Nee ben niet gek hoor, maar ik ben wel grappig hoor. Moet effe kunnen.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je ondertitel klopt van geen kant. Tenminste, ik neem aan dat je grappig probeert te zijn. Zo niet, ben je gewoon gek en zou een tijdje bij klaasweetalles op de afdeling niet verkeerd zijn.
Ja bijvoorbeeld via Twitter of Facebook. Politie maakt veel gebruik van Facebook om de daders op te sporen.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Via Social media dan heb je ook zo al die chatlogs en shit tevoorschijn dan was de dader nu al gepakt.
Op een rotonde kan je altijd rondjes rijden, maar dat hoeft niet altijd zo te gaan.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:39 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Doe effe normaal. maar ik meen echt serieus. Iedere jonge jongens of seksueel gefrustreerde mannen kunnen altijd met jonge tienermeisjes doen, maar het hoeft niet altijd zo gaan.
Dan klopt je lover verhaal toch niet ?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:41 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld via Twitter of Facebook. Politie maakt veel gebruik van Facebook om de daders op te sporen.
Mogelijkheid:quote:Op maandag 5 juni 2017 15:31 schreef klaasweetalles het volgende:
misschien hebben beide jongens er geen klote mee te maken
het is allemaal te voorbarig....
hoe kan dat ene meisje zo ver van haar fiets ergens op een plek belanden
dan moet er haast wel een auto of transport bij betrokken zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |