Hoe heette het boek ook alweer?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:29 schreef SecretPret het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn namelijk niet echt 2 elementen die vaak voorkomen in het verhaal.
Beste mod, mag de topictitel anders? Ik stoor me er aan.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:58 schreef sneakydesert het volgende:
Ik heb wat onzin posts weggehaald. Hou het wel ontopic, ook jij TS. Succes met je poster verder.
De tweeling. Titel is niet zichtbaar op foto.quote:
Klopt, nazi-symbolen zijn verboden op het forum. Goeie zaak dat je dit hebt gedaan.quote:
Een Swastika is per definitie geen nazi-symbool.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:35 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Klopt, nazi-symbolen zijn verboden op het forum. Goeie zaak dat je dit hebt gedaan.
Hou op, ok? Hou op met je zieke grappen.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:36 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Een Swastika is per definitie geen nazi-symbool.
Ga eens even ergens anders lopen shitposten.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:37 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Hou op, ok? Hou op met je zieke grappen.
Dat is het boekcover met een nazi vlag lolquote:Op maandag 5 juni 2017 17:29 schreef SecretPret het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu dit ongeveer. Het moet dus het verhaal niet samen vatten maar nog wel erover gaan ().
Iemand advies? Er zijn namelijk niet echt 2 elementen die vaak voorkomen in het verhaal. alleen maar saaie flashbacks.
Duh. Ik lach erom dat je het boekcover gebruikt.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:38 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ik heb die zelf bijgevoegd omdat het over oorlog gaat lul. Jezus
Dat is een film.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:39 schreef WodanIsGroot het volgende:
Ik heb deze even voor je gemaakt.
[ afbeelding ]
Heb je berichtjes over fake, je topictitel, je plaatje en deze reactie gemeld bij de mods.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:38 schreef SecretPret het volgende:
[..]
SES / [SES FB] Feedback voor SES mag hier gemeld worden!quote:Op maandag 5 juni 2017 17:42 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Heb je berichtjes over fake, je topictitel, je plaatje en deze reactie gemeld bij de mods.
(serieus)
In dat geval zou ik er twee Armeense meisjes opzetten en de Turkse vlag erboven. Kun je je juf nog imponeren door parallellen te trekken tussen wat de Duitsers resp. de Turken allemaal geflikt heben. Daar ga jij zelfs als rel-Turk een voldoende mee halen.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:38 schreef SecretPret het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juni 2017 17:46 schreef WodanIsGroot het volgende:
Een paar tips. Een poster moet je van afstand kunnen lezen/begrijpen, dus gebruik weinig tekst en grote letters.
Een poster bestaat doorgaans uit 1 onderwerp (maak dus geen collage) en 1 achtergrond.
Gebruik kleuren die elkaar contrasteren (zoals de scarface poster bijvoorbeeld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |