Ik leef nu en niet in vroegere tijden. Dus ik mag deze tijd, die ik zelf beleef, ziek vindenquote:Op zondag 4 juni 2017 22:24 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Dit is van alle tijden. In vroegere tijd was de wereld nog veel zieker overigens.
Ja, het is verontrustend voor ouders. Vooral voor hen met meiden rond de 14. Kan me voorstellen dat die even geen enkel risico nemen. Echter, enige relativering is ook op zijn plaats, laat je niet gekmaken..quote:Op zondag 4 juni 2017 22:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Uhu. Als ik je oog uitsteek maar van je buurman de ledematen eraf trek, moet jij je niet aanstellen.
twitter:martijnftw twitterde op zondag 04-06-2017 om 22:20:57"Savannah Dekker -gelieve je melden bij de infobalie" Zou ze hier zijn? #pp17 reageer retweet
Wij zijn niet helderziend. Of ik niet iig.quote:
Je mag alles vinden, maar het aantal moorden neemt bijvoorbeeld al jaren af.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:27 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik leef nu en niet in vroegere tijden. Dus ik mag deze tijd, die ik zelf beleef, ziek vinden
Je mist het punt geloof ik. Men moet niet doen alsof dit een extreem exponent van de huidige tijd is. Erg is het. Ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Uhu. Als ik je oog uitsteek maar van je buurman de ledematen eraf trek, moet jij je niet aanstellen.
Dit is wel echt heel sad.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:28 schreef StaceySinger het volgende:
nog 1 - er is daar toch ook wel politie ?twitter:martijnftw twitterde op zondag 04-06-2017 om 22:20:57"Savannah Dekker -gelieve je melden bij de infobalie" Zou ze hier zijn? #pp17 reageer retweet
Geen idee, het lichaam zou natuurlijk ook nog van een of andere crimineel kunnen zijn, maar ik gok dat ze in het geval van een mannelijk lichaam al wel gemeld zouden hebben dat het niet Savannah is.quote:
Ja maar ook capaciteit voor 60.000 bezoekersquote:Op zondag 4 juni 2017 22:28 schreef StaceySinger het volgende:
nog 1 - er is daar toch ook wel politie ?twitter:martijnftw twitterde op zondag 04-06-2017 om 22:20:57"Savannah Dekker -gelieve je melden bij de infobalie" Zou ze hier zijn? #pp17 reageer retweet
Mocht ze daar zijn...quote:Op zondag 4 juni 2017 22:28 schreef StaceySinger het volgende:
Als dit een geintje is dan is het echt te ziek voor woorden van die mensen.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:28 schreef StaceySinger het volgende:
Dit is toch te gek voor woorden?quote:Op zondag 4 juni 2017 22:28 schreef StaceySinger het volgende:
Jezus....quote:Op zondag 4 juni 2017 22:28 schreef StaceySinger het volgende:
Er zijn mensen dermate autistisch dat ze niet inzien hoe ziek dat is, was tijdje terug een facebooker die dit flikte bij ouders van overleden kinderen, hij zag daadwerkelijk niet in wat hij veroorzaakte.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als dit een geintje is dan is het echt te ziek voor woorden van die mensen.
Als de ouders van de ene kant horen er is een lijk gevonden en de andere kant dit lezen weet je het toch ook niet meer.
Welbeschouwd zou de dader haar zelfs nog verplaatst kunnen hebben nadat die zoektocht bekend werd.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:30 schreef raptorix het volgende:
Nog even over dat punt waar dat lichaam gevonden is, dat is toch een punt waar redelijk wat mensen langs komen? Zou natuurlijk kunnen zijn dat de politie wel degelijk heeft vastgesteld dat ze meegenomen is, of de bus heeft gepakt, en dat de dader haar daar heeft neergelegd.
Niet?quote:Op zondag 4 juni 2017 22:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als dit een geintje is dan is het echt te ziek voor woorden van die mensen.
Als de ouders van de ene kant horen er is een lijk gevonden en de andere kant dit lezen weet je het toch ook niet meer.
Oh nee?quote:Op zondag 4 juni 2017 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij zijn niet helderziend. Of ik niet iig.
Tuurlijk, maar denk je dat die ouders nu helder kunnen denken en realistisch zijn? Hun dochtertje is al 3 dagen zoek en er is vanmiddag een lijk gevonden. Zolang ze niet het lijkje zien van hun kindje zullen ze zich aan alles vast klampen en hopen dat ze nog in leven is.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet?
Ik zou mijn vertrouwen stellen in de politie.
En een stoffelijk overschot is niet per definitie Savannah. Helaas was het vrijdag Romy.
Volgens een user die er vlakbij woont is het een druk punt. En alles kan nog. Ook dat het iemand anders is dan Savannah.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:30 schreef raptorix het volgende:
Nog even over dat punt waar dat lichaam gevonden is, dat is toch een punt waar redelijk wat mensen langs komen? Zou natuurlijk kunnen zijn dat de politie wel degelijk heeft vastgesteld dat ze meegenomen is, of de bus heeft gepakt, en dat de dader haar daar heeft neergelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |