nee, dat is niet bekend gemaakt.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Was de band van de fiets lek ...
weet iemand dat?
Ik dénk dat Savannah mogelijk gewoon is meegenomen. Misschien kende ze de dader ergens van en boodt die haar een lift aan of werd ze gedwongen en hebben die daders haar fiets opzij gezet.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heel die fietsen kwestie vind ik een beetje vreemd
waarom zou ze dit gedaan hebben?
Of was ze toen al gepakt door iemand?
Politie kan beter hier mee lezen....quote:Op maandag 5 juni 2017 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het FOK-team zit on the case zie ik. Nu komt alles vast goed.
Idd.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit is inderdaad realistische
Dan moet de politie alle tbs-ers nagaan die in die periode zijn vrijgelaten in nederland.
Nee, het zou inderdaad toeval kunnen zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:45 schreef Messina het volgende:
[..]
TBSers worden niet vrijgelaten omdat ze zich goed gedragen.
[..]
Dan zou leeftijd ook geen rol spelen...
Ik verwacht niet dat het donkere mannen zullen zijn...quote:Op maandag 5 juni 2017 09:49 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Idd.
Zijn er uberhaupt dit soort zaken waarbij de dader een niet- westerse achtergrond heeft? Schiet me niks te binnen zo 1,2,3
Ilona Nemeth.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:49 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Idd.
Zijn er uberhaupt dit soort zaken waarbij de dader een niet- westerse achtergrond heeft? Schiet me niks te binnen zo 1,2,3
Ook dat ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat het donkere mannen zullen zijn...
Dat zou in die regio op klaarlichte dag gewoon teveel opvallen....
Dit soort zaken komen dan ook niet veel voor in Nederland. Te weinig data.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:49 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Idd.
Dan zou die fiets gevonden zijn op de route die Savannah zou fietsen, klopt dat? Ze ging naar een parkje om vanuit daar bij een schoolgenoot te fietsen om te werken aan een schoolopdracht.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:49 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik dénk dat Savannah mogelijk gewoon is meegenomen. Misschien kende ze de dader ergens van en boodt die haar een lift aan of werd ze gedwongen en hebben die daders haar fiets opzij gezet.
Bij Romy was het wellicht ook wel de bedoeling haar mee te nemen, maar die maakte er misschien meer een strijd van, waardoor dat eerder misging..
Voor zover bekend bij het publiek klinkt het mij als een stel idioten die zonder al te veel planning meisjes proberen te ontvoeren. En als dat lukt lijken ze vooral bezig met hun eigen verlangens, niet met onvindbaar blijven. Laten we hopen dat dat zo is, des te sneller zijn ze hopelijk van de straat.
Ajoh, die mensen hebben zelf ook allemaal van die scenarios in het hoofd, maar voelen zich te 'wijs' om het te gaan postenquote:Op maandag 5 juni 2017 09:51 schreef Scrummie het volgende:
Van die superieure mensen die hier gaan lopen klagen dat men op een forum wat speculeert.
quote:Op maandag 5 juni 2017 09:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Politie kan beter hier mee lezen....
vreemd ook dat die fiets op slot stond...quote:Op maandag 5 juni 2017 09:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan zou die fiets gevonden zijn op de route die Savannah zou fietsen, klopt dat? Ze ging naar een parkje om vanuit daar bij een schoolgenoot te fietsen om te werken aan een schoolopdracht.
En dan is dat ongetwijfeld het topje van de ijsberg. Zou wel enorm pijnlijk zijn als het zo is. Geen geld = vrijquote:Op maandag 5 juni 2017 09:52 schreef Brybry het volgende:
Over de 'tbs-er theorie'. Vanuit mijn werk met veel randgevallen in aanraking gekomen; lieden die dmv hulpverlening nog enigszins in het gareel te houden zijn.
Helaas vond het kabinet het nodig om te bezuinigen op deze zorg, jaren geleden is er al aan de bel getrokken maar dat heeft niet geholpen. Ik kan dus al zo 10 lieden duiden die in staat zijn tot zoiets gruwelijks en nog nooit in een tbs kliniek hebben gezeten.
Er is nogal een verschil tussen speculeren en zaken posten alsof ze feiten zijn, maar die nergens op gebaseerd zijn, tenzij daderkennis.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:51 schreef Scrummie het volgende:
Van die superieure mensen die hier gaan lopen klagen dat men op een forum wat speculeert.
scenarios Leandra, scenarios.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen speculeren en zaken posten alsof ze feiten zijn, maar die nergens op gebaseerd zijn, tenzij daderkennis.
Alles is speculatie hier. Het is een forum.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen speculeren en zaken posten alsof ze feiten zijn, maar die nergens op gebaseerd zijn, tenzij daderkennis.
Denk niet dat je zelfmoord gaat plegen in een slootje...quote:Op maandag 5 juni 2017 09:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar gaat men vanuit. Wat niet raar is. Toch?
Wat zal de politie doen denk jequote:Op maandag 5 juni 2017 09:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit is inderdaad realistische
Dan moet de politie alle tbs-ers nagaan die in die periode zijn vrijgelaten in nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |