Was geen familielid. Was een collega van de zus van Infection. Toch?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe is het met dat familielid van Infection?
Lijkt een jong meisje (naïef?) dat het tweettequote:Op zondag 4 juni 2017 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik geloof random twitteraars gewoon bij voorbaat niet. Ook niet als ze later gelijk hebben. Random twitteraar is geen legitieme bron.
Ik had het over de ouders van Savannah en Romyquote:Op zondag 4 juni 2017 23:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk ook dat je je echte vrienden snel kwijt bent na zo'n actie, maar goed dat boeit hun dan niet, want followers op Twitter, yay.
Dat was de dochter vd collega van een zus. Geen familielid.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe is het met dat familielid van Infection?
De dochter van een collega jaquote:Op zondag 4 juni 2017 23:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Was geen familielid. Was een collega van de zus van Infection. Toch?
Dat ook. sorry misverstandquote:Op zondag 4 juni 2017 23:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik had het over de ouders van Savannah en Romy
Maar niets meer van gehoord dus.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was de dochter vd collega van een zus. Geen familielid.
Als het klopt dan.
Als dat klopt kan het er ook mee te maken hebben dat er nu gewoon totaal niets gezegd wordt...quote:Op zondag 4 juni 2017 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was de dochter vd collega van een zus. Geen familielid.
Als het klopt dan.
Nope.quote:
Even afgezien van het feit of dit een betrouwbare bron is de ja of te nee en of het uberhaupt wel klopt, maar ik snap die tekst niet. "helaas toch", hoezo? Alles wees die kant op. Hij brengt het net alsof alles een andere kant op wees en de kans heel klein was dat het Savannah zou zijn, maar helaas toch.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:06 schreef Illuminazi het volgende:
twitter:BobHGL twitterde op zondag 04-06-2017 om 22:57:12@RamonaHoogeveen Het zou helaas toch Savannah zijn die in Bunschoten is gevonden. Cc @remcoromeo https://t.co/LlLDp2o4yT reageer retweet
Thanks, het was idd een serieuze vraag.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk om gewoon antwoord op de vraag te geven, of om gewoon niet te reageren als je het niet weet, moet je nou werkelijk een topic als dit zogenaamd "grappig" gaan zitten doen?
Man, man, man.... "onherbergzaam gebied" "Alleen sokken" wat een dijenkletsers weer
Ik denk dat ze de dader gewoon geen info willen geven van wat zij weten.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als dat klopt kan het er ook mee te maken hebben dat er nu gewoon totaal niets gezegd wordt...
Dan zijn het dus drie meiden
Dan was "pittige Yvonne" elke zwarte auto aangevlogen.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope.
Zei toen al dat ik een nieuwsbericht verwachtte als het waar was overigens.
Als jij nou gewoon ook ontopic en normaal op mij zou kunnen reageren zou dat nóg mooier zijn. *snicker gooit*quote:
Dan vraag ik mij toch af. Uitgebreid sporenonderzoek terwijl men weet van de zware situatie van de familie. Hoe en wie stelt op dat moment de identificatie en op welke gronden vast.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In dit geval dus wel. En ja, ik geloof dat inderdaad. Sue me.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:15 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de dader gewoon geen info willen geven van wat zij weten.
Goed dat je het gemeld hebt, heb je dat meisje ook gesproken?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:15 schreef .Exe het volgende:
[..]
Thanks, het was idd een serieuze vraag.
Heb gisteren politie gebeld in Amsterdam omdat ik iemand had gezien die sterk op het signalement leek.
Op een bankje in de buurt waar ik dat meisje zag, het Amsterdamse bos, lag oa een tasje.
Vandaar mijn vraag, het houdt me bezig.
Die tweet die gepost wordt is ook gewoon niet te vinden.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik geloof random twitteraars gewoon bij voorbaat niet. Ook niet als ze later gelijk hebben. Random twitteraar is geen legitieme bron.
Die durft er hier niks meer over te zeggen denk ik aangezien het direct Twitter of FB (even kwijt) op gegooid werd. Kan me er wel iets bij voorstellen dat ie het erbij laat.quote:
Hhoho, neem er nog eentje....quote:Op zondag 4 juni 2017 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon ook ontopic en normaal op mij zou kunnen reageren zou dat nóg mooier zijn. *snicker gooit*
Je kan Tweets verwijderenquote:Op zondag 4 juni 2017 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die tweet die gepost wordt is ook gewoon niet te vinden.
Sporen zijn uitermate belangrijk wil je later evt nog vervolging kunnen instellen na de dader ogv die sporen opgepakt te hebben. En dat is ook in het belang vd ouders mocht het idd Savannah betreffen.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:16 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij toch af. Uitgebreid sporenonderzoek terwijl men weet van de zware situatie van de familie. Hoe en wie stelt op dat moment de identificatie en op welke gronden vast.
Heel goed!quote:Op zondag 4 juni 2017 23:15 schreef .Exe het volgende:
[..]
Heb gisteren politie gebeld in Amsterdam omdat ik iemand had gezien die sterk op het signalement leek.
Op een bankje in de buurt waar ik dat meisje zag, het Amsterdamse bos, lag oa een tasje.
Je las dit in een negatieve toon die er totaal niet was. Da's het kutte met alleen letters.quote:
Nee, ik vond het wel een beetje vreemd dat zij alleen een stuk van het pad af in het bos stond te meten op de grond met een rolmaat.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Goed dat je het gemeld hebt, heb je dat meisje ook gesproken?
Idd, en wie weet is er al iemand aangehouden die nu verhoord wordt met de vraag; Wij weten ook niet wie het is!!quote:Op zondag 4 juni 2017 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sporen zijn uitermate belangrijk wil je later evt nog vervolging kunnen instellen na de dader ogv die sporen opgepakt te hebben. En dat is ook in het belang vd ouders mocht het idd Savannah betreffen.
Heel goed dat je gebeld hebt. Beter te veel welgemeende info/tips dan te weinig in zo'n geval voor de politie.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:15 schreef .Exe het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sporen zijn uitermate belangrijk wil je later evt nog vervolging kunnen instellen na de dader ogv die sporen opgepakt te hebben. En dat is ook in het belang vd ouders mocht het idd Savannah betreffen.
Als er waarschijnlijk sprake is van een misdrijf, wat denk je dat de familie liever heeft?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:16 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij toch af. Uitgebreid sporenonderzoek terwijl men weet van de zware situatie van de familie. Hoe en wie stelt op dat moment de identificatie en op welke gronden vast.
Ondanks het belang van de sporen kunnen ze toch wel zien of er een man van 86 met zijn scootmobiel in de sloot ligt of een meisje van 14?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er waarschijnlijk sprake is van een misdrijf, wat denk je dat de familie liever heeft?
Een paar uur later zekerheid en heel veel sporen, zodat er een kans is dat de dader gepakt kan worden, of sneller zekerheid maar vervuilde sporen zodat een zaak tegen een dader (als die al te vinden is) kansloos is?
Ik zag net ook al een tweet met een kaarsje....quote:Op zondag 4 juni 2017 23:24 schreef Coritchando het volgende:
Lijkt me duidelijk dat het Savannah is die gevonden is. Langzaam worden alle profielfoto's op Facebook vervangen door kaarsjes bij mensen die in Bunschoten wonen en vrienden zijn met de ouders.
Triest
OW shit😪quote:Op zondag 4 juni 2017 23:24 schreef Coritchando het volgende:
Lijkt me duidelijk dat het Savannah is die gevonden is. Langzaam worden alle profielfoto's op Facebook vervangen door kaarsjes bij mensen die in Bunschoten wonen en vrienden zijn met de ouders.
Triest
Ik zag het ook netquote:Op zondag 4 juni 2017 23:24 schreef Coritchando het volgende:
Triest
Moet niet gekker worden. Dan kan hij beter een reserve nick nemen. Of misschien heeft hij wel een hondje geleend van een buurvrouw. Alles is mogelijk.quote:
Hmm, dit klopt wel, collega van mij komt uit Bunschoten en die heeft ongeveer een uur geleden ook een kaarsje gepost, maar dat hoeft ook niet alles te betekenen.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:24 schreef Coritchando het volgende:
Triest
O, Leandra ik kende alle automerken ook al toen ik 5 à 6 was (maar toen eind jaren 60 veel minder merken en types idd), ook 's avonds aan de koplampen en won ook altijd met memory, omdat ik de kleurnuances van de omgekeerde kaartjes herkende, bij de meer donkere makkelijker dan bij de lichtere varianten.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er waarschijnlijk sprake is van een misdrijf, wat denk je dat de familie liever heeft?
Een paar uur later zekerheid en heel veel sporen, zodat er een kans is dat de dader gepakt kan worden, of sneller zekerheid maar vervuilde sporen zodat een zaak tegen een dader (als die al te vinden is) kansloos is?
Na deze week vraag ik me af hoeveel meisjes van 14 er her en der in Nederland liggen.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:25 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Ondanks het belang van de sporen kunnen ze toch wel zien of er een man van 86 met zijn scootmobiel in de sloot ligt of een meisje van 14?
Check de moeder naar Facebook maar, meer en meer kaarsjes. Lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag net ook al een tweet met een kaarsje....
quote:Op zondag 4 juni 2017 23:27 schreef Ryan3 het volgende:
O, Leandra ik kende alle automerken ook al toen ik 5 à 6 was (maar toen eind jaren 60 veel minder merken en types idd), ook 's avonds aan de koplampen en won ook altijd met memory, omdat ik de kleurnuances van de omgekeerde kaartjes herkende, bij de meer donkere makkelijker dan bij de lichtere varianten.
Verder niets meer gebeurd hier dus? Morgen meer berichten wrs.
Ja, het wordt donker.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag net ook al een tweet met een kaarsje....
Geen idee... hopelijk pakken ze dat monster snel.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na deze week vraag ik me af hoeveel meisjes van 14 er her en der in Nederland liggen.
twitter:BoevenNieuws twitterde op zondag 04-06-2017 om 23:23:13Gevonden lichaam Bunschoten is van Savannah Dekkerhttps://t.co/h5oR3tSRpA https://t.co/jmKUsPG0ho reageer retweet
Vraag mij af wanneer er dan identificatie mogelijk is met behoud van sporen. Stelt men dan eerst een 99 procent zekerheid vast en deelt men dit mee met 100 % uitsluitsel na het onderzoek of werkt dat anders?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bizar he. Kan toch geen toeval zijn? 2 dode meisjes van 14 binnen 20km en een 17 en 13 jarige die melding doen van klemrijden door een zwarte auto.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na deze week vraag ik me af hoeveel meisjes van 14 er her en der in Nederland liggen.
Echt he, beide opties zijn ziek.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:29 schreef CherryLips het volgende:
Aan de ene kant wil je er niet aan denken dat er een seriemoordenaar oid bezig is, maar het idee dat er meer idioten zijn is ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |