Fijn. Maar dit is de reden.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Genoeg andere redenen te bedenken. En die zijn ook al voorbij gekomen hier.
Daar hoeven ze niet op voorbereid te worden, dat weten ze zo wel..quote:Op zondag 4 juni 2017 22:42 schreef silliegirl het volgende:
[..]
En dit. Ik hoop dat als het er van een afstand al de schijn van heeft dat het wél Savannah is, dat ze dan op zn minst ouders voorbereiden op dat de kans aanwezig is dat..
Ik denk wel dat jij een beetje overschat hoe realistisch ouders zijn in dit soort situaties.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar hoeven ze niet op voorbereid te worden, dat weten ze zo wel..
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik denk wel dat jij een beetje overschat hoe realistisch ouders zijn in dit soort situaties.
Of dat het om een ander meisje gaat, maar dan pleur ik hier echt van mijn stoel af...quote:Op zondag 4 juni 2017 22:39 schreef Bayswater het volgende:
Enige reden van geen informatie nu lijkt mij dat men de dader op het spoor is.
Ik gok dat je liever vasthoudt aan die 0.001% kans, als die aanwezig is. De andere optie is niet aanvaardbaar.quote:
Ik heb een moordgeval meegemaakt in mijn familie en de politie kwam meerdere keren per dag langs om updates te geven als er iets te melden was. Dat deden ze uitstekend. De familie zal dus al wel wat meer weten maar als er nog geen formele identificatie is (waarschijnlijk door de familie zelf) heb je geen absolute zekerheid.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:38 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Zou kunnen dat ouders al wel op de hoogte zijn natuurlijk. Dat hoop ik maar.
twitter:deBunschoter twitterde op zondag 04-06-2017 om 22:44:46Er wordt later vanavond nog een verklaring verwacht over het gevonden lichaam op De Kronkels. Er vindt geen persconferentie meer plaats. reageer retweet
Lijpe shit. Roofoverval of vermoord door een bekende?quote:Op zondag 4 juni 2017 22:46 schreef SeLang het volgende:
Ik heb een moordgeval meegemaakt in mijn familie
Verwacht? Ik verwacht dat al de hele dag.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:46 schreef Stupidisco het volgende:
twitter:deBunschoter twitterde op zondag 04-06-2017 om 22:44:46Er wordt later vanavond nog een verklaring verwacht over het gevonden lichaam op De Kronkels. Er vindt geen persconferentie meer plaats. reageer retweet
Dat is iets anders. Ze weten echter best dat er een kans is dat het hun dochter is.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik gok dat je liever vasthoudt aan die 0.001% kans, als die aanwezig is. De andere optie is niet aanvaardbaar.
Nou, ik mag toch hopen dat ze ouders al meer "voorlopige" info communiceren dan de media krijgt.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar hoeven ze niet op voorbereid te worden, dat weten ze zo wel..
Zeker. Ik bedoelde het ook niet als kritiek op de politie. In tegendeel.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog erger is het te horen dat ze het niet is omdat de politie snelmzekerheid zou willen geven, waarna ze dat moeten rectificeren.
Ook de ouders van Savannah hebben groot belang bij een zorgvuldig onderzoek.
Tuurlijk, maar er is ook een kans dat het niet zo is. Ik zou denk ik zo wanhopig zijn om nu op Pinkpop te gaan zoeken.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is iets anders. Ze weten echter best dat er een kans is dat het hun dochter is.
Identiteit wel of niet is in dit geval binnen een half uur bekend geweest. Familie ivm situatie kon binnen 2 uur ingelicht worden. Welke redenen zijn er om ruim 11 uur lang geen nieuws naar buiten te brengen? Dader in het ongewisse laten lijkt mij de meest voor de hand liggende optie.quote:
Ik ook. Dan vreet ik m'n laptop op.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Of dat het om een ander meisje gaat, maar dan pleur ik hier echt van mijn stoel af...
Nee, dat doe je niet. Je blijft thuis want ze kan thuiskomen.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar er is ook een kans dat het niet zo is. Ik zou denk ik zo wanhopig zijn om nu op Pinkpop te gaan zoeken.
Weer mee eens.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar er is ook een kans dat het niet zo is. Ik zou denk ik zo wanhopig zijn om nu op Pinkpop te gaan zoeken.
Ze hoeven niet voorbereid te worden, ze weten dat heel prima. Of ze erna ervoor kiezen in de ontkenning te schieten of niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:47 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nou, ik mag toch hopen dat ze ouders al meer "voorlopige" info communiceren dan de media krijgt.
Bovendien denk ik dat wèl, je gaat als ouder echt niet heel rustig zitten afwachten. Je gaat of in de paniek, want misschien ligt je kind dood in een greppel, of je gaat in de ontkenning, want jouw kind kan écht niet dood zijn.
quote:Op zondag 4 juni 2017 22:47 schreef Physsic het volgende:
[..]
Verwacht? Ik verwacht dat al de hele dag.
Buiten de slachtofferhulp is er huisarts en andere familieleden en vrienden.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze hoeven niet voorbereid te worden, ze weten dat heel prima. Of ze erna ervoor kiezen in de ontkenning te schieten of niet.
En er zou Slachtofferhulp bij ze zijn (al is dat een gerucht).
Hmmm zou kunnen.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sorry, totaal gemist.
Gisteren waren ze zo snel met zeggen dat het niet Savannah was dat ik het ergste vrees voor vandaag. Het kan natuurlijk zijn dat ze echt nog niet geïdentificeerd hebben of echt iemand op het spoor zijn en het stil willen houden, geen idee ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |