nee, 23..quote:
hebbie koekies bij de koffie?quote:
did that.. Matig. Wéér technisch gezeik.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:45 schreef Paladijn het volgende:
Zo maar eens de kwalificatie aanschouwen 8)
Pennymarkt op loopafstand hier.. Waar heb je trek in?quote:
Een Obstplunderquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pennymarkt op loopafstand hier.. Waar heb je trek in?
Mot je effe naar de bakker denk ik..quote:
Die zit vaak voorin een grotere supermarktquote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mot je effe naar de bakker denk ik..
Hier niet, de Penny is sowieso één grote cholerabende, wat een zooitje is dat manquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die zit vaak voorin een grotere supermarkt
Bamischijfquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:47 schreef derLudolf het volgende:
Heb ook net patat en een bamischijf op, dus voorlopig nog geen honger
Ja... en saai circuit, dus morgen maar met een half oog kijkenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
did that.. Matig. Wéér technisch gezeik.
Heel oog, ik heb verder geen reet te doen, behalve asociaal uitslapen..quote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ja... en saai circuit, dus morgen maar met een half oog kijken
Geen boeken/films/series te bekijken?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heel oog, ik heb verder geen reet te doen, behalve asociaal uitslapen..
*mental note; d.n.d kaart aan de deur hangen straks.
Oppakken en onder de kolen stoppen. Zit er ook nog wat biomassa tussen,quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geen boeken/films/series te bekijken?
En wees blij dat je niet in Amsterdam zit met die boomknuffelaars die in kranen klimmen
Ziggo Go en een VPN, all you need to kill a day.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geen boeken/films/series te bekijken?
En wees blij dat je niet in Amsterdam zit met die boomknuffelaars die in kranen klimmen
GRAAFmachine, aardbolkrabber, hydraulische pollepel.. géén kraanquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:06 schreef derLudolf het volgende:
PON kan ook een kraan(tje - Cat 326) afschrijven
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)jnt-in-golven-update
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
GRAAFmachine, aardbolkrabber, hydraulische pollepel.. géén kraan
Rupskraanquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
GRAAFmachine, aardbolkrabber, hydraulische pollepel.. géén kraan
Een kraan heeft een lier en een hijsblok of kloot.quote:
It's the truth, je mag niet hijsen met zo'n ding, behalve als er een gekeurde haak voor hijsmiddelen aan zit en de machinist TCVT heeft..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |