abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171466352
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 07:01 schreef Eenskijken het volgende:
tuurlijk zijn er meer goede dan slechte moslims, maar dat neemt niet weg dat het een risicogroep is. ze staan wel in alle slechte lijstjes bovenaan
Dat durf ik niet te zeggen, maar zou kunnen. Maar bedoelde meer een goed mens is een goed mens en een slecht mens is een slecht mens. Maakt dan niet uit of het een moslim, hindoe, jood, christen of katholiek of whatever dan ook voor geloof heeft.
Gaat om de opvoeding en hun omgeving waar in ze zijn opgegroeid.
pi_171466355
Kom net uit me werk (nachtdienst) en alles is nog steeds afgesloten met zwarte schermen hierachter. Ook bewaakt de politie nog alle toegangswegen tot het industrieterrein / sportpark. Man man man, wat een bizar iets is het toch ook.
pi_171466360
quote:
15s.gif Op maandag 5 juni 2017 07:14 schreef Infection het volgende:
Kom net uit me werk (nachtdienst) en alles is nog steeds afgesloten met zwarte schermen hierachter. Ook bewaakt de politie nog alle toegangswegen tot het industrieterrein / sportpark. Man man man, wat een bizar iets is het toch ook.
Ik vind het vooral zo bizar dat het twee jonge meiden dicht bij elkaar betreft :{ Je zal daar maar wonen en een tienerdochter hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_171466363
quote:
15s.gif Op maandag 5 juni 2017 07:14 schreef Infection het volgende:
Waar kom(t) jij/u vandaan dan?
En idd gekke rare grote schermen zwart afgedekt. ME was er vannacht ook de hele nacht bezig dus misschien vandaag en morgen nog de hele dag afgesloten op deze manier?
pi_171466366
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 07:17 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:

[..]

Waar kom(t) jij/u vandaan dan?
En idd gekke rare grote schermen zwart afgedekt. ME was er vannacht ook de hele nacht bezig dus misschien vandaag en morgen nog de hele dag afgesloten op deze manier?
Uit Bunschoten. Ik woon zo'n 150 meter van de plek des onheils, aan de rand van het sportpark. Vanuit me werk moet ik langs de zwarte schermen en politie bewaking me straat in. Jij woont ook in Bunschoten?
pi_171466370
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 07:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het vooral zo bizar dat het twee jonge meiden dicht bij elkaar betreft :{ Je zal daar maar wonen en een tienerdochter hebben.
Mijn zus heeft 3 dochters en houdt ook haar hart vast. Haar kinderen mogen ook niet meer alleen naar school vanaf vandaag.
pi_171466373
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 07:19 schreef Infection het volgende:

[..]

Uit Bunschoten. Ik woon zo'n 150 meter van de plek des onheils, aan de rand van het sportpark. Vanuit me werk moet ik langs de zwarte schermen en politie bewaking me straat in.
Nog steeds bewaakt afgesloten? Hoe groot stuk willen ze verder dan nog afstruinen voor aanwijzingen?
Want me vriend zei dat gisteren het vanaf de kronkels tot polynorm en van rotonde tot de weg was afgesloten dus wel een flink stuk als ie het goed had uitgelegd (hij fietste erlangs omdat ie naar Barneveld moest)
  maandag 5 juni 2017 @ 07:26:06 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171466376
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 02:03 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik heb de update niet gezien van de vrouw.
Was meer bezig met wat er alleen bezig was in Bunschoten.
Want Savannah was toen nog "vermist" (in de zin van dat er overschot nog niet geindentificeerd was). En die vrouw was ongedeerd dus wimpelde ik even weg qua volgen van het nieuws.
Bij Bunschoten heb je het ook over een zwarte Polo, maar die is alleen van Soest bekend, van de situatie in Bunschoten met die 17-jarige is niet meer bekend dan dat het een kleine zwarte auto is.

Heel dom om zo onzorgvuldig met gegevens om te gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171466378
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 07:23 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:

[..]

Nog steeds bewaakt afgesloten? Hoe groot stuk willen ze verder dan nog afstruinen voor aanwijzingen?
Want me vriend zei dat gisteren het vanaf de kronkels tot polynorm en van rotonde tot de weg was afgesloten dus wel een flink stuk als ie het goed had uitgelegd (hij fietste erlangs omdat ie naar Barneveld moest)
Ja. Bij de ingang naar de Kronkels staan zwarte schermen over het midden van de weg. En als ik rechtsaf mijn straat in fiets (wat grenst aan het sportpark) zie ik nog overal politiebewaking bij de bruggetjes die naar het sportpark leiden. Per bruggetje 2 agenten, wat gisteren nog 1 was zelfs.
pi_171466379
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 07:19 schreef Infection het volgende:

[..]

Uit Bunschoten. Ik woon zo'n 150 meter van de plek des onheils, aan de rand van het sportpark. Vanuit me werk moet ik langs de zwarte schermen en politie bewaking me straat in. Jij woont ook in Bunschoten?
Nee, ik woon in Baarn bij de BP.
Eemweg/bisschopsweg/bestevaerweg.
pi_171466381
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 07:26 schreef Infection het volgende:

[..]

Ja. Bij de ingang naar de Kronkels staan zwarte schermen over het midden van de weg. En als ik rechtsaf mijn straat in fiets (wat grenst aan het sportpark) zie ik nog overal politiebewaking bij de bruggetjes die naar het sportpark leiden. Per bruggetje 2 agenten, wat gisteren nog 1 was zelfs.
Me vriend zei gisteren dat je 1 van de bruggetjes over kon maar dat was gisteren avond kwart over 6 ongeveer.
  maandag 5 juni 2017 @ 07:27:48 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171466382
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 02:07 schreef Physsic het volgende:

[..]

De laatste update is van 31-05-2017. Toen was Savannah nog niet eens vermist.

Mensen laten de informatie die niet in hun scenario past liever weg, dat zal eerder de reden zijn dat je het niet hebt meegekregen.
Dit.
En ze verzinnen er dingen bij.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171466383
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 07:26 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:

[..]

Nee, ik woon in Baarn bij de BP.
Eemweg/bisschopsweg/bestevaerweg.
Ah, dat is ook niet zo gek ver hier vandaan.
pi_171466386
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 07:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.
En ze verzinnen er dingen bij.
Lees even de andere reacties, staat me uitleg verder bij :) .
pi_171466388
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 07:27 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:

[..]

Me vriend zei gisteren dat je 1 van de bruggetjes over kon maar dat was gisteren avond kwart over 6 ongeveer.
Ik denk dat hij het bruggetje bij de drukkerij van de Bunschoter bedoelt, die was inderdaad al vrij snel weer vrijgegeven. Was vanochtend ook niets te zien toen ik er langs fietste. Is overigens de andere kant van het industrieterrein dus is ook niet heel veel reden om het af te sluiten. Mensen moeten ook naar hun werk enzo lijkt mij.
pi_171466389
Zeer triest allemaal, en natuurlijk vreselijk voor de directe families, ik wens ze alle sterkte toe.

Persoonlijk denk ik dat een eenling het gedaan heeft, en niet twee, zoals die geruchten van de mannen in n zwarte wagen.

Zelfs zou het me niks verbazen als iemand zo verknipt is dat ie zelfs mee is gaan helpen met de zoektocht, gewoon puur voor de kick dat andere zijn 'geheim' niet kennen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_171466396
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 07:31 schreef TLC het volgende:
Zeer triest allemaal, en natuurlijk vreselijk voor de directe families, ik wens ze alle sterkte toe.

Persoonlijk denk ik dat een eenling het gedaan heeft, en niet twee, zoals die geruchten van de mannen in n zwarte wagen.

Zelfs zou het me niks verbazen als iemand zo verknipt is dat ie zelfs mee is gaan helpen met de zoektocht, gewoon puur voor de kick dat andere zijn 'geheim' niet kennen.
Heb zelfs op facebook iets voorbij zien komen over mensen die de personen van de verdachte zwarte auto gezien zouden hebben bij de zoektocht. Geen idee wat daar van klopt.
pi_171466401
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 07:28 schreef Infection het volgende:

[..]

Ah, dat is ook niet zo gek ver hier vandaan.
Klopt, half 12 gisteren morgen kwam de politie voorbij scheuren. En las bericht van een lijk toen dacht ik dat lijkt me Savannah.
Ik wens het hele dorp en natuurlijk de familie Dekker veel sterkte.
Werkte Savannah toevallig op de markt? Ze kwam me namelijk op de foto's al bekend voor toen ik de foto's voor de eerste keer zag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Patricia_Van_Dijk op 05-06-2017 07:53:04 (Typfout) ]
pi_171466403
Verdomme, twee meiden vermoord en voor wat? Het idee alleen al maakt me ziek.
Ik hoop dat ze de daders snel vinden en vervolgens gepast en ongepast hard straffen.
Racist
pi_171466405
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 07:30 schreef Infection het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het bruggetje bij de drukkerij van de Bunschoter bedoelt, die was inderdaad al vrij snel weer vrijgegeven. Was vanochtend ook niets te zien toen ik er langs fietste. Is overigens de andere kant van het industrieterrein dus is ook niet heel veel reden om het af te sluiten. Mensen moeten ook naar hun werk enzo lijkt mij.
Denk dat het dat bruggetje was.
  maandag 5 juni 2017 @ 07:37:29 #246
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_171466406
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 07:31 schreef TLC het volgende:
Dat is waar ik zelf ook m'n bedenkingen over heb. Ik dacht altijd dat dit soort figuren vaak alleen handelden.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_171466407
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 07:34 schreef Infection het volgende:

[..]

Heb zelfs op facebook iets voorbij zien komen over mensen die de personen van de verdachte zwarte auto gezien zouden hebben bij de zoektocht. Geen idee wat daar van klopt.
Dat stond ook in dit topic. Lijkt me raar. Dan moet dat meisje die achtervolgd is ze hebben herkend. Voor de rest heeft niemand ze in die auto gezien toch?
pi_171466410
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 07:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij Bunschoten heb je het ook over een zwarte Polo, maar die is alleen van Soest bekend, van de situatie in Bunschoten met die 17-jarige is niet meer bekend dan dat het een kleine zwarte auto is.

Heel dom om zo onzorgvuldig met gegevens om te gaan.
Ik heb later idd ook gezegd dat alleen van Soest zeker was over de auto en daders eerst lezen dan schreeuwen.
No hate...
pi_171466413
Half 8 in de ochtend en er staan al weer tig mensen buiten te praten met de politie. Politie lijkt ook het 1 en ander op te schrijven.
  maandag 5 juni 2017 @ 07:42:13 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171466416
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 05:21 schreef Eenskijken het volgende:
hdero, niet te snel conclusies trekken om maar politiek correct te zijn... alle statistieken bewijzen dat het een risicogroep is. ik zeg niet dat het zo is maar laten we gewoon alle opties open houden.
Hij post al dagen dader informatie, dus dat zal dit ook wel zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')