Ik vroeg me af af hoe een 14-jarige uit Bunschoten iemand uit Den Bosch kende. dacht ook al via internet.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:19 schreef StaceySinger het volgende:
Verdachte kende Savannah via social media
BUNSCHOTEN - De zestienjarige jongen uit de gemeente Den Bosch die vastzit in verband met de dood van de veertienjarige Savannah Dekker kende de veertienjarige vermoedelijk via social media. Dat heeft burgemeester Van de Groep van Bunschoten maandag tegen het Radio 1 Journaal gezegd.
Tijdens de vermissing is er steeds hoop geweest dat ze nog zou leven, aldus de burgemeester. ,,Er waren aanwijzingen dat ze zich met hem schuilhield op een ander adres'', zei Van de Groep. De aanwijzingen kwamen van de familie en vriendinnen van Savannah.
Verder zei hij dat het een ,,geruststelling'' is dat er vermoedelijk geen verband bestaat tussen de dood van Savannah en die van Romy: ,,dat er niet iemand lukraak meisjes van de fiets trekt''.
In CSI Miami was de dader allang gepaktquote:Op maandag 5 juni 2017 13:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
In politieseries willen ze ook altijd voorkomen dat de pers er achter komt dat het om een seriemoordenaar gaat!
Is dat zo? En klopt het verhaal van het team dat de politie pas in actie is gekomen nadat objecten die het team gevonden heeft, geleid heeft naar het lichaam van Savannah?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar ik heb gisteren wel helpen zoeken naar Savannah.
Jij hebt het over dat die verdachten in die auto's rijden. 1 van die verdachten komt uit Den Boschquote:Op maandag 5 juni 2017 13:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wie heeft het nou weer over den Bosch?
't Is wat. Kinderen uit verschillende steden die elkaar zomaar via Internet leren kennen. Dat verwacht je niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vroeg me af af hoe een 14-jarige uit Bunschoten iemand uit Den Bosch kende. dacht ook al via internet.
PIJ-maatregelquote:Op maandag 5 juni 2017 13:20 schreef agter het volgende:
Wat voor straffen moeten we aan denken, voor een 14 en 16 jarige?
1 jaar jeugd TBS.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:20 schreef agter het volgende:
Wat voor straffen moeten we aan denken, voor een 14 en 16 jarige?
In mijn tijd haatte je mensen uit de andere stad gewoon.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:22 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
't Is wat. Kinderen uit verschillende steden die elkaar zomaar via Internet leren kennen. Dat verwacht je niet.
Tegenwoordig is dat alleen nog maar weggelegd voor foebelmongolen.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:24 schreef Illuminazi het volgende:
[..]
In mijn tijd haatte je mensen uit de andere stad gewoon.
Nee, ik ben degene die vaststelt dat het huidige beleid faalt en onrechtvaardig is.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:54 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar ook. Jij was diegene die in Nederland bepaalt wanneer een strafmaat wel of niet in balans is.
RTquote:Op maandag 5 juni 2017 13:24 schreef Illuminazi het volgende:
[..]
In mijn tijd haatte je mensen uit de andere stad gewoon.
En waarom vraag jij je dat precies af?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:24 schreef Slaro het volgende:
Zaak blijft in ieder geval dat het mobieltje van Savannah al die tijd uit is gebleven dus ik vraag me af of ze nog de vrijdag heeft gehaald zeg maar in deze.
maar in dezequote:Op maandag 5 juni 2017 13:24 schreef Slaro het volgende:
Zaak blijft in ieder geval dat het mobieltje van Savannah al die tijd uit is gebleven dus ik vraag me af of ze nog de vrijdag heeft gehaald zeg maar in deze.
Als die veronderstelling zou kloppen dan was Savannah al vermoord voor Romy werd vermoord door die andere jongen.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:26 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
En waarom vraag jij je dat precies af?
https://nl.wikipedia.org/wiki/PIJ-maatregelquote:Op maandag 5 juni 2017 13:26 schreef agter het volgende:
[..]
Dat is 2 a 3 jaar plus eventuele verlenging door een rechter. Correct?
Het faalt en is onrechtvaardig omdat jij hebt bepaald dat de strafmaat naar jouw smaak uit balans is.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik ben degene die vaststelt dat het huidige beleid faalt en onrechtvaardig is.
En?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:27 schreef Slaro het volgende:
[..]
Als die veronderstelling zou kloppen dan was Savannah al vermoord voor Romy werd vermoord door die andere jongen.
Twee vrijwel volledig lostaande zaken, als Savannah later vermoord is kan dat het gevolg zijn van paniek door al die hysterie in de samenleving, en in dat opvallende geval mag diezelfde samenleving zich eens flink achter de oren krabben wat betreft hysterie en paniek zaaien in de media en op het internet.quote:
Romy was donderdag gevonden en Savannah vrijdag toch pas vermist? Of niet, allebei vrijdag?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:27 schreef Slaro het volgende:
[..]
Als die veronderstelling zou kloppen dan was Savannah al vermoord voor Romy werd vermoord door die andere jongen.
Te veel, en het is trouwens meestal weinig celstraf, maar een hoop TBS.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:29 schreef Momo... het volgende:
Hoeveel zaken zijn er in Nederland van 16 minners die een moord hebben gepleegd?
En dan zo dicht naast elkaar in tijd en plaats.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:29 schreef Momo... het volgende:
Hoeveel zaken zijn er in Nederland van 16 minners die een moord hebben gepleegd?
Anders, Romy was vrijdag al gevonden, en Savannah was sinds donderdag vermist.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Romy was donderdag gevonden en Savannah vrijdag toch pas vermist? Of niet, allebei vrijdag?
Jeugdrecht, volgens mij max 2 jaar?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Te veel, en het is trouwens meestal weinig celstraf, maar een hoop TBS.
Zie bijvoorbeeld deze zaak.
https://www.omroepflevoland.nl/dossier/3/dirk-post
quote:Op maandag 5 juni 2017 13:31 schreef Slaro het volgende:
[..]
Twee vrijwel volledig lostaande zaken, als Savannah later vermoord is kan dat het gevolg zijn van paniek door al die hysterie in de samenleving, en in dat opvallende geval mag diezelfde samenleving zich eens flink achter de oren krabben wat betreft hysterie en paniek zaaien in de media en op het internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |