Ik dacht dat dat dicht was zoals hier eerder gezegd werd.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:22 schreef oheng het volgende:
De verdachte in de zaak van Romy is vrijgelaten, dit is het andere topic.
Iedereen deelt het maar klakkeloos.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moet wel een beetje lachen om die massa hysterie nu op Facebook heb al diverse malen de oproep gezien op te passen voor twee mannen in een zwarte auto.
Ik ook niet, maar plegen en betrokken bij is wel ff iets anders.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:25 schreef klaasweetalles het volgende:
kon het me al niet voorstellen dat een veertienjarige een moord zou plegen...
Zou niet de eerste keer zijn hoor.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Die 'conclusie' kan ik niet helemaal volgen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Grote kans dat er dus alsnog een verband tussen Romy's en Savannah's dood is.
Het zijn dus niet twee verdachten, er is er maar een. En aangezien de MO op elkaar lijkt...quote:Op maandag 5 juni 2017 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Die 'conclusie' kan ik niet helemaal volgen.
Filmpjes van IS gemist waarbij een kleuter iemand gewoon door zn kop schiet?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:25 schreef klaasweetalles het volgende:
ja maar dan zou het alleen kunnen met een wapen of iets dergelijksquote:
Dat ander topic was dicht werd daarstraks gesteld hier.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus eigenlijk niet relevant voor dit topic.
Dus nu is de verdachte / aangehouden jongen in de Savannah zaak ineens ook verdachte in de Romy zaak omdat die andere het niet was? Ik zie niet zo goed hoe dat nu ineens wel 'grote kans' is puur omdat de andere jongen is vrijgelaten.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het zijn dus niet twee verdachten, er is er maar een. En aangezien de MO op elkaar lijkt...
Wat ik ook nog steeds een beetje denk.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Grote kans dat er dus alsnog een verband tussen Romy's en Savannah's dood is.
Niet alles geloven wat je leest hier ;-)quote:Op maandag 5 juni 2017 15:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat ander topic was dicht werd daarstraks gesteld hier.
Je weet nauwelijks iets over de MO. Enkel dat ze allebei in een sloot zijn gevonden. Je weet niet hoe ze om het leven zijn gebracht en wat er in de tussentijd is gebeurd.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het zijn dus niet twee verdachten, er is er maar een. En aangezien de MO op elkaar lijkt...
Ja, want dat is hier zeker het geval. Goed punt man.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Filmpjes van IS gemist waarbij een kleuter iemand gewoon door zn kop schiet?
Welnee. Er werd gevraagd om ze misschien samen te voegen en er werd besloten niet te doen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat ander topic was dicht werd daarstraks gesteld hier.
Nee, de politie sloot een verband uit. Maar zat dus kennelijk op een verkeerd spoor.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus nu is de verdachte / aangehouden jongen in de Savannah zaak ineens ook verdachte in de Romy zaak omdat die andere het niet was? Ik zie niet zo goed hoe dat nu ineens wel 'grote kans' is puur omdat de andere jongen is vrijgelaten.
OK, maar wat we weten lijkt op elkaar. Leeftijd, vindplaats, plaats van verdwijning.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:29 schreef Physsic het volgende:
[..]
Je weet nauwelijks iets over de MO. Enkel dat ze allebei in een sloot zijn gevonden. Je weet niet hoe ze om het leven zijn gebracht en wat er in de tussentijd is gebeurd.
Nee ze sloten het niet uit, ze ZAGEN en alleen geen direct verband in.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee, de politie sloot een verband uit. Maar zat dus kennelijk op een verkeerd spoor.
Dat zeg ik toch niet. Iemand zegt dat ie het zich niet kan voorstellen dat iemand van 14 tot moorden in staat is. Nou dat zijn ze een jaar of 10 jonger ook al gewoon. Vandaar mijn opmerking. Ik snap ook wel dat IS geen moordend kleutercommando heeft ingezet om eens even flink wat 14 jarige kuffars door hun kop te knallen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, want dat is hier zeker het geval. Goed punt man.
Ik zal wel weer gek zijn maar hoezo 'kennelijk' dan? Dat deze jongen het niet is betekent toch niet 'kennelijk' dat die andere jongen met beide moorden te maken heeft ineens?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee, de politie sloot een verband uit. Maar zat dus kennelijk op een verkeerd spoor.
Eens.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:31 schreef klaasweetalles het volgende:
hoe kan dat ene meisje zo ver van haar fiets ergens op een plek belanden
dan moet er haast wel een auto of transport bij betrokken zijn
Dit, MO is wel even iets meer dan allebei de meiden terugvinden in een sloot.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:29 schreef Physsic het volgende:
[..]
Je weet nauwelijks iets over de MO. Enkel dat ze allebei in een sloot zijn gevonden. Je weet niet hoe ze om het leven zijn gebracht en wat er in de tussentijd is gebeurd.
Nee, maar de politie houd iemand aan die er niet mee te maken heeft. = verkeerd spoor. Als je dan verder gaat KAN het zijn dat er alsnog een verband bovenkomt. En die kans lijkt mij groot.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal wel weer gek zijn maar hoezo 'kennelijk' dan? Dat deze jongen het niet is betekent toch niet 'kennelijk' dat die andere jongen met beide moorden te maken heeft ineens?
Of gewoon samen op het OV gestapt, kan allemaal.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:31 schreef klaasweetalles het volgende:
misschien hebben beide jongens er geen klote mee te maken
het is allemaal te voorbarig....
Dan moet toch iemand Savannah wel hebben gezien?!quote:Op maandag 5 juni 2017 15:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of gewoon samen op het OV gestapt, kan allemaal.
ja dan had er allang meldingen uit het openbaar vervoer gekomen moeten zijnquote:Op maandag 5 juni 2017 15:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of gewoon samen op het OV gestapt, kan allemaal.
De burgemeester zei dat ze de aangehouden jongen in haar zaak van sociale media kende. Ze kunnen toch samen zijn gaan wandelen ofzo als hij (ik zeg maar wat) met de bus is gekomen en zij haar fiets heeft neergezet en ze hem kende? Hoezo moet daar haast wel een auto ofzo aan te pas gekomen zijn?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:31 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op maandag 5 juni 2017 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan moet toch iemand Savannah wel hebben gezien?!
Kan geweest zijn voor de daadwerkelijke vermissing natuurlijk. Dan valt het weinig mensen op.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja dan had er allang meldingen uit het openbaar vervoer gekomen moeten zijn
niets van gehoord
lijkt me dus sterk
Ja, maar dan nog slaat te vergelijking toch nergens op.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Iemand zegt dat ie het zich niet kan voorstellen dat iemand van 14 tot moorden in staat is. Nou dat zijn ze een jaar of 10 jonger ook al gewoon. Vandaar mijn opmerking. Ik snap ook wel dat IS geen moordend kleutercommando heeft ingezet om eens even flink wat 14 jarige kuffars door hun kop te knallen.
Man man man.
Hoe verklaar je dan dat de fiets bij Hoogland staat en het lijk in Bunschoten ligt? En dan nog het sporenonderzoek op een parkeerplaats langs de A1.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
De burgemeester zei dat ze de aangehouden jongen in haar zaak van sociale media kende. Ze kunnen toch samen zijn gaan wandelen ofzo als hij (ik zeg maar wat) met de bus is gekomen en zij haar fiets heeft neergezet en ze hem kende? Hoezo moet daar haast wel een auto ofzo aan te pas gekomen zijn?
Ik heb hier niks voorbij zien scheuren misschien toevallig ambu wat in de buurt moest zijn?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:30 schreef Infection het volgende:
Hoorde zojuist een sirene die vlakbij het plaats delict stopte. Vraag me af wat dat te betekenen heeft...
Ook in Nederland zijn mensen van 14 gewoon in staat om een moord te plegen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog slaat te vergelijking toch nergens op.
Een peuter van vier die ergens in de zandback van het Midden-Oosten niks anders hoort/weet/ziet dan moorden of een jonge tiener die in Nederland woont.
Pff ja kan ook. Lastig, we weten het niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:34 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Of hij is terug gefietst op haar fiets.
Er is sowieso wel eens eerder iemand van die leeftijd veroordeeld voor moord op een 17-jarig meisje. In die zaak was het ook de bedoeling haar te verkrachten.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Iemand zegt dat ie het zich niet kan voorstellen dat iemand van 14 tot moorden in staat is. Nou dat zijn ze een jaar of 10 jonger ook al gewoon. Vandaar mijn opmerking. Ik snap ook wel dat IS geen moordend kleutercommando heeft ingezet om eens even flink wat 14 jarige kuffars door hun kop te knallen.
Man man man.
Oké. Dat de kans er is kan ik in meegaan uiteraard omdat we niet weten dat het níet zo is. Maar dat de kans nu groot (groter) is nu die jongen is vrijgelaten voel ik dan weer niet echt zo. Maar das per persoon verschillend en kan ik heel goed mis hebben natuurlijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee, maar de politie houd iemand aan die er niet mee te maken heeft. = verkeerd spoor. Als je dan verder gaat KAN het zijn dat er alsnog een verband bovenkomt. En die kans lijkt mij groot.
Vertel dat ff lekker tegen Kyran ofzo die een beetje spastisch loopt te doen hier.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:34 schreef Physsic het volgende:
[..]
Er is sowieso wel eens eerder iemand van die leeftijd veroordeeld voor moord op een 17-jarig meisje. In die zaak was het ook de bedoeling haar te verkrachten.
Dus helaas komt het inderdaad voor.
http://www.ad.nl/binnenla(...)rig-meisje~ab6e1450/
Dat is dus ook precies wat ik niet snap.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Of hij heeft helemaal niks mee te maken. Kan ook nog.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff ja kan ook. Lastig, we weten het niet.
Het kwam uit de richting van Amersfoort. Sirene klonk als een ME-bus of iets in die richting. Geen normale politiewagen of ambulance in ieder geval.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:34 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb hier niks voorbij zien scheuren misschien toevallig ambu wat in de buurt moest zijn?
Politie hoor/zie ik bijna altijd voorbij scheuren
dezelfde buslijn rijdt daar ook???quote:Op maandag 5 juni 2017 15:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is dus ook precies wat ik niet snap.
Als het inderdaad een minderjarige dader is dan moeten ze wel met de bus terug zijn gegaan. Ik vind het raar dat Savannah eerst Bunschoten uit fietst, fiets parkeert bij een bushalte en daarna dood wordt gevonden in de buurt van een bushalte waar dezelfde buslijn langs rijdt.
Natuurlijk speculatie ten top en het kan op 1001 andere manieren gegaan zijn.
Ik verklaar sowieso niks. Want ik weet niks. Ik reageer alleen op andermans berichten waarin werd gezegd dat er haast wel een auto aan te pas moet zijn gekomen. Kan best, maar er zijn ook mogelijkheden waarbij dat niet zo is. Samen op die fiets weg gegaan, later misschien gewandeld en iets gebeurd, jongen terug op de fiets naar een bushalte en onderweg spullen weggegooid. Geen idee. Maar het lichaam hoeft echt niet per se met een auto te zijn vervoerd naar de plek van de vondst, bedoel ik.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:34 schreef Infection het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat de fiets bij Hoogland staat en het lijk in Bunschoten ligt? En dan nog het sporenonderzoek op een parkeerplaats langs de A1.
Ik weet niet meer wie het was, maar iemand in dit topic heeft dat meerdere keren herhaald in ieder geval gisteren.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Vraag me af of al mensen aangemeld hebben die haar in die periode gezien zouden hebben
camerabeelden en dergelijke zullen ze nog wel mee bezig zijn....
[..]
dezelfde buslijn rijdt daar ook???
hmz
een chauffeur moet die 2 kids dan opgevallen zijn....
dat lijkt me allemaal al onderzocht neem ik aan....
Dat zie je als chauffeur niet meer als je 1000en per dag ziet, zeker niet als het nog niet in het nieuws is geweest.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
dat lijkt me allemaal al onderzocht neem ik aan....
Hoe dan? Een lichaam achterop de fiets?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verklaar sowieso niks. Want ik weet niks. Ik reageer alleen op andermans berichten waarin werd gezegd dat er haast wel een auto aan te pas moet zijn gekomen. Kan best, maar er zijn ook mogelijkheden waarbij dat niet zo is. Samen op die fiets weg gegaan, later misschien gewandeld en iets gebeurd, jongen terug op de fiets naar een bushalte en onderweg spullen weggegooid. Geen idee. Maar het lichaam hoeft echt niet per se met een auto te zijn vervoerd naar de plek van de vondst, bedoel ik.
Ja want er zitten nooit 2 kinderen in een bus.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarom denk je dat zij ergens anders is vermoord? Stel het was een vriend, stel ze gingen gezellig/romantisch wandelen bij het water? Kan toch? Waarom moet ze vermoord zijn waar haar fiets is gevonden?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Hoe dan? Een lichaam achterop de fiets?
Dat kan, maar gewoon politie of brandweer komt vaak voorbij scheuren voor mijn huis. Vandaar dacht ik huh? Maar ME kan heel goed idd.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:36 schreef Infection het volgende:
[..]
Het kwam uit de richting van Amersfoort. Sirene klonk als een ME-bus of iets in die richting. Geen normale politiewagen of ambulance in ieder geval.
Gezellig romantisch wandelen op een industrieterrein en bij een stinkende sloot?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zij ergens anders is vermoord? Stel het was een vriend, stel ze gingen gezellig/romantisch wandelen bij het water? Kan toch? Waarom moet ze vermoord zijn waar haar fiets is gevonden?
tegenwoordig kun je toch alleen maar met ov chip reizen of een kaartje kopen in de busquote:Op maandag 5 juni 2017 15:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja want er zitten nooit 2 kinderen in een bus.
Maar waarschijnlijk wel dagelijks scholieren die naar school gaan met de bus.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
dat soort lijnen in dit soort gehuchten hebben echt geen 1000den reizigers
Ach, op die leeftijd zoek je toch een stil plekje als je afspreekt met een ''lover''.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gezellig romantisch wandelen op een industrieterrein en bij een stinkende sloot?
Ik kan me romantischere wandelingen voorstellen als ik eerlijk ben.
Romantisch bij het water? Het is een vervuild industrieslootje achter een paar bedrijven.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zij ergens anders is vermoord? Stel het was een vriend, stel ze gingen gezellig/romantisch wandelen bij het water? Kan toch? Waarom moet ze vermoord zijn waar haar fiets is gevonden?
Ook dan lijkt me een industrieterrein nou niet meteen de geschiktste plek wel?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ach, op die leeftijd zoek je toch een stil plekje als je afspreekt met een ''lover''.
?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Hoe dan? Een lichaam achterop de fiets?
Neuj, maar ik ken de omgeving verder ook niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ook dan lijkt me een industrieterrein nou niet meteen de geschiktste plek wel?
Ik ook niet. Misschien is die vettige sloot van dat industrieterrein wel de meest romantische plek in de wijde omtrekquote:Op maandag 5 juni 2017 15:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Neuj, maar ik ken de omgeving verder ook niet.
Park waar jij op uitkijkt is toch geen industrieterrein?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Romantisch bij het water? Het is een vervuild industrieslootje achter een paar bedrijven.
Ken locaties waar dat daadwerkelijk het geval isquote:Op maandag 5 juni 2017 15:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien is die vettige sloot van dat industrieterrein wel de meest romantische plek in de wijde omtrek
Dat is een sportparkje, met een geasfalteerd handbalveld en een grote parkeerplaats. Daarachter zit het slootje waar zij gevonden is. Dat is een vervuild industrieslootje die grenst aan een klein parkje met wat bankjes die officieel bij de aangrenzende sportschool hoort. Slootje zit precies tussen het industrieterrein en het sportpark in.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Park waar jij op uitkijkt is toch geen industrieterrein?
Als je geen bekenden tegen wilt komen omdat je stiekem (speculaties ja) met iemand van internet afspreekt mss. Ze hadden contact met hem gevonden bij haar thuis en had gezegd dat ze met een vriendin had afgesproken dacht ik.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gezellig romantisch wandelen op een industrieterrein en bij een stinkende sloot?
Ik kan me romantischere wandelingen voorstellen als ik eerlijk ben.
Mijn eerste afspraken waren ook niet op de meest romantische plekken. Het was een soort van leeg terrein achter een groot gebouw en bij de spoorrails. Je zoekt rustige plekken op waar weinig mensen komen. Ze zijn 14 he, dan is alles al snel romantischquote:Op maandag 5 juni 2017 15:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ken locaties waar dat daadwerkelijk het geval is
Ik bedoel maar. Dan denk je niet echt aan rozenblaadjes en een hotelkamer.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mijn eerste afspraken waren ook niet op de meest romantische plekken. Het was een soort van leeg terrein achter een groot gebouw en bij de spoorrails. Je zoekt rustige plekken op waar weinig mensen komen. Ze zijn 14 he, dan is alles al snel romantisch
Precies, het fietsenhok achter school was achteraf gezien nou ook niet de meest romantische plek in de buurt hier.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mijn eerste afspraken waren ook niet op de meest romantische plekken. Het was een soort van leeg terrein achter een groot gebouw en bij de spoorrails. Je zoekt rustige plekken op waar weinig mensen komen. Ze zijn 14 he, dan is alles al snel romantisch
Dus jij bent even flink genomen in het fietsenhokquote:Op maandag 5 juni 2017 15:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Precies, het fietsenhok achter school was achteraf gezien nou ook niet de meest romantische plek in de buurt hier.
quote:Op maandag 5 juni 2017 15:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Precies, het fietsenhok achter school was achteraf gezien nou ook niet de meest romantische plek in de buurt hier.
Speculatiesquote:Op maandag 5 juni 2017 15:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dus jij bent even flink genomen in het fietsenhok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |