Wie heeft het nou weer over den Bosch?quote:Op maandag 5 juni 2017 12:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
's-Hertogenbosch is geen dorp domme kut
Ja, ik toch ook? Ze zijn verdachte nu. Dat wil nog niet zo heel veel zeggen. Overigens om 15:00 uur buiten geloof ik niet zo veel van. Ik weet niet meer zeker, maar volgens mij is het standaard 24 uur vasthouden en dan verlengen met zoveel dagen elke keer. Kan ook veranderd zijn in de tussentijd van toen ik opgepakt werd en nu.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:03 schreef Illuminazi het volgende:
[..]Joh. Ik doel erop dat het mogelijk is dat deze jongens vanmiddag om 15u weer buiten staan.
Echt waar? Dus gerechtelijke dwalingen bestaan niet?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:02 schreef Geralt het volgende:
Dat is altijd he. Je bent pas dader zodra de rechter het zegt. Tot die tijd ben je verdachte.
De eerste 6 uur gaan lopen vanaf 9 uur 's ochtends. Maar ik twijfel of dat van toepassing is, want het is vandaag geen werkdag.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja, ik toch ook? Ze zijn verdachte nu. Dat wil nog niet zo heel veel zeggen. Overigens om 15:00 uur buiten geloof ik niet zo veel van. Ik weet niet meer zeker, maar volgens mij is het standaard 24 uur vasthouden en dan verlengen met zoveel dagen elke keer. Kan ook veranderd zijn in de tussentijd van toen ik opgepakt werd en nu.
quote:Op maandag 5 juni 2017 13:05 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Een verdenking alleen al is om je kapot te schamen.
triestquote:Op maandag 5 juni 2017 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)de-politie~aa6f7732/
Je zal als allochtoon nog eens helpen.
Dat sowieso. We hebben al genoeg krijsende en onopgevoede jengelkleuters in dit land.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:02 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Tijd voor een inreisverbod op kleuters en peuters.
Ahh okay, destijds werd ik 24 uur vastgezet en vervolgens nog een paar keer met 3 dagen verlengd door de officier van justitie.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:08 schreef Illuminazi het volgende:
De eerste 6 uur gaan lopen vanaf 9 uur 's ochtends.
Dan was je verdenking wat steviger, als is er weinig nodig. Waarschijnlijk ben je daarna door de RC heengezonden.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ahh okay, destijds werd ik 24 uur vastgezet en vervolgens nog een paar keer met 3 dagen verlengd door de officier van justitie.
Beschamend iddquote:Op maandag 5 juni 2017 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
Heb jij ook iemand verkracht of vermoordtquote:Op maandag 5 juni 2017 13:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ahh okay, destijds werd ik 24 uur vastgezet en vervolgens nog een paar keer met 3 dagen verlengd door de officier van justitie.
RC? Ruim een week vastgezeten destijds. En later natuurlijk rechtzaak en veroordeling op zakquote:Op maandag 5 juni 2017 13:10 schreef Illuminazi het volgende:
[..]
Dan was je verdenking wat steviger, als is er weinig nodig. Waarschijnlijk ben je daarna door de RC heengezonden.
Dan was je voorarrest verlengd. Gelukkig heb je nog geen VOG nodig om te FOK!kenquote:Op maandag 5 juni 2017 13:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
RC? Ruim een week vastgezeten destijds. En later natuurlijk rechtzaak en veroordeling op zak
Ik heb je gister een overval zien plegen. Nu ben je schuldig aan het plegen van een overval.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah nu snap ik het eindelijk. Met een auto achter jongen meisje aanrijden is helpen
En ik dacht dat het irritant hormonaal patsergedrav was waar meisjes last van hadden maar het is helpen.
Thanks
Godver, oud-Hollandse klopjacht dit weerquote:Op maandag 5 juni 2017 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
https://books.google.nl/b(...)20van%20daLE&f=falsequote:Op maandag 5 juni 2017 13:08 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Rechterlijke dwaling, Klepelklokje.
Mag allebei. Maar oorspronkelijk is het iota.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:13 schreef Geralt het volgende:
Schrijf je jota niet met een j? Indien niet dan heb ik daar dus nooit een iota van gesnapt!?![]()
Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
RC? Ruim een week vastgezeten destijds. En later natuurlijk rechtzaak en veroordeling op zak
Dat 'iets' moet je leren negeren, het liegt.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:11 schreef Infection het volgende:
Iets zegt mij dat die zogenaamde 'verdachten' helemaal niet de daders zijn. Dat de 2 zaken los van elkaar zouden staan vind ik ook maar ongeloofwaardig.
Feitelijk gezien niks, maar op de veroordeling stond "met vereende krachten openlijke geweldpleging met zeer zwaar lichamelijk letsel ten gevolge". Of iets in die strekking in elk geval.quote:
Maar ik heb gisteren wel helpen zoeken naar Savannah.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:13 schreef Illuminazi het volgende:
[..]
Ik heb je gister een overval zien plegen. Nu ben je schuldig aan het plegen van een overval.
Vechtpartij?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Feitelijk gezien niks, maar op de veroordeling stond "met vereende krachten openlijke geweldpleging met zeer zwaar lichamelijk letsel ten gevolge". Of iets in die strekking in elk geval.
Het zou bizar toevallig zijn als die 2 zaken los van elkaar staan. Ik zie alleen niet in waarom men daar nu over zou liegen.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:11 schreef Infection het volgende:
Iets zegt mij dat die zogenaamde 'verdachten' helemaal niet de daders zijn. Dat de 2 zaken los van elkaar zouden staan vind ik ook maar ongeloofwaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |