Geen idee of dat PVV stemmers zijn? Maar de aannames zijn niet van de lucht.quote:Op maandag 5 juni 2017 02:08 schreef CarltonBanks het volgende:
Mooi om te zien en gemakkelijk te herkennen al die PVV stemmers in dit topic,
Wel een mening en 'feiten' aanhalen die totaal geen feiten zijn maar lauter berust op aannames
Ik kan het bericht niet terug vinden maar er stond serieus in dat de politie de ontkenning van de connectie terug trok oid. Na de vele uren van onderzoek en fotos maken is het hun dus duidelijk dat het de zelfde moordenaar is.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat betekend meestal dat het wel zo is. Als we van "is niet" naar misschien gaan.
Ted Bundy werkte als centralist voor een opsporingscentrale net toen zijn eigen signalement binnenkwam en verspreid moet worden. Zijn collega herkende hem bijna maar net niet. Dat had aardig wat slachtoffers gescheeld.quote:Op maandag 5 juni 2017 02:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het ging over Ted Bundy..niet over Jeffrey Dahmer
Dit is overigens wat Politie zelf zegt over TGO. (in z'n algemeenheid, niet specifiek m.b.t. deze zaak).quote:Op maandag 5 juni 2017 02:06 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
" Het onderzoek wordt onverminderd voortgezet en uitgevoerd door een Team Grootschalige Opsporing (TGO)."
Reken maar op 20 a 40, mocht er verband tussen de 2 zaken komen dan moet je niet vreemd opkijken dat het nog meer gaat worden, meer dan we ooit gehad hebben in Nederland.quote:Op maandag 5 juni 2017 02:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoeveel rechercheurs zitten er nu op deze zaak?
quote:Op maandag 5 juni 2017 02:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan het bericht niet terug vinden maar er stond serieus in dat de politie de ontkenning van de connectie terug trok oid. Na de vele uren van onderzoek en fotos maken is het hun dus duidelijk dat het de zelfde moordenaar is.
Nu hopen dat hij niet nog een keer kan toeslaan.
Ik zeg tegen de gene die deze daad heeft gedaan, kom bij mij langs morgen om 12u oid, dan zien we vanzelf of jij echt zo een held bent. Ben je het niet, weet dan dat ik je af maak!!!
Jij en ik, geen wapens, geen drugs.
Dit zal hij/zij vast wel lezenquote:Op maandag 5 juni 2017 02:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan het bericht niet terug vinden maar er stond serieus in dat de politie de ontkenning van de connectie terug trok oid. Na de vele uren van onderzoek en fotos maken is het hun dus duidelijk dat het de zelfde moordenaar is.
Ik zeg tegen de gene die deze daad heeft gedaan, kom bij mij langs morgen om 12u oid, dan zien we vanzelf of jij echt zo een held bent. Ben je het niet, weet dan dat ik je af maak!!!
Stil liggen niet, ze werken in ploegen.quote:Op maandag 5 juni 2017 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee hoe de recherche werkt? Je denkt serieus dat eea nu stil ligt?
Maar teveel mensen tegeliijk eraan kan ook verwarring en rompslomp en conflicten veroorzaken. De waarheid ligt in het midden.quote:Op maandag 5 juni 2017 02:09 schreef smurfinnebitch het volgende:
[..]
Op het moordonderzoek van mijn oom, enkele jaren geleden waren er rond de 20 rechercheurs.aan het werk.
Gezien deze zaak van de 2 jonge meisjes zal dit zeker het dubbele zijn tot max 50...
Welke mongolen suggereren dat dan?quote:Op maandag 5 juni 2017 02:12 schreef Physsic het volgende:
Dat is maar goed ook. De eerste uren na zo'n vondst (eigenlijk de eerste uren na overlijden) zijn cruciaal. Niet alleen wat betreft sporen op de PD, maar ook bijvoorbeeld camerabeelden die veiliggesteld moeten worden voordat ze automatisch worden gewist en natuurlijk het spreken met getuigen. Getuigen worden met de dag onbetrouwbaarder als het hele dorp al de kans heeft gehad alles met elkaar te bespreken.
Zou echt gestoord zijn als de politie/recherche nu een paar dagen vrij zou nemen. Dat kan ik me echt niet voorstellen.
Zelfde moordenaar? Bron?quote:Op maandag 5 juni 2017 02:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee van jou worden we vrolijk, jij bent juist degene die alles denkt te weten.quote:Op maandag 5 juni 2017 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
De verregaande speculaties en domheid in dit topic zijn dieptriest.
Maar dit zeggen geeft vast weer munitie voor hele boze reacties
Dat is juist punt met serie moordenaars wanneer ze echt heel slim zijn gaan ze berekend te werk en kunnen zich goed verplaatsen in opsporingsdiensten, echter tegenwoordig met DNA technieken kom je niet meer zo makkelijk weg.quote:Op maandag 5 juni 2017 02:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit een goede seriemoordenaar gezien of er iets over gelezen. De meeste zijn echt te dom om te schijten lijkt wel.
Ik zeg niet tegelijkertijd, dit gaat in ploegen zeg maar...en idd om verwwarring/tunnelvisie tegen te gaan...misschien was ik niet geheel duidelijk hierin...quote:Op maandag 5 juni 2017 02:14 schreef Hdero het volgende:
[..]
Maar teveel mensen tegeliijk eraan kan ook verwarring en rompslomp en conflicten veroorzaken. De waarheid ligt in het midden.
Wel als je alle lichamen zou verbranden dan is er geen dna meer he. Bedoel wel tot as dan.quote:Op maandag 5 juni 2017 02:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is juist punt met serie moordenaars wanneer ze echt heel slim zijn gaan ze berekend te werk en kunnen zich goed verplaatsen in opsporingsdiensten, echter tegenwoordig met DNA technieken kom je niet meer zo makkelijk weg.
Wat miep je dan over dinsdag?quote:Op maandag 5 juni 2017 02:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Stil liggen niet, ze werken in ploegen.
Het is een boze en verbitterde mevrouw die geen kritiek of tegenspraak duldt.quote:Op maandag 5 juni 2017 02:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee van jou worden we vrolijk, jij bent juist degene die alles denkt te weten.
Het kost behoorlijk wat moeite om een lichaam tot as te verbranden, zeker als je dat in een open omgeving moet doen.quote:Op maandag 5 juni 2017 02:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel als je alle lichamen zou verbranden dan is er geen dna meer he. Bedoel wel tot as dan.
Ik ken haar...quote:Op maandag 5 juni 2017 02:17 schreef Hdero het volgende:
[..]
Het is een boze en verbitterde mevrouw die geen kritiek of tegenspraak duldt.
Vergeet ook niet overbodigheid van het takenpakket. Bij sommige onderzoeken kun je echt niet twee man eroverheen laten gaan.quote:Op maandag 5 juni 2017 02:16 schreef smurfinnebitch het volgende:
[..]
Ik zeg niet tegelijkertijd, dit gaat in ploegen zeg maar...en idd om verwwarring/tunnelvisie tegen te gaan...misschien was ik niet geheel duidelijk hierin...
Wanneer geen inwendig vreemd DNA is een sloot ook aardig effectief.quote:Op maandag 5 juni 2017 02:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel als je alle lichamen zou verbranden dan is er geen dna meer he. Bedoel wel tot as dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |