Ik dacht even dat ik een TIA kreeg, maar bedankt verder.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:45 schreef Captain_Ghost het volgende:
Toen er een nieuws over dood van 2 jonge meisje, dachten we aan volwassen dader zijn.
Uiteindelijk blijkt het is een KIND een 16 jarige. Dat maakt nog triester en bizar dan nu al is.
Heel fok! dacht vast net zo.. Nu moeten ze anders gaan bekijken, nu dader een minderjarige is.
Waarom doet kind dat nou? was die kind wel goed opgevoed? Of speelde er iets anders achter.
We kunnen alleen even wachten op politie zijn onderzoek. Misschien komt er antwoorden boven drijven. Verdere speculeren zijn zinloos.
En de politie niet om Nederland te pleasen.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Daar word ik niet voor betaald door fok
Is dit vertaald via Google Translate ofzo?quote:Op maandag 5 juni 2017 18:45 schreef Captain_Ghost het volgende:
Toen er een nieuws over dood van 2 jonge meisje, dachten we aan volwassen dader zijn.
Uiteindelijk blijkt het is een KIND een 16 jarige. Dat maakt nog triester en bizar dan nu al is.
Heel fok! dacht vast net zo.. Nu moeten ze anders gaan bekijken, nu dader een minderjarige is.
Waarom doet kind dat nou? was die kind wel goed opgevoed? Of speelde er iets anders achter.
We kunnen alleen even wachten op politie zijn onderzoek. Misschien komt er antwoorden boven drijven. Verdere speculeren zijn zinloos.
quote:Op maandag 5 juni 2017 18:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik een TIA kreeg, maar bedankt verder.
Toevallig betaal ik heel veel belasting.......quote:Op maandag 5 juni 2017 18:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
En de politie niet om Nederland te pleasen.
quote:Op maandag 5 juni 2017 18:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Toevallig betaal ik heel veel belasting.......![]()
Dus ze hebben zich maar aan mijn wensen te schikken.
Het nieuws verwerken. Men wil het begrijpen dus zoekt men naar antwoorden.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:47 schreef Eenskijken het volgende:
iedereen heeft hier al 100x geroepen dat speculeren zinloos is, wat doet iedereen dan nog?
quote:Op maandag 5 juni 2017 18:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het nieuws verwerken. Men wil het begrijpen dus zoekt men naar antwoorden.
100% feiten verlangen waarbij de manier van interpreteren ook al vaststaat, is in niemands belang. Kan je elke gesprek wel meteen beëindigen.
Dus bijzonder sneu dat er langspeelplaten zijn die continu herhalen dat er gespeculeerd wordt en dat dit toch echt niet de bedoeling is. Klik dan het topic weg en rot op want je weet ook wel dat er geen nieuws is en volg gewoon de NOS en de standaard kranten (en succes met het verwerken van speculatie daar)
Als het echt die 2 jongens zijn is het niet zo moeilijk.quote:
Klaas zou toch alles moeten weten!quote:Op maandag 5 juni 2017 18:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als het echt die 2 jongens zijn is het niet zo moeilijk.
Die jongens wilden meer dan die meisjes wilden.
Waarom die jongens dan zo boos werden? Geen idee.....
Klaas, je geeft zelf het antwoord al.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja, Peter Bosz gaat morgen bij Borussia Dortmund een contract tekenen.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:02 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik kan niet alles teruglezen, maar is er nog nieuws?
Nu toe nog heel weinig nieuws.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:02 schreef Kim-Holland het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)omy-en-savannah.htmlquote:Op maandag 5 juni 2017 19:02 schreef Kim-Holland het volgende:
Neequote:Op maandag 5 juni 2017 19:02 schreef Kim-Holland het volgende:
quote:Op maandag 5 juni 2017 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Peter Bosz gaat morgen bij Borussia Dortmund een contract tekenen.
Dat wist ik al, maar Thx.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)omy-en-savannah.html
Eventuele (!) mogelijkheid is idd:quote:Op maandag 5 juni 2017 18:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |