En hoe lang is die rit wel niet? Ff twee dagen op en neer?quote:Op maandag 5 juni 2017 11:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
of met het OV. We moeten nou niet doen alsof tieners uit Den Bosch niet in Bunschoten kunnen komen
Chief inspector.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:58 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft inspector Jens best snel opgelost.
Jens was vrij gisteren, tenminste hij heeft zijn mond niet opgedaan, dat was een vrouw.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:58 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft inspector Jens best snel opgelost.
geen idee maar je kan niks uitsluiten.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En hoe lang is die rit wel niet? Ff twee dagen op en neer?
Ben jij van de paardenkoets?quote:Op maandag 5 juni 2017 11:59 schreef ootjekatootje het volgende:
quote:Aanhoudingen verricht in onderzoeken naar dood van Romy en Savannah
Laatste update:
05-06-2017 | 11:40
Utrecht - In de beide onderzoeken naar de dood van de twee meisjes uit Hoevelaken en Bunschoten heeft de politie vannacht aanhoudingen verricht. Het gaat in beide zaken om een minderjarige verdachte. Gelet op de informatie uit de onderzoeken tot nu toe, ziet het er uit als twee op zichzelf staande zaken.
In het onderzoek naar de dood van de 14-jarige Romy uit Hoevelaken is in de nacht van 4 op 5 juni een 14-jarige jongen uit de gemeente Ede aangehouden. Hij wordt verdacht van betrokkenheid bij haar dood. Romy werd vrijdagmiddag 2 juni aan het Emelaarsepad in Achterveld in het water gevonden. Het onderzoek naar de omstandigheden en toedracht is in volle gang. De verdachte zit vast en wordt vandaag verhoord. De familie van Romy is hierover geïnformeerd.
Ook in het andere onderzoek, naar de dood van de 14-jarige Savannah uit Bunschoten die op zondagochtend 4 juni is aangetroffen in het water bij het industrieterrein De Kronkels in Bunschoten, is afgelopen nacht een verdachte aangehouden. Het gaat om een 16-jarige jongen uit gemeente Den Bosch. Ook dit onderzoek is nog in volle gang. De familie van Savannah is hierover geïnformeerd.
TGO teams
Voor beide zaken is een eigen TGO-rechercheteam (Team grootschalige Opsporing) aan het werk en de twee onderzoeksteams delen waar nodig onderzoeks-informatie. Op basis van de bevindingen uit de onderzoeken tot nu toe, lijkt het er niet op dat er een verband is tussen beide feiten.
3 tot 4 uur in totaal. Maar goed dan moet je ook nog de persoon vermoorden op een afgelegen plek, wat ook weer reistijd kost. Dus volgens mij kost het in totaal aardig wat tijd.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat is toch wel erg toevallig.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:02 schreef Kyran het volgende:
Zaken hebben waarschijnlijk niks met elkaar te maken volgens de politie.
Zou wel de overtreffende trap van toeval zijn, twee compleet ongerelateerde moorden op pubermeiden door puberjongens in dezelfde regio binnen zo'n kort tijdsbestek.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:02 schreef Kyran het volgende:
Zaken hebben waarschijnlijk niks met elkaar te maken volgens de politie.
Dat zou wel logisch zijn ja, WTFquote:Op maandag 5 juni 2017 12:03 schreef Evertjan het volgende:
is er al een BNW topic over deze 2 moorden?
een 14jarig kind uit den bosch die willekeurig naar bunschoten reist? Dat is wel apart hoorquote:Op maandag 5 juni 2017 11:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
of met het OV. We moeten nou niet doen alsof tieners uit Den Bosch niet in Bunschoten kunnen komen
16 jaar uit Den Bosch, misschien al klaar met zijn examensquote:Op maandag 5 juni 2017 12:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
een 14jarig kind uit den bosch die willekeurig naar bunschoten reist? Dat is wel apart hoor
Ik denk dat die jongens stiekem IS-ers zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:03 schreef Perrin het volgende:
Zou wel de overtreffende trap van toeval zijn, twee compleet ongerelateerde moorden op pubermeiden door puberjongens in dezelfde regio binnen zo'n kort tijdsbestek.
Misschien hadden ze afgesproken?quote:Op maandag 5 juni 2017 12:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
een 14jarig kind uit den bosch die willekeurig naar bunschoten reist? Dat is wel apart hoor
16, kan toch makkelijk? Ik reisde in die tijd ook makkelijk alleen hoor.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Lijkt me wat jong, maar wie weet.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat die jongens stiekem IS-ers zijn.
Ik ging al op m'n 12e van Den Haag naar Leeuwarden met de treinquote:Op maandag 5 juni 2017 12:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe deze 14 jarige dit geflikt heeft....moet toch wel een wapen aan te pas gekomen zijn....quote:Op maandag 5 juni 2017 12:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Willekeurig?quote:Op maandag 5 juni 2017 12:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Willekeurig, hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 5 juni 2017 12:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
He, weg uit mijn hokquote:Op maandag 5 juni 2017 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja, twee jonge jongetjes vermoorden een leeftijdsgenoot binnen paar dagen tijd in een straal van 15 km...quote:
Heel bizar, dat verzin zelfs ik nietquote:Op maandag 5 juni 2017 12:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, twee jonge jongetjes vermoorden een leeftijdsgenoot binnen paar dagen tijd in een straal van 15 km...
Reptilians denk ik zelf eigenlijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
lijkt me logische dat er social media contact wasquote:Op maandag 5 juni 2017 12:06 schreef Pielemenneke het volgende:
Wie zegt dat deze jongens een moord hebben gepleegd ?
Misschien was er wel social media of whats app contact tussen de dames en heren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |