Of hij heeft helemaal niks mee te maken. Kan ook nog.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff ja kan ook. Lastig, we weten het niet.
Het kwam uit de richting van Amersfoort. Sirene klonk als een ME-bus of iets in die richting. Geen normale politiewagen of ambulance in ieder geval.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:34 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb hier niks voorbij zien scheuren misschien toevallig ambu wat in de buurt moest zijn?
Politie hoor/zie ik bijna altijd voorbij scheuren
dezelfde buslijn rijdt daar ook???quote:Op maandag 5 juni 2017 15:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is dus ook precies wat ik niet snap.
Als het inderdaad een minderjarige dader is dan moeten ze wel met de bus terug zijn gegaan. Ik vind het raar dat Savannah eerst Bunschoten uit fietst, fiets parkeert bij een bushalte en daarna dood wordt gevonden in de buurt van een bushalte waar dezelfde buslijn langs rijdt.
Natuurlijk speculatie ten top en het kan op 1001 andere manieren gegaan zijn.
Ik verklaar sowieso niks. Want ik weet niks. Ik reageer alleen op andermans berichten waarin werd gezegd dat er haast wel een auto aan te pas moet zijn gekomen. Kan best, maar er zijn ook mogelijkheden waarbij dat niet zo is. Samen op die fiets weg gegaan, later misschien gewandeld en iets gebeurd, jongen terug op de fiets naar een bushalte en onderweg spullen weggegooid. Geen idee. Maar het lichaam hoeft echt niet per se met een auto te zijn vervoerd naar de plek van de vondst, bedoel ik.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:34 schreef Infection het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat de fiets bij Hoogland staat en het lijk in Bunschoten ligt? En dan nog het sporenonderzoek op een parkeerplaats langs de A1.
Ik weet niet meer wie het was, maar iemand in dit topic heeft dat meerdere keren herhaald in ieder geval gisteren.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Vraag me af of al mensen aangemeld hebben die haar in die periode gezien zouden hebben
camerabeelden en dergelijke zullen ze nog wel mee bezig zijn....
[..]
dezelfde buslijn rijdt daar ook???
hmz
een chauffeur moet die 2 kids dan opgevallen zijn....
dat lijkt me allemaal al onderzocht neem ik aan....
Dat zie je als chauffeur niet meer als je 1000en per dag ziet, zeker niet als het nog niet in het nieuws is geweest.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
dat lijkt me allemaal al onderzocht neem ik aan....
Hoe dan? Een lichaam achterop de fiets?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verklaar sowieso niks. Want ik weet niks. Ik reageer alleen op andermans berichten waarin werd gezegd dat er haast wel een auto aan te pas moet zijn gekomen. Kan best, maar er zijn ook mogelijkheden waarbij dat niet zo is. Samen op die fiets weg gegaan, later misschien gewandeld en iets gebeurd, jongen terug op de fiets naar een bushalte en onderweg spullen weggegooid. Geen idee. Maar het lichaam hoeft echt niet per se met een auto te zijn vervoerd naar de plek van de vondst, bedoel ik.
Ja want er zitten nooit 2 kinderen in een bus.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarom denk je dat zij ergens anders is vermoord? Stel het was een vriend, stel ze gingen gezellig/romantisch wandelen bij het water? Kan toch? Waarom moet ze vermoord zijn waar haar fiets is gevonden?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Hoe dan? Een lichaam achterop de fiets?
Dat kan, maar gewoon politie of brandweer komt vaak voorbij scheuren voor mijn huis. Vandaar dacht ik huh? Maar ME kan heel goed idd.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:36 schreef Infection het volgende:
[..]
Het kwam uit de richting van Amersfoort. Sirene klonk als een ME-bus of iets in die richting. Geen normale politiewagen of ambulance in ieder geval.
Gezellig romantisch wandelen op een industrieterrein en bij een stinkende sloot?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zij ergens anders is vermoord? Stel het was een vriend, stel ze gingen gezellig/romantisch wandelen bij het water? Kan toch? Waarom moet ze vermoord zijn waar haar fiets is gevonden?
tegenwoordig kun je toch alleen maar met ov chip reizen of een kaartje kopen in de busquote:Op maandag 5 juni 2017 15:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja want er zitten nooit 2 kinderen in een bus.
Maar waarschijnlijk wel dagelijks scholieren die naar school gaan met de bus.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
dat soort lijnen in dit soort gehuchten hebben echt geen 1000den reizigers
Ach, op die leeftijd zoek je toch een stil plekje als je afspreekt met een ''lover''.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gezellig romantisch wandelen op een industrieterrein en bij een stinkende sloot?
Ik kan me romantischere wandelingen voorstellen als ik eerlijk ben.
Romantisch bij het water? Het is een vervuild industrieslootje achter een paar bedrijven.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zij ergens anders is vermoord? Stel het was een vriend, stel ze gingen gezellig/romantisch wandelen bij het water? Kan toch? Waarom moet ze vermoord zijn waar haar fiets is gevonden?
Ook dan lijkt me een industrieterrein nou niet meteen de geschiktste plek wel?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ach, op die leeftijd zoek je toch een stil plekje als je afspreekt met een ''lover''.
?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Hoe dan? Een lichaam achterop de fiets?
Neuj, maar ik ken de omgeving verder ook niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ook dan lijkt me een industrieterrein nou niet meteen de geschiktste plek wel?
Ik ook niet. Misschien is die vettige sloot van dat industrieterrein wel de meest romantische plek in de wijde omtrekquote:Op maandag 5 juni 2017 15:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Neuj, maar ik ken de omgeving verder ook niet.
Park waar jij op uitkijkt is toch geen industrieterrein?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Romantisch bij het water? Het is een vervuild industrieslootje achter een paar bedrijven.
Ken locaties waar dat daadwerkelijk het geval isquote:Op maandag 5 juni 2017 15:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien is die vettige sloot van dat industrieterrein wel de meest romantische plek in de wijde omtrek
Dat is een sportparkje, met een geasfalteerd handbalveld en een grote parkeerplaats. Daarachter zit het slootje waar zij gevonden is. Dat is een vervuild industrieslootje die grenst aan een klein parkje met wat bankjes die officieel bij de aangrenzende sportschool hoort. Slootje zit precies tussen het industrieterrein en het sportpark in.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Park waar jij op uitkijkt is toch geen industrieterrein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |