Ja, je moet er toch niet aan denken dat men het in zo'n geval als dit moet doen met die oude burgemeester van Moerdijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 02:40 schreef Greys het volgende:
Dat filmpje van de burgemeester, die meneer is echt heel goed in 'de juiste toon' vind ik. Fijne burgemeester gok ik.
Nou inderdaad.quote:Op maandag 5 juni 2017 02:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, je moet er toch niet aan denken dat men het in zo'n geval als dit moet doen met die oude burgemeester van Moerdijk.
Weet ik de parkeerplaats is niet gek ver van me huis. Ik heb namelijk voor dat er iets vrijkwam dat er een lijk was gevonden de politie voorbij zien scheuren (Bunschoten heeft geen politie, politie Baarn moet altijd naar Bunschoten) en 10 min later was er een lichaam gevonden.quote:Op maandag 5 juni 2017 02:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eerder op de dag zijn er spullen veiliggesteld op een parkeerplaats. Ik weer niet of je er iets mee kan ( te moe voor dus ga nu echt slapen.) maar wou het toch even zeggen.
Dit soort types zijn alleen maar stoer als ze bijval krijgen van andere ontkenners. Ze gaan zelfs melding maken als een ander hun dat vriendelijk opdraagt om zo sterker te kunnen staan, althans dat denken ze zelf.quote:
Wat mij van haar niet aanstond was dat elke iedere situatieschets of waarschijnlijkheidsbepaling volgens haar pure speculatie was en we mochten geen enkele conclusies trekken want het is voorbarig en alleen de politie mag dat doen en we zijn geen experts etc. Terwijl veel feiten en informatie ook naar ons gewoon binnenstroont en je als logisch nadenkende nens wel verbanden kan zien en dingen afleiden.quote:Op maandag 5 juni 2017 02:53 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dit soort types zijn alleen maar stoer als ze bijval krijgen van andere ontkenners. Ze gaan zelfs melding maken als een ander hun dat vriendelijk opdraagt om zo sterker te kunnen staan, althans dat denken ze zelf.![]()
Typisch vrouwengedrag. Je haalt ze er blind uit waar ze vandaan komen...
Betweters die anderen graag op hun vingers tikken als ze ook maar een centimeter van hun eigen kortzichtige mening afwijken.
Stuur de discussie niet weer in de richting van religie... Het signalement van de daders heeft niks te maken met moslims, tenzij ze een hoofddoek of boerka droegen.quote:Op maandag 5 juni 2017 03:18 schreef FlipjeHolland het volgende:
het zijn steeds getinte mannen in een zwarte auto, alleen de leeftijd varieert nogal.
moslims die een ander verzetje willen tijdens de ramadan?
Hoe weet jij dat nou.....quote:Op maandag 5 juni 2017 03:26 schreef Hdero het volgende:
[..]
Stuur de discussie niet weer in de richting van religie... Het signalement van de daders heeft niks te maken met moslims, tenzij ze een hoofddoek of boerka droegen.
Mannen dragen geen hoofddoek of boerka.quote:Op maandag 5 juni 2017 03:26 schreef Hdero het volgende:
[..]
Stuur de discussie niet weer in de richting van religie... Het signalement van de daders heeft niks te maken met moslims, tenzij ze een hoofddoek of boerka droegen.
Hoofddoek voor mannen dan, weet niet hoe dat heet.quote:Op maandag 5 juni 2017 04:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Mannen dragen geen hoofddoek of boerka.
Een Tulband?quote:Op maandag 5 juni 2017 04:18 schreef Hdero het volgende:
[..]
Hoofddoek voor mannen dan, weet niet hoe dat heet.
Nu weer ontopic, dit topic gaat niet over moslims.
We hebben de politiedossiers niet hier dus dat wordt wachten maar waarschijnlijk niet veel andere connecties anders had de politie vast sneller een verband gesuggereerd tussen beide zaken.quote:Op maandag 5 juni 2017 04:26 schreef agter het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen de 2 meisjes?
Kennen ze elkaar?
Beiden zelfde leeftijd, zelfde omgeving.
Maar is er meer wat ze aan elkaar linkt?
Het schijnt dat de zus van Romy (of Savannah) bij de neef van (Romy of) Savannah in de klas of op school zat. Zal kijken of ik het stukje terug vind.quote:Op maandag 5 juni 2017 04:26 schreef agter het volgende:
Kennen ze elkaar?
Niet zo netjes om te zeggen. snap het idee na de chaos in Hilversum bij de moskee (helaas gasten van de moskee auto's omgegooit van de week) was bij de Mincklerstraat in Hilversum staat ook beveiliging sinds afgelopen week maar dat is een andere topic. Maar niet elke moslim is verrot, meer zijn er goed dan slecht.quote:Op maandag 5 juni 2017 03:18 schreef FlipjeHolland het volgende:
het zijn steeds getinte mannen in een zwarte auto, alleen de leeftijd varieert nogal.
moslims die een ander verzetje willen tijdens de ramadan?
Kan het niet meer vinden, dus zal wel niet kloppen? Of misschien zag ik het wel voorbij komen hier op het forum.quote:Op maandag 5 juni 2017 05:39 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
Het schijnt dat de zus van Romy (of Savannah) bij de neef van (Romy of) Savannah in de klas of op school zat. Zal kijken of ik het stukje terug vind.
En beide in een sloot gevonden maar dat was al vaker vermeld.
Allebei heel knap.quote:Op maandag 5 juni 2017 04:26 schreef agter het volgende:
Kennen ze elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |