Kans is aanwezigquote:Op maandag 5 juni 2017 12:07 schreef Leandra het volgende:
Ik vraag me af of die jongen uit Ede bij Romy op school zat
Zou kunnen, maar waarom wachten ze dan tot ze aangehouden worden en melden ze zich niet zelf?quote:Op maandag 5 juni 2017 12:06 schreef Pielemenneke het volgende:
Wie zegt dat deze jongens een moord hebben gepleegd ?
Misschien was er wel social media of whats app contact tussen de dames en heren.
Nu begrijp ik waarom alle kranten massaal de comments hebben uitgeschakeld, man man wat een niveauquote:Op maandag 5 juni 2017 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat die jongens stiekem IS-ers zijn.
dit hier denk ik ook aan, jongens met een kort lontje die met afwijzing konden omgaanquote:Op maandag 5 juni 2017 12:07 schreef Copycat het volgende:
Ex-vriendjes/verliefde pubers die niet met afwijzing om konden gaan?
Ik moet denken aan de moord op Julliete B een paar jaar terug.
Nee.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lijkt me logische dat er social media contact was
maar daarom kunnen deze ventjes wel een moort gepleegd hebben
dit wordt gewoon wereldnieuws
cnn bbc enzovoorts...
Euh bang en jong?quote:Op maandag 5 juni 2017 12:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar waarom wachten ze dan tot ze aangehouden worden en melden ze zich niet zelf?
Ja precies.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:08 schreef ondeugend het volgende:
Dat jullie wel eerst even goed lezen he....
De politie ziet geen verband.. daarmee sluiten ze het niet uit
Er zijn verdachten aangehouden... hoeven niet perse de daders te zijn.
Hoezo willekeurig? Ze kunnen net zo goed samen een afspraakje hebben gehad dat uit de hand is gelopen.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
een 14jarig kind uit den bosch die willekeurig naar bunschoten reist? Dat is wel apart hoor
Ik reageerde op Perrin, die dat gisteren bloedserieus opperde ...quote:Op maandag 5 juni 2017 12:07 schreef Eklasse het volgende:
Nu begrijp ik waarom alle kranten massaal de comments hebben uitgeschakeld, man man wat een niveau
doe is even normaal zegquote:Op maandag 5 juni 2017 12:10 schreef Abrikozentaart het volgende:
maar het zullen wel Marokkanen zijn wat denken jullie??
Op zijn minst.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:10 schreef Abrikozentaart het volgende:
maar het zullen wel Marokkanen zijn wat denken jullie??
Wat ik begrijp is dat ze het niet uitsluiten nog.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:10 schreef Kyran het volgende:
Twee meiden uit grofweg zelfde regio, binnen twee dagen van elkaar, allebei gevonden in een sloot, allebei redelijk snel vermoord na vermissing maar er is tot op heden geen reden om deze twee moorden in verband te brengen. Bizar!
?quote:Op maandag 5 juni 2017 12:10 schreef Copycat het volgende:
Straks is mijn klascultus toch nog waarheid.
Ja bizar.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:10 schreef Copycat het volgende:
Straks is mijn klascultus toch nog waarheid.
Bedankt Hans.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Wij kunnen 'gewoon' verder leven maar gisteravond dacht ik: voor twee gezinnen en hun familie is het leven voorgoed veranderd.
je vergeet de gezinnen van de daders die zijn net zo goed slachtofferquote:Op maandag 5 juni 2017 12:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Wij kunnen 'gewoon' verder leven maar gisteravond dacht ik: voor twee gezinnen en hun familie is het leven voorgoed veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |