nog veel liever willen zien dat die mannen de daders of andere aanvallers zijn, dat is een enorme groep en dat is nog veel erger dan een debiele individuquote:Op maandag 5 juni 2017 19:07 schreef Duveldrinker het volgende:
Wie, Poepz0r?quote:Op maandag 5 juni 2017 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien kan die kansloze debiel die hier in dit topic zei 100 procent zeker te weten dat dat de daders waren direct even mee.
Ja die mag ook bezoekje krijgen van de polizei.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien kan die kansloze debiel die hier in dit topic zei 100 procent zeker te weten dat dat de daders waren direct even mee.
Oh gelukkig, het motief is bekend.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
-jongen wil meer
-meisje wil dat niet
-meisje boos/huilt
Dat zal toch best een vreemde gewaarwording zijn, niet?quote:Op maandag 5 juni 2017 19:08 schreef Infection het volgende:
Volgensmij is het plaats delict weer vrijgegeven. Bruggetjes worden niet meer bewaakt en ik zie al weer kinderen voetballen op de veldjes op het sportpark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |